loading...
اخبار فوتبال
admin بازدید : 73 جمعه 22 خرداد 1394 نظرات (0)

موراتا: بنیتس هنوز با من تماس نگرفته است | ورزش 3

ستاره ملی پوش یووه در همین رابطه به مارکا گفت:" بنیتس (مربی جدید رئال) هنوز با من تماس نگرفته است. گذشته از این دوست دارم در یوونتوس بمانم.

موراتا: بنیتس هنوز با من تماس نگرفته است / بولتن نیوز

ستاره ملی پوش یووه در همین رابطه به مارکا گفت:" بنیتس (مربی جدید رئال) هنوز با من تماس نگرفته است. گذشته از این دوست دارم در یوونتوس بمانم.

موراتا: بنیتس هنوز با من تماس نگرفته است | نامه نیوز

موراتا: بنیتس هنوز با من تماس نگرفته است. آلوارو موراتا یک بار دیگر یادآوری کرد که دوست دارد به فوتبالش در یوونتوس ادامه دهد. آلوارو موراتا یک بار ...

موراتا: بنیتس هنوز با من تماس نگرفته است - تی نیوز

به گزارش بولتن نیوز؛ موراتا تابستان گذشته با رقم 22 میلیون یورو به یوونتوس پیوست اما بندی در قراردادش وجود دارد که رئال می تواند با استناد به ...

موراتا: بنیتس هنوز با من تماس نگرفته است - News - Shafaqna

موراتا: بنیتس هنوز با من تماس نگرفته است. آلوارو موراتا یک بار دیگر یادآوری کرد که دوست دارد به فوتبالش در یوونتوس ادامه دهد. - به گزارش سایت ...

موراتا: بنیتس هنوز با من تماس نگرفته است - News - Shafaqna

موراتا: بنیتس هنوز با من تماس نگرفته است. آلوارو موراتا یک بار دیگر یادآوری کرد که دوست دارد به فوتبالش در یوونتوس ادامه دهد. مطلب در سایت اصلی ...

آی مغان : موراتا: بنیتس هنوز با من تماس نگرفته است - آی مغان

دوربین مینی نانو کوچک ترین و سبک ترین دوربین دنیا تنها با 14 گرم وزن. با قابلیتهای باور نکردنی و بسیار ... فیلمبرداری، عکاسی، ضبط صدا، ...

موراتا: بنیتس هنوز با من تماس نگرفته است | عنوان سایت

آلوارو موراتا یک بار دیگر یادآوری کرد که دوست دارد به فوتبالش در یوونتوس ادامه دهد.

موراتا: بنیتس هنوز با من تماس نگرفته است - ورزش سه

ستاره ملی پوش یووه در همین رابطه به مارکا گفت:" بنیتس (مربی جدید رئال) هنوز با من تماس نگرفته است. گذشته از این دوست دارم در یوونتوس بمانم.

موراتا: بنیتس هنوز با من تماس نگرفته است

لينك قبلي · لينك بعدي. اخبار مرتبط. جزئیات فرو افتادن گلوله در پارک سپاهان شهر تا شنبه اعلام می شود · خسرو حیدری در نقش مدافع ازبکستان · لژیونرهای ...

titreno.ir | تیترنو - موراتا: بنیتس هنوز با من تماس نگرفته است

به گزارش نامه نیوز، موراتا تابستان گذشته با رقم 22 میلیون یورو به یوونتوس پیوست اما بندی در قراردادش وجود دارد که رئال می تواند با استناد به آن و ...

موراتا: بنیتس هنوز با من تماس نگرفته است | مجله وبگردی زمزار

(موراتا: بنیتس هنوز با من تماس نگرفته است) به گزارش "ورزش سه"، موراتا ... موراتا که فصل گذشته موفق شد 15 گل برای یووه به ثمر برساند، نقش بسیار مهمی در ...

نارضایتی راموس از وضعیت کاسیاس در رئال - فیدوس

با پیوستن احتمالی دخیا به رئال، کاسیاس بطور حتم جایگاه ثابتش را از دست خواهد داد. او همچنین فصل ... موراتا: بنیتس هنوز با من تماس نگرفته است.

موراتا: بنیتس هنوز با من تماس نگرفته است

موراتا: بنیتس هنوز با من تماس نگرفته است آلوارو موراتا یک بار دیگر یادآوری کرد که دوست دارد به فوتبالش در یوونتوس ادامه دهد. به گزارش نامه نیوز، ...

