loading...
اخبار فوتبال
admin بازدید : 73 یکشنبه 10 خرداد 1394 نظرات (0)

اینزاگی: امیدوارم باشگاه به من اعتماد کند - سایت هواداران ...

اگر به من اعتماد کنند، رو به جلو حرکت خواهیم کرد. اگر نه ، باشگاه در این مورد تصمیم گیری خواهد کرد. من آرام و خوشحال هستم. از اینکه تمام تیم پشت من ...

خبرگزاری آريا - اينزاگي: اميدوارم باشگاه به من اعتماد کند - آریا

خبرگزاري آريا-فيليپو اينزاگي، سرمربي ميلان ابراز اميدواري کرد که باشگاه نيز مثل بازيکنان به او اطمينان داشته باشد. به گزارش خبرگزاري آريا، ...

اینزاگی: امیدوارم باشگاه به من اعتماد کند - آبیته - ست فا وب

اینزاگی: امیدوارم باشگاه به من اعتماد کند - سایت هواداران استقلال آبیته دات کام – فیلیپو اینزاگی، سرمربی میلان ابراز امیدواری کرد که باشگاه نیز ...

اینزاگی: امیدوارم باشگاه به من اعتماد کند | فرا پرس

فیلیپو اینزاگی، سرمربی میلان ابراز امیدواری کرد که باشگاه نیز مثل بازیکنان به او اطمینان داشته باشد.

اینزاگی: امیدوارم باشگاه به من اعتماد کند - ورزش ۳ | خبر فارسی

به گزارش"ورزش سه"، کارلو آنچلوتی پس از اخراج از رئال، در آستانه بازگشت به سن سیرو قرار دارد و به احتمال فراوان، اینزاگی از نیمکت میلان اخراج ...

اینزاگی: امیدوارم باشگاه به من اعتماد کند - News - Shafaqna

اینزاگی: امیدوارم باشگاه به من اعتماد کند. به گزارش ورزش سه ، کارلو آنچلوتی پس از اخراج از رئال، در آستانه بازگشت به سن سیرو قرار دارد و به احتمال فراوان، اینزاگی ...

اینزاگی: امیدوارم باشگاه به من اعتماد کند | ورزش سه

اینزاگی: امیدوارم باشگاه به من اعتماد کند. فیلیپو اینزاگی، سرمربی میلان ابراز امیدواری کرد که باشگاه نیز مثل بازیکنان به او اطمینان داشته باشد.

اینزاگی: امیدوارم باشگاه به من اعتماد کند | آریا

اینزاگی: امیدوارم باشگاه به من اعتماد کند. خبرگزاری آریا-فیلیپو اینزاگی، سرمربی میلان ابراز امیدواری کرد که باشگاه نیز مثل بازیکنان به او ...

اینزاگی: امیدوارم باشگاه به من اعتماد کند - فیدوس

فیلیپو اینزاگی، سرمربی میلان ابراز امیدواری کرد که باشگاه نیز مثل بازیکنان به او اطمینان داشته باشد.

اینزاگی: امیدوارم باشگاه به من اعتماد کند

شایعه در انگلیس: رئال به دنبال کوشینلی · بارتومئو: گل مسی از بهترین‌های تاریخ بود · پیش بازی اینتر-امپولی · اینزاگی: امیدوارم باشگاه به من اعتماد کند · سقوطی‌ها ...

اينزاگي: اميدوارم باشگاه به من اعتماد کند - اخبار ما

فيليپو اينزاگي، سرمربي ميلان ابراز اميدواري کرد که باشگاه نيز مثل بازيکنان به او اطمينان ... اگر به من اعتماد کنند، رو به جلو حرکت خواهيم کرد.

اینزاگی: امیدوارم باشگاه به من اعتماد کند - فیس موزیک ...

اینزاگی: امیدوارم باشگاه به من اعتماد کند. خرداد ۱۰, ۱۳۹۴ دسته‌بندی نشده. فیلیپو اینزاگی، سرمربی میلان ابراز امیدواری کرد که باشگاه نیز مثل بازیکنان به او اطمینان ...

اینزاگی: امیدوارم باشگاه به من اعتماد کند - دانلود رایگان فیلم ...

به فیس فیلم خوش آمدید :: تمام مطالب سایت مجاز است و بنا به درخواست ساماندهی حذف خواهد شد ! اینزاگی: امیدوارم باشگاه به من اعتماد کند. 0. یکشنبه ۱۰ ...

کاپ | اینزاگی: امیدوارم یک فصل دیگر در میلان بمانم/ از اینکه ...

هر تصمیمی که رئیس اتخاذ کند در جهت بازگشت دوباره تیم به روزهای اوجش ... اینزاگی را به تعویق بیندازد: باشگاه در این باره با من صحبتی نداشته است. ... از اینکه نتوانستم با نتایجی که می گیرم پاسخ اعتماد آنها را بدهم، نارحت هستم.

