loading...
اخبار فوتبال
admin بازدید : 66 پنجشنبه 21 خرداد 1394 نظرات (0)

قنبرزاده: از اینکه سبک‌دست اخلاق‌مدار است از وزارت تشکر ...

مدیرعامل باشگاه نفت تهران گفت: از اینکه سبک‌دست اخلاق‌مدار است و گفته منصوریان با نفت قرارداد دارد از او و وزارت ورزش تشکر می‌کنم.

قنبرزاده: از اینکه سبک‌دست اخلاق‌مدار است از وزارت تشکر می‌کنم

مدیرعامل باشگاه نفت تهران گفت: از اینکه سبک‌دست اخلاق‌مدار است و گفته منصوریان با نفت قرارداد دارد از او و وزارت ورزش تشکر می‌کنم.

قنبرزاده: از اینکه سبک‌دست اخلاق‌مدار است از وزارت تشکر می‌کنم

قنبرزاده: از اینکه سبک‌دست اخلاق‌مدار است از وزارت تشکر می‌کنم.

قنبرزاده: از اینکه سبک دست اخلاق مدار است از وزارت تشکر می ...

قنبرزاده: از اینکه سبک دست اخلاق مدار است از وزارت تشکر می کنم. خلاصه خبر. به گزارش نامه نیوز ، منصور قنبرزاده اظهار داشت: قرار است عصر امروز ...

قنبرزاده: از اینکه سبک دست اخلاق مدار است از وزارت تشکر می ...

وبسایت رسمی برنامه نود - مدیرعامل باشگاه نفت تهران گفت: از اینکه سبک دست اخلاق مدار است و گفته منصوریان با نفت قرارداد دارد از او و وزارت ورزش تشکر می کنم.

قنبرزاده: از اینکه سبک دست اخلاق مدار است از وزارت تشکر می ...

قنبرزاده: از اینکه سبک دست اخلاق مدار است از وزارت تشکر می کنم.

از اینکه سبک‌دست اخلاق‌مدار است از وزارت تشکر می‌کنم ...

قنبرزاده: از اینکه سبک‌دست اخلاق‌مدار است از وزارت تشکر می‌کنم منصوریان هیچ صحبتی از جدایی نکرده است-خبرگزاری فارس|خبر پو,مرجع اخبار و نیازهای اینترنتی.

قنبرزاده: از اینکه سبک‌دست اخلاق‌مدار است از وزارت تشکر می‌کنم

مگر قحط‌الرجال است که رئیس فدراسیون فوتبال شوم؟ ... نامدار در باشگاه شاهین برگزار شد · انتقاد صریح دادکان از قرارداد علی دایی/وزارت ورزش دنبال لقب رابین هود است ...

قنبرزاده: از اينکه سبک‌دست اخلاق‌مدار است از وزارت تشکر ...

مديرعامل باشگاه نفت تهران گفت: از اينکه سبک‌دست اخلاق‌مدار است و گفته منصوريان با نفت قرارداد دارد از او و وزارت ورزش تشکر مي‌کنم.

از اینکه سبک‌دست اخلاق‌مدار است از وزارت تشکر می‌کنم ...

دونگا:نیمار نمیتواند به تنهایی برزیل را قهرمان کند راکیتیچ: رقابت بارسا و رئال، سازنده است خوردبین: بازیکنی مثل طارمی را روی هوا می‌زنند/زمان برای پرسپولیس ...

قنبرزاده: از اینکه سبک‌دست اخلاق‌مدار است از وزارت تشکر ...

On ژوئن 10, 2015, Posted by admin , In اخبار روز ایران و جهان, By اخلاق‌مدار,از,است,اینکه,تشکر,جدایی,سبک‌دست,صحبتی,قنبرزاده,می‌کنم/منصوریان,نکرده,هیچ,وزارت ...

