loading...
اخبار فوتبال
admin بازدید : 73 جمعه 22 خرداد 1394 نظرات (0)

کاسیاس: از باشگاه با من تماسی نگرفته اند | ورزش 3

رادیو مارکا، شب گذشته در همین رابطه گزارش داد که در گفتگو با کاسیاس، وی این خبر را تکذیب کرده وعنوان داشته است از طرف باشگاه رئال مادرید، ...

کاسیاس: از باشگاه با من تماسی نگرفته اند - خبر ورزشی

کاسیاس: از باشگاه با من تماسی نگرفته اند. ایکر کاسیاس، اخبار مربوط به توافقش با رئال برای فسخ قرارداد را تکذیب کرد.

کاسیاس: از باشگاه با من تماسی نگرفته اند | ورزش سه

کاسیاس: از باشگاه با من تماسی نگرفته اند. ایکر کاسیاس، اخبار مربوط به توافقش با رئال برای فسخ قرارداد را تکذیب کرد. کد خبر: 1245902/29 ...

کاسیاس: از باشگاه با من تماسی نگرفته اند | ورزش سه

کاسیاس: از باشگاه با من تماسی نگرفته اند. ایکر کاسیاس، اخبار مربوط به توافقش با رئال برای فسخ قرارداد را تکذیب کرد. کد خبر: 1245902/29 ...

کاسیاس: از باشگاه با من تماسی نگرفته اند - فارسی - Shafaqna

کاسیاس: از باشگاه با من تماسی نگرفته اند. ایکر کاسیاس، اخبار مربوط به توافقش با رئال برای فسخ قرارداد را تکذیب کرد. مطلب در سایت اصلی ...

تاپیک تفریحی - کاسیاس: از باشگاه با من تماسی نگرفته اند

رئال نیوز - رئال مادرید با داوید دخیا به توافقات کامل دست یافته و مذاکراتش با منچستریونایتد برای نهایی کردن انتقال این دروازه بان ارزشمند نیز به خوبی پیش می رود ...

کاسیاس: از باشگاه با من تماسی نگرفته اند

ایکر کاسیاس، اخبار مربوط به توافقش با رئال برای فسخ قرارداد را تکذیب کرد. کاسیاس: از باشگاه با من تماسی نگرفته اند ...

کاسیاس: از باشگاه با من تماسی نگرفته اند - بهترین های روز

رادیو مارکا، شب گذشته در همین رابطه گزارش داد که در گفتگو با کاسیاس، وی این خبر را تکذیب کرده وعنوان داشته است از طرف باشگاه رئال مادرید، ...

ژاوی : از شرایط کاسیاس در رئال شوکه هستم - بازی مستر90

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط ... اخبار مرتبط کاسیاس: از باشگاه با من تماسی نگرفته اند اتحاد: ...

دکه | Dakee.org - کاسیاس: از باشگاه با من تماسی نگرفته اند

ایکر کاسیاس، اخبار مربوط به توافقش با رئال برای فسخ قرارداد را تکذیب کرد.

نارضایتی راموس از وضعیت کاسیاس در رئال - فیدوس

به گزارش "ورزش سه"، این روزها بحث جدایی ایکر کاسیاس از رئال مادرید به یکی از سوژه های داغ رسانه های ... کاسیاس: از باشگاه با من تماسی نگرفته اند.

کاسیاس: از باشگاه با من تماسی نگرفته اند | بازتاب وب گردی ...

ایکر کاسیاس، اخبار مربوط به توافقش با رئال برای فسخ قرارداد را تکذیب کرد. |

رنه راموس:” باشگاه هیچ تماسی نگرفته است” / “سرجیو از شرایط ...

کاسیاس:” ایکر بزرگترین دروازه بانی است که می توان دید. سوتها روی او ... منتظر تماس باشگاه هستیم. رئال مادرید نوز تماسی با من نگرفته است.

بولتن ورزشی BultanNews فوتبال اخبار ورزشی بولتن نیوز ...