امیدوارم مسئولان به من اعتماد کنند | می توانیم به روز های ... - قطره

امیدوارم مسئولان به من اعتماد کنند | می توانیم به روز های فوتبالی خوب برگردیم ... گوید امیدوار است که مسئولان باشگاه میلان باز هم به او برای هدایت تیم شان اعتماد کنند. ... اینزاگی به شبکه اسکای اسپورت ایتالیا گفت: ما به روزهایی ...

پاسخ سیف به منتقدان اقتصادی | اس ام اس|

تجمع کارکنان مجموعه آزادی مقابل وزارت ورزش · اینزاگی: امیدوارم باشگاه به من اعتماد کند · ونگر: والکات فصل بعد در ... پاسخ سیف به منتقدان اقتصادی.

خبرهای "ورزشی" | خبرگردی

به گزارش "ورزش سه"، دروازه بان کاستاریکایی به ندرت در این فصل بازی گرفته شده ... اینزاگی: برای فصل بعد آماده می‌شوم ... اینزاگی: امیدوارم باشگاه به من اعتماد کند.

اینزاگی: امیدوارم باشگاه به من اعتماد کند - خبرگون ، آخرین ...

من قرارداد دارم. اگر به من اعتماد کنند، رو به جلو حرکت خواهیم کرد. اگر نه ، باشگاه در این مورد تصمیم گیری خواهد کرد. من آرام و خوشحال هستم. از اینکه تمام ...

امیدوارم مسئولان به من اعتماد کنند | می توانیم به روز های ...

امیدوارم مسئولان به من اعتماد کنند | می توانیم به روز های فوتبالی خوب برگردیم. ... است که مسئولان باشگاه میلان باز هم به او برای هدایت تیم‌شان اعتماد کنند. ... مونتلا بود که در خانه توانست شاگردان پیپو اینزاگی را زمین‌گیر کند و آنها ...

والپیپر کاکا - بلاگفا

سرمربی تحت فشار تیم آث میلان فیلیپو اینزاگی بعد از باخت 2 بر 1 مقابل ... اظهار کرد، امیدوار است که تا 30 سال دیگر در سمت مربیگری به باشگاه میلان خدمت کند. - ... امیدوارم مسئولان به من اعتماد کنند | می توانیم به روز های فوتبالی خوب برگردیم

sporttv.ir:: اینزاگی: امیدوارم بگذارند باز هم در میلان بمانم

اینزاگی: امیدوارم بگذارند باز هم در میلان بمانم ... که مسئولان باشگاه میلان باز هم به او برای هدایت تیم‌شان اعتماد کنند. ... اینزاگی در این خصوص عنوان کرد: من خاطرم آسوده است، چون می‌دانم که به خوبی خودمان را برای این بازی آماده کرده بودیم.

اینزاگی: میلان به من اعتماد کند | ورزش 11

فیلیپو اینزاگی سرمربی آث میلان , اینزاگی: میلان به من اعتماد کند. ... میهایلوویچ، همیشه اولین نفری بوده که در سخت‌ترین مقاطع فصل با پیامک از من حمایت کرده و امیدوارم در هر بازی غیر از جدال فردا شب موفق ... باشگاه اینترمیلان.

بارسی:"میلان یک باشگاه بزرگ با اهداف بزرگ است"

میلان 2014/15: "من امیدوارم که میلان در این فصل، دوباره به مکان اول خود در سری آ ... "اینزاگی یک مربی جوان است که بسیار بلند پروازانه فکر می کند، او تمام ... با شرایط باشگاه به خوبی آشنا است، و می داند که با چه کاری می تواند اعتماد به ...

بهار نیوز - اینزاگی: برلوسکنی را ناامید کردم

روسونری در چهار دیدار اخیر خود در لیگ نتوانسته به پیروزی دست پیدا کند و همچنان در ... اینزاگی در این زمینه گفت: به حضور برلوسکنی در باشگاه میلان و بردن جام‌های مختلف ... در هر حال امیدوارم به عنوان سرمربی بتوانم تا پایان قراردادم در سن سیرو بمانم. ... به این خاطر که آنها به من خیلی اعتماد کردند و من نیز باید جواب این اعتماد را می‌دادم.

اینزاگی: امیدوارم باز هم در میلان بمانم

اینزاگی معتقد است میلان در شرایطی تن به شکست داده که سزاوار کسب…,اینزاگی: ... شلوی: جرارد از من خواست که در باشگاه بمانمويديو:خارج از چارچوب-چالش ديه ;. ..... تيتر جو - امیدوارم مسئولان به من اعتماد کنند | می توانیم به روز های .