قنبرزاده: از اینکه سبک‌دست اخلاق‌مدار است از وزارت تشکر می‌کنم

قنبرزاده: از اینکه سبک‌دست اخلاق‌مدار است از وزارت تشکر می‌کنم. ۰. ارسال شده در خرداد ۲۰, ۱۳۹۴ نویسنده mahdiدسته‌ها بوف چت, دسته‌بندی نشده, عسل چت ...

از اینکه سبک‌دست اخلاق‌مدار است از وزارت تشکر می‌کنم ...

... سیدجلال فصل آینده در پرسپولیس بازی می‌کند/ اینجا خانه اول و آخر حسینی است ... قنبرزاده: از اینکه سبک‌دست اخلاق‌مدار است از وزارت تشکر می‌کنم/منصوریان هیچ ...

Inoreader - قنبرزاده: از اینکه سبک‌دست اخلاق‌مدار است از وزارت ...

مدیرعامل باشگاه نفت تهران گفت: از اینکه سبک‌دست اخلاق‌مدار است و گفته منصوریان با نفت قرارداد دارد از او و وزارت ورزش تشکر می‌کنم.

دکه | Dakee.org - قنبرزاده: از اینکه سبک‌دست اخلاق‌مدار است از ...

وبسایت رسمی برنامه نود - مدیرعامل باشگاه نفت تهران گفت: از اینکه سبک‌دست اخلاق‌مدار است و گفته منصوریان با نفت قرارداد دارد از او و وزارت ورزش تشکر می‌کنم.

استقلال لینک

استقلالی2 ساعت; قنبرزاده: از اینکه سبک‌دست اخلاق‌مدار است از وزارت تشکر ... رضا حسن‌زاده: امیدوارم دست سبک‌دست برای استقلال سبک باشد (اخاستقلال جوان7 ساعت ...

مرجع مقالات و اخبار روز ایران و جهان

قنبرزاده: از اینکه سبک‌دست اخلاق‌مدار است از وزارت تشکر می‌کنم/منصوریان هیچ صحبتی از جدایی نکرده است. ۱۴:۰۳:۴۵, ۲۰ خرداد ۱۳۹۴. فیلم‌های سینمایی تلویزیون در آخر ...

معاونت تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان ...

قنبرزاده: از اینکه سبک‌دست اخلاق‌مدار است از وزارت تشکر می‌کنم/منصوریان هیچ صحبتی ... مدیرعامل باشگاه نفت تهران گفت: از اینکه سبک‌دست اخلاق‌مدار است و گفته ...

شاهراه نيوز، جستجوگر خبر فارسی از سایتهای خبری معتبر ...

۱۰ سال است که بهترین هیات تهران می شویم/ میزبانی یک مسابقه کشوری تکواندو را ... قنبرزاده: از اینکه سبک‌دست اخلاق‌مدار است از وزارت تشکر می‌کنم مدیرعامل باشگاه ...

آخرین اخبار از منبع خبری فارس | خبرچه

21 دقیقه پیش قنبرزاده: از اینکه سبک‌دست اخلاق‌مدار است از وزارت تشکر می‌کنم/منصوریان ... 23 دقیقه پیش رحیم‌پور ازغدی و موضوع «دین و الحاد» در رادیو گفت‌وگو.

دولت بهار:درمورد جدايي منصوريان هيئت مديره تصميم مي‌گيرند

قنبرزاده افزود: من تا به حال سبك‌دست را نديده‌ام اما از او تشكر مي‌كنم و به وزارت ورزش نيز تبريك مي‌گويم كه چنين آدم پخته، حرفه‌اي و اخلاق‌مدار را براي استقلال برگزيده است. ... است. ضمن اينكه چون در اين مدت منصوريان در حال استراحت بود ما مزاحم ... در جلسه‌اي با نصرالله سجادي، معاون وزارت ورزش شركت كرده است،‌ گفت: آيا ...

قنبرزاده: منصوریان هیچ صحبتی از جدایی نکرده است | مجله ...

(قنبرزاده: منصوریان هیچ صحبتی از جدایی نکرده است) مدیرعامل باشگاه نفت تهران ... قنبرزاده: از اینکه سبک دست اخلاق مدار است از وزارت تشکر می کنم/منصوریان هیچ ...