... پادوانی: از سپاهان پیشنهاد جدی دارم; کاسیاس: از باشگاه با من تماسی نگرفته اند; باقری: ... برومند: سرخابی‌ها باید دولتی بمانند/ اولویت با کسانی باشد که در استقلال ...

کامدار: عاشق تراکتورسازی ام ولی کسی با من تماس نگرفته است

احمد کامدار در گفت و گو با خبرنگار کاپ، درباره شرایطش اظهار داشت: این ... تیم هستم ولی تا این لحظه مسئولان باشگاه هیچ تماسی با من نگرفته اند.

نارضایتی راموس از وضعیت کاسیاس در رئال - شهرخبر

او از شرایط کنونی ایکر ناراحت است و به من گفت که به عنوان دوست و هم تیمی کاسیاس، از ... تا بدین لحظه از باشگاه برای تمدید با ما تماس نگرفته اند.

آنچلوتی:” کاسیاس تا 2017 می ماند” /... - تازه ترین اخبار رئال ...

اگر کاسیاس از نظرم در بهترین سطحش نبود به او بازی نمی دادم. ... اگر باشگاه تا کنون با من تماسی نگرفته باشد ممکن است که در سپتامبر تماس بگیرد یا نگیرد.

طارمی: پرسپولیس شاید مرا نمی خواهد؛ تا کنون هیچ تماسی با من ...

مهاجم جوان تیم پرسپولیس در خصوص ماندن یا رفتنش از پرسپولیس گفت: "من پرسپولیس را خیلی دوست دارم اما تا کنون باشگاه تماسی با من نگرفته ...

ال موندو: ایکر فعلا پیشنهاد رسمی ندارد - رئال نیوز

... نرسیده است. به گفته این منبع کاسیاس اگر…,ال موندو: ایکر فعلا پیشنهاد رسمی ندارد,رئال نیوز. ... کاسیاس: از باشگاه با من تماسی نگرفته اند.

کاسیاس: از باشگاه با من تماسی نگرفته اند | 383623

کاسیاس: از باشگاه با من تماسی نگرفته اند. سایت سیبیل : کاسیاس: از باشگاه با من تماسی نگرفته اند. کاسیاس:،از،باشگاه،با،من،تماسی،نگرفته،اند.

نارضایتی راموس از وضعیت کاسیاس در رئال

او از شرایط کنونی ایکر ناراحت است و به من گفت که به عنوان دوست و هم تیمی کاسیاس، از ... تا بدین لحظه از باشگاه برای تمدید با ما تماس نگرفته اند.

موراتا: بنیتس هنوز با من تماس نگرفته است | مجله وبگردی زمزار

(موراتا: بنیتس هنوز با من تماس نگرفته است) به گزارش "ورزش سه"، موراتا تابستان ... کاسیاس: از باشگاه با من تماسی نگرفته اند · آشوبا هنوز می وزد/ غروب ها منتظر باد ...

احمدي: براي تمديد قرارداد تماس نگرفته اند - اخبار ما

رحمان احمدي در مورد شرايط حضورش در سپاهان براي فصل آينده به "ورزش سه" گفت: من هنوز براي فصل آينده تصميم نگرفتم و از طرف باشگاه هم تماسي با ...

احمدي براي تمديد قرارداد تماس نگرفته اند اخبار ما - اخبار فوتبال

فوتبالی ها ... خالقی‌فر: با من برای تمدید قرارداد تماس گرفتند! ... تیم قرار گرفته اند از اینکه باشگاه هنوز با آن ها برای تمدید قرارداد تماس نگرفته است ناراحتند.

موراتا: بنیتس هنوز با من تماس نگرفته است

به گزارش "ورزش سه"، موراتا تابستان گذشته با رقم 22 میلیون یورو به ... من مدیون این باشگاه هستم. ... کاسیاس: از باشگاه با من تماسی نگرفته اند.