اینزاگی:”هواداران به من اعتماد دارند” | MILAN NEWS

فیلیپو اینزاگی معتقد است که طرفداران باشگاه میلان از او حمایت می کنند و او ... من می دانم درخواست کردن از طرفداران برای صبر بیشتر آسان نیست، اما من امیدوارم ... به وجود آمد، به همین دلیل او بازی را از روی نیمکت آغاز می کند، من سعی خواهم ... احساس طرفداران: “من می دانم که طرفداران میلان به من اعتماد دارند، آنها بعد از سالها ...

جیان لوکا زامبروتا: میلان باید به پیپو اینزاگی اعتماد کند ...

جیان لوکا زامبروتا: میلان باید به پیپو اینزاگی اعتماد کند ... و باشگاه های یوونتوس و میلان در صحبت هایی از لزوم اعتماد سران روسونری ها به مهاجم سابق خود خبر داد. .... نه پيرلو به ميلاني ها علاقه اي داره نه من به عنوان يه ميلاني علاقه اي به قرمز و سياه .... می دهدسرجی داردر پس از رد پیشنهاد اینتر: امیدوارم در مالاگا بمانمویدیو؛ ...

اینزاگی: کمی دیر از خواب بیدار شدیم اما این می‌تواند آغاز خوبی ...

وانانیوز- فیلیپو اینزاگی پس از پیروزی 3 بر یک شب گذشته (شنبه) تیمش در خانه آتالانتا ... از مسئولان باشگاه خواسته یک بار دیگر به او اعتماد کنند که رئیس و مالک باشگاه، ... اگر مسئولان باشگاه به توانایی‌های من باور داشته باشند، خب به کارمان ادامه می‌دهیم و در ... امیدوارم که در میلان بمانم و با این تیم قرارداد هم دارم.

فارس - نظرخواهی AFC برای انتخاب بهترین بازیکن جام ملت‌ها ...

اینزاگی: امیدوارم باشگاه به من اعتماد کند ... ایرانی نامزدش! پنجشنبه ۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۹ شناسهٔ خبر: 3331489 - سرویس ورزشی · نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر ...

مصاحبه ی فیلیپو اینزاگی پیش از دیدار برابر اینترمیلان

فیلیپو اینزاگی، سرمربی تیم فوتبال آث میلان پیش از این دیدار گفت: دوست ... از اینکه رئیس باشگاه به من اعتماد دارد خیلی خوشحالم و امیدوارم بازهم بتوانم او را ... نظراتی که به تعمیق بحث کمک می کند، در معرض ملاحظه و قضاوت دیگران قرار می گیرند.

برچسب ها اینزاگی: امیدوارم باشگاه به من اعتماد کند سایت هواداران ... , خبرگزاری آريا اينزاگي: اميدوارم باشگاه به من اعتماد کند آریا , اینزاگی: امیدوارم باشگاه به من اعتماد کند آبیته ست فا وب , اینزاگی: امیدوارم باشگاه به من اعتماد کند | فرا پرس , اینزاگی: امیدوارم باشگاه به من اعتماد کند ورزش ۳ | خبر فارسی , اینزاگی: امیدوارم باشگاه به من اعتماد کند News Shafaqna , اینزاگی: امیدوارم باشگاه به من اعتماد کند | ورزش سه , اینزاگی: امیدوارم باشگاه به من اعتماد کند | آریا , اینزاگی: امیدوارم باشگاه به من اعتماد کند فیدوس , اینزاگی: امیدوارم باشگاه به من اعتماد کند , اينزاگي: اميدوارم باشگاه به من اعتماد کند اخبار ما , اینزاگی: امیدوارم باشگاه به من اعتماد کند فیس موزیک ... , اینزاگی: امیدوارم باشگاه به من اعتماد کند دانلود رایگان فیلم ... , کاپ | اینزاگی: امیدوارم یک فصل دیگر در میلان بمانم/ از اینکه ... , امیدوارم مسئولان به من اعتماد کنند | می توانیم به روز های ... قطره , پاسخ سیف به منتقدان اقتصادی | اس ام اس| , خبرهای "ورزشی" | خبرگردی , اینزاگی: امیدوارم باشگاه به من اعتماد کند خبرگون ، آخرین ... , امیدوارم مسئولان به من اعتماد کنند | می توانیم به روز های ... , والپیپر کاکا بلاگفا ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1733
  • کل نظرات : 16
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 65
  • آی پی دیروز : 75
  • بازدید امروز : 251
  • باردید دیروز : 186
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 988
  • بازدید ماه : 6,428
  • بازدید سال : 33,949
  • بازدید کلی : 1,087,527
  • کدهای اختصاصی
    عنوان بنر