ایران ورلد نیوز-اخبار ایران و جهان | آخرین خبرها

گزاره‌برگ ملی تضمین‌کننده یک توافق خوب است/مذاکره‌کنندگان زیر بار توافق بد ... قنبرزاده: از اینکه سبک‌دست اخلاق‌مدار است از وزارت تشکر می‌کنم/منصوریان هیچ ...

وب سایت رسمی رادیو ورزش

شهریان :سهم ورزش زنان در رسانه های کشور کمتر از 7 درصد است - 14:36 خبر ... نژادفلاح: سیدجلال فصل آینده در پرسپولیس بازی می‌کند/ اینجا خانه اول و آخر حسینی است ...

لیگ قهرمانان آسیا - صفحه 2 از 10 - شمسه

او که سال‌ها است در امارات زندگی می‌کند، اعتقاد دارد خود علی کفاشیان از ماه‌ها قبل ... برای این‌که به این سوال پاسخ بدهم، خودم را مثال می‌زنم که ٢‌سال در کنار اوفارل تجربه کسب ... همچنین از مدیرعامل باشگاه نفت تهران که پیش از این اخلاق مدار و جوانمردانه رفتار .... خلیلیان، رحیمی، تاج و ساکت باید تشکر کنم و فکر می‌کنم هزار و 700 ورزشکار ...

قلعه‌نویی: از تماشاگران عذرخواهی می کنم - vous.ir

وی در پاسخ به این سوال در خصوص اینکه آیا تشکر ابتدای صحبت‌های شما این برداشت را نمی‌رساند که شما ... ایران و آمریکا / ویراژ پراید آقای وزیر روی پوپولیسم / از هر ۳ سینماگر ایرانی، یک نفر معتاد است؟ .... واکنش وزارت امور خارجه ایران به بیانیه کمپ دیوید ..... قنبرزاده:آن خبر اشتباه در نتیجه بازی‌ما تاثیرگذار بود.

اخبار تیمـــها و بازیکنان لیگ برتری [بایگانی] - صفحه 251 - كلوب ...

در این رابطه کیروش قرار است خودش دستیارش را معرفی کند و من کسی را .... بود؛ از جلسه ای که سیاسی با مسوولان وزارت ورزش داشت، اعلام بی خبر کرده و به ورزش ...... امیری در مورد اینکه آیا به مرحله بعد صعود میکند، تأکید کرد: تمام تلاشمان ...... پوررحمت الله در پایان افزود: از تمام هم تیمی هایم تشکر می کنم که به من کمک ...

بهترین - مازندلیگ - اخبار ورزشی مازندران

شهامت دارند بگویند اشتباه می‌کنم/مشکلات تیم‌ملی را بگویم می‌شوم «آدم بد» ... قهرمان المپیک لندن می‌گوید وزارت ورزش قرار بوده برای هر رکوردشکنی 30 سکه .... مربی تیم ملی فوتبال گفت: با توجه به اینکه جهانبخش جراحی انجام داده و در دوران نقاهت است ..... از انجام آخرین بازی اش در لالیگا برای آبی و اناری ها، از ‏هواداران این تیم تشکر کرد.

فعالیت - مازندلیگ - اخبار ورزشی مازندران

اسفندیار بالوئی: مازندران از بسیاری از جهات سرآمد فوتبال ایران است ... معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه برای افزایش تحرک و ... قائم مقام باشگاه پرسپولیس با صدور بیانیه‌ای از امیررضا خادم قدردانی و برای نصرالله ..... دستیار انگلیسی کارلو آنچلوتی در فصل آینده مادرید را ترک می‌کند که در لیگ برتر ...

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1733
  • کل نظرات : 16
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 21
  • آی پی دیروز : 71
  • بازدید امروز : 237
  • باردید دیروز : 308
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 237
  • بازدید ماه : 6,722
  • بازدید سال : 34,243
  • بازدید کلی : 1,087,821
  • کدهای اختصاصی
    عنوان بنر