بروکی: آماده تمرین دادن میلان هستم اما هنوز کسی با من ... - طرفداری

تاکنون کسی از باشگاه با من تماس نگرفته و تکرار می کنم، از اینکه مربی ... کاپلو بهترین گزینه است (اگه میومد) حتی فرانک رایکارد هم به نظر من ...

نارضایتی راموس از وضعیت کاسیاس در رئال - شهرخبر

... باقی مانده است. تا بدین لحظه از باشگاه برای تمدید با ما تماس نگرفته اند. ... موراتا: بنیتس هنوز با من تماس نگرفته است · خسرو حیدری در نقش ...

کسی با من تماسی نگرفته است - پایگاه خبری تحلیلی کاپ

تماس با ما درباره کاپ ... گتوسو احتمال دستیاری میهایلوویچ در ناپولی را رد کرد/ کسی با من تماسی ... به جای رافا بنیتس به وجود آمده و حتی گفته می شد که قرار است گتوسو ... همسیک: وقتی فهمیدم بنیتس می رود با او دست دادم/ مربی بعدی مان هنوز ... 16:26 آس / موراتا; 16:25 گاتزتا / یووه به دنبال تقویت; 16:24 توتو ...

طرفه خبر داد:کسب رتبه دوم توسط هنرمندان اصفهانی در ...

... موراتا: بنیتس هنوز با من تماس نگرفته است · هم اندیشی افق رسانه های ... وی با اشاره به اینکه افتخارآفرینی اصفهان در زمینه هنر صنایع دستی بیان ...

سری A - روزنامه ایران ورزشی

گفته می‌شد او ممکن است به لیورپول برود اما این مهاجم آرژانتینی گفته است: «با ... بر رافا بنیتس، مربی تیم بالاست اما ایگواین می‌گوید: «این شهر هم مانند همه جا است. ... روبرتو مانچینی گفته ناپولی هرگز با او تماسی نگرفته است. ... موراتا: 80 درصد آماده‌ام ... البته من هنوز 100 درصد آماده نیستم و احتمالا حدود 80 درصد آماده‌ام اما امیدوارم در ...

90tv.ir :: طلب ۳۰ درصدی تیموریان از تراکتورسازی و تلاش ...

مسئولان تراکتورسازی با اینکه هنوز تکلیف سرمربی این تیم مشخص نیست خواهان ... از طرفی آندو ۳۰ درصد از مبلغ قراردادش را از این باشگاه نگرفته و امیدوار است تراکتوری‌ها با او تسویه حساب کنند. ... دوباره با این بازیکن برای بازگشت به این تیم تماس گرفته است. ... ۱۳:۱۹ بنیتز، موراتا را به رئال برمی گرداند؟

مرجع وب فارسی - عالیشاه: تیم را تقویت کنند سرخ‌پوش می‌مانم ...

... داد: از پرسپولیس تا الان هیچ‌کس با من تماس نگرفته و خبری از مسئولان باشگاه ندارم. ... را گرفته‌اند و از سال گذشته هم طلبکار هستند، البته شرایط خود من هم همین‌طور است و ... هفته گذشته یک ایجنت از طرف رئال با وراتی مذاکره کرده است · بنیتز ، موراتا را به ... بنیتز در گفتگو با شبکه رسمی رئال مادرید : با کمک هواداران ، قدرتمندتر از ...

بروکی: آماده تمرین دادن میلان هستم اما هنوز کسی با من تماس ...

آخرین خبر بروکی: آماده تمرین دادن میلان هستم اما هنوز کسی با من تماس نگرفته است ، خبر امروز،اخرین اخبار بروکی: آماده تمرین دادن میلان هستم اما هنوز کسی با من تماس ...

Football.ir - نوری: رفتن برانکو از پرسپولیس یک شکست ...

اما همان‌طور که گفتم هنوز کسی از باشگاه با ما تماس نگرفته و فعلا چیزی ... دعوت به تیم ملی را قائل است گفت: به هر حال انسان همیشه با امید زنده است و من هم ... موراتا: گل می‌زنم و قهرمان می‌شویم ... اولین خرید رافا بنیتس برای رئال کیست؟

Football.ir - اخبار فوتبال : «ذوب آهن» - صفحه ۳۲

این بازیکن در آن تماس به من تاکید کرد با جایی مذاکره نکرده است.مدیرعامل ..... با این حال هنوز فردی از باشگاه پرسپولیس با من تماس نگرفته و مذاکره ای انجام نشده است.