Football.ir - اخبار فوتبال : «سپاهان»

دروازه‌بان تیم فوتبال سپاهان گفت: قرارداد من با باشگاه سپاهان تمام شده اما باقی ماندنم در ... برای تمدید قرارداد، تماسی با او گرفته است، اظهار داشت: تا الان که با من تماسی گرفته نشده ..... او با رد تماس استقلالی‌ها توضیح می دهد: «کسی از این باشگاه با من تماس نگرفته است. ... کاسیاس از رئال مادرید جدا شد؛۱۰ باشگاه بزرگ به دنبال ایکر ...

آنچلوتی: به رئالی‌ها نمی‌گویم قراردادم را تمدید کنند

سیستم بازی رئال و آینده خودش و ایکر کاسیاس، کاپیتان تیم هم از جمله ... عجله‌اي ندارم، باشگاه هنوز با من تماس نگرفته اما ممكن است در سپتامبر اين ...

پورحیدری:نه بودجه داریم نه اسپانسر استقلال معلوم است | وب ...

... وی مسئول مذاکره با گزینه‌های سرمربیگری این باشگاه است، گفت:‌اصلاً ... مسئله‌ای نیست و هیچکس از باشگاه با من تماس نگرفته است، ضمناً من دو سه ...

ثبت یک رکورد جدید به نام ایکر کاسیاس

ایکر کاسیاس با حضور در بازی شب گذشته رئال مقابل ختافه که با برتری 7-3 کهکشانی ها همراه ... نامجومطلق: کسی تماسی با من نگرفته است (36) ... هنوز مشخص نیست فصل آینده در این باشگاه خواهد ماند یا خیر، 510 بازی با رئال در لالیگا انجام داده و در 65 ...

خالقی‌فر: با من برای تمدید قرارداد تماس گرفتند! | فوتبالی ها ...

خالقی‌فر: با من برای تمدید قرارداد تماس گرفتند! ... تیم قرار گرفته اند از اینکه باشگاه هنوز با آن ها برای تمدید قرارداد تماس نگرفته است ناراحتند.

برچسب ها کاسیاس از باشگاه با من تماسی نگرفته اند ورزش 3 , کاسیاس از باشگاه با من تماسی نگرفته اند خبر ورزشی , کاسیاس از باشگاه با من تماسی نگرفته اند ورزش سه , کاسیاس از باشگاه با من تماسی نگرفته اند فارسی Shafaqna , تاپیک تفریحی کاسیاس از باشگاه با من تماسی نگرفته اند , کاسیاس از باشگاه با من تماسی نگرفته اند , کاسیاس از باشگاه با من تماسی نگرفته اند بهترین های روز , ژاوی از شرایط کاسیاس در رئال شوکه هستم بازی مستر90 , دکه Dakeeorg کاسیاس از باشگاه با من تماسی نگرفته اند , نارضایتی راموس از وضعیت کاسیاس در رئال فیدوس , کاسیاس از باشگاه با من تماسی نگرفته اند بازتاب وب گردی , رنه راموس” باشگاه هیچ تماسی نگرفته است” “سرجیو از شرایط , بولتن ورزشی BultanNews فوتبال اخبار ورزشی بولتن نیوز , کامدار عاشق تراکتورسازی ام ولی کسی با من تماس نگرفته است , نارضایتی راموس از وضعیت کاسیاس در رئال شهرخبر , آنچلوتی” کاسیاس تا 2017 می ماند” تازه ترین اخبار رئال , طارمی پرسپولیس شاید مرا نمی خواهد تا کنون هیچ تماسی با من , ال موندو ایکر فعلا پیشنهاد رسمی ندارد رئال نیوز , کاسیاس از باشگاه با من تماسی نگرفته اند 383623 , نارضایتی راموس از وضعیت کاسیاس در رئال ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1733
  • کل نظرات : 16
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 26
  • آی پی دیروز : 71
  • بازدید امروز : 331
  • باردید دیروز : 308
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 331
  • بازدید ماه : 6,816
  • بازدید سال : 34,337
  • بازدید کلی : 1,087,915
  • کدهای اختصاصی
    عنوان بنر