نوری: رفتن برانکو یک شکست بزرگ است - خبرخوان مد روز

اما همان‌طور که گفتم هنوز کسی از باشگاه با ما تماس نگرفته و فعلا ... دعوت به تیم ملی را قائل است گفت: به هر حال انسان همیشه با امید زنده است و من هم همه ...

بلاتکلیفی مهاجم پرسپولیس برای فصل بعد - مازندلیگ ...

وی در خصوص اینکه وضعیتش با باشگاه پرسپولیس به کجا رسیده افزود: ... نیست و کسی هم با ما تماس نگرفته است و هنوز نمی‌دانم که من را برای سال ...

قاسم حدادی فرد - فقط پرسپولیس و رئال مادرید

من بازیکن آزاد هستم و طبیعی است که پیشنهاد هر تیمی را مورد بررسی قرار دهم. با این حال هنوز فردی از باشگاه پرسپولیس با من تماس نگرفته و مذاکره ای انجام نشده است.

رئال نیوز - مطالب ابر هواداران افراطی رئال مادرید

موراتا فینال چمپیونزلیگ 2014 را از روی نیمکت آغاز کرد و سال بعد به عنوان یار فیکس یووه ... با این حال، جذابیت رئال مادرید موجب شده است تا ده خیا نتواند از انجام این انتقال منصرف شود. ..... من با هیچ باشگاهی به جز رئال مادرید در تماس نبوده ام. ... بنیتز نیز هنوز تصمیم قطعی خود را نگرفته است و می خواهد در تمرینات پیش فصل شرایط ...

نوری: رفتن برانکو یک شکست بزرگ است - ورزش ۳ | آخرین ...

اما همان‌طور که گفتم هنوز کسی از باشگاه با ما تماس نگرفته و فعلا چیزی ... دعوت به تیم ملی را قائل است گفت: به هر حال انسان همیشه با امید زنده است و من هم ... تغییر پست رونالدو در ایده تاکتیکی بنیتس ... موراتا: ترسی از مسی نداریم.

مولایی: رکورد رضازاده را می‌شکنم - مشرق نیوز | آخرین اخبار ...

رونالدو در رئالِ بنیتس مهاجم نوک می‌شود · موراتا: از گل‌زدن به حریف رئال خوشحال می‌شوم ... مربی پایه‌ام حاجی ضمیریان بود و الان هم حدود 5 سال است که با اصغر قربان نژاد کار ..... مولایی: درست است که مدال المپیک دارند اما هنوز بچه و خام هستند. ... با من تماس نگرفته است در حالی که خود من قبل و بعد از مسابقه با آنها در تماس بودم.

برچسب ها موراتا بنیتس هنوز با من تماس نگرفته است ورزش 3 , موراتا بنیتس هنوز با من تماس نگرفته است بولتن نیوز , موراتا بنیتس هنوز با من تماس نگرفته است نامه نیوز , موراتا بنیتس هنوز با من تماس نگرفته است تی نیوز , موراتا بنیتس هنوز با من تماس نگرفته است News Shafaqna , آی مغان موراتا بنیتس هنوز با من تماس نگرفته است آی مغان , موراتا بنیتس هنوز با من تماس نگرفته است عنوان سایت , موراتا بنیتس هنوز با من تماس نگرفته است ورزش سه , موراتا بنیتس هنوز با من تماس نگرفته است , titrenoir تیترنو موراتا بنیتس هنوز با من تماس نگرفته است , موراتا بنیتس هنوز با من تماس نگرفته است مجله وبگردی زمزار , نارضایتی راموس از وضعیت کاسیاس در رئال فیدوس , بروکی آماده تمرین دادن میلان هستم اما هنوز کسی با من طرفداری , نارضایتی راموس از وضعیت کاسیاس در رئال شهرخبر , کسی با من تماسی نگرفته است پایگاه خبری تحلیلی کاپ , طرفه خبر دادکسب رتبه دوم توسط هنرمندان اصفهانی در , سری A روزنامه ایران ورزشی , 90tvir طلب ۳۰ درصدی تیموریان از تراکتورسازی و تلاش , مرجع وب فارسی عالیشاه تیم را تقویت کنند سرخ‌پوش می‌مانم ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1733
  • کل نظرات : 16
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 31
  • آی پی دیروز : 71
  • بازدید امروز : 460
  • باردید دیروز : 308
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 460
  • بازدید ماه : 6,945
  • بازدید سال : 34,466
  • بازدید کلی : 1,088,044
  • کدهای اختصاصی
    عنوان بنر