loading...
اخبار فوتبال
admin بازدید : 54 چهارشنبه 20 خرداد 1394 نظرات (0)

دلیر: با گسترش فولاد قرارداد دارم اما نمی‌توانم با کمالوند کار کنم

دلیر: با گسترش فولاد قرارداد دارم اما نمی‌توانم با کمالوند کار کنم ... ماندن فراز کمالوند در این تیم قطعی شده است و من نمی‌توانم با این مربی کار کنم.

دلیر: با گسترش فولاد قرارداد دارم اما نمی‌توانم با کمالوند کار کنم

مهاجم تیم فوتبال تراکتورسازی در فصل گذشته تأکید کرد که نمی‌تواند زیر نظر فراز کمالوند بازی کند.

دلیر: با گسترش فولاد قرارداد دارم اما نمی‌توانم با کمالوند کار کنم

سرویس فوتبال اسپورت تی وی - محسن دلیر در مورد موضوع بازگشتش به گسترش فولاد تبریز گفت: من یک سال دیگر با باشگاه گسترش فولاد ...

دلیر: با گسترش فولاد قرارداد دارم اما نمی‌توانم با کمالوند کار کنم

محسن دلیر درمورد موضوع بازگشتش به گسترش فولاد تبریز گفت: من یک سال دیگر با باشگاه گسترش فولاد قرارداد دارم اما مشکل اینجاست که ماندن ...

دلیر: با گسترش فولاد قرارداد دارم اما نمی توانم با کمالوند کار ...

دلیر: با گسترش فولاد قرارداد دارم اما نمی توانم با کمالوند کار کنم ... از فارس، محسن دلیر درمورد موضوع بازگشتش به گسترش فولاد تبریز گفت: من ...

دلیر: با گسترش فولاد قرارداد دارم اما نمی‌توانم با کمالوند کار کنم

دلیر با گسترش فولاد قرارداد دارم اما نمیتوانم با کمالوند کار کنم-www.90tv.ir|خبر پو,مرجع اخبار و نیازهای اینترنتی.

دلیر: با گسترش فولاد قرارداد دارم اما نمی‌توانم با کمالوند کار کنم

دلیر: با گسترش فولاد قرارداد دارم اما نمی‌توانم با کمالوند کار کنم. ... دلیر: با گسترش فولاد قرارداد دارم اما نمی‌توانم با کمالوند کار کنم.

دلیر: با گسترش فولاد قرارداد دارم اما نمی‌توانم با کمالوند کار کنم

دلیر: با گسترش فولاد قرارداد دارم اما نمی‌توانم با کمالوند کار کنم : خبرگزاری تسنیم: مهاجم تیم فوتبال تراکتورسازی در فصل گذشته تأکید کرد که نمی‌تواند زیر نظر ...

دلیر: مشکل منم که با سه مربی نمی‌توانم کار کنم - پارست

دلیر: مشکل منم که با سه مربی نمی‌توانم کار کنم ... گسترش فولاد تبریز گفت: من یک سال دیگر با باشگاه گسترش فولاد قرارداد دارم اما مشکل اینجاست که ماندن فراز کمالوند در این تیم قطعی شده است و من نمی‌توانم با این مربی کار کنم.

دلیر با گسترش فولاد قرارداد اما نمی‌توانم با کمالوند کار کنم ...

دلیر با گسترش فولاد قرارداد دارم اما نمی‌توانم با کمالوند کار کنم. بانک اخبار خبرگزاری ها.

دلیر: با گسترش فولاد قرارداد دارم اما نمی‌توانم با کمالوند کار کنم

دلیر: با گسترش فولاد قرارداد دارم اما نمی‌توانم با کمالوند کار کنم ... بعدی: سید جلال قرارداد سفید امضا کرده/او از بهترین‌های تاریخ فوتبال ایران ...

اخبار ورزشی - جدیدترین و آخرین اخبار ورزشی - شهرخبر

فرکی: تعامل با کی‌روش و تیم ملی باید خودجوش ادامه پیدا کند. خبرگزاری تسنیم .... دلیر: با گسترش فولاد قرارداد دارم اما نمی‌توانم با کمالوند کار کنم. خبرگزاری ...

دلیر: با گسترش فولاد قرارداد دارم اما نمی‌توانم با کمالوند کار کنم

خانه · تماس با ما.

وب سایت رسمی باشگاه گسترش فولاد تبریز

برنامه نود دلیر: با گسترش فولاد قرارداد دارم اما نمی‌توانم با کمالوند کار کنم. چهارشنبه ۲۰ .... تصاویری از دیدار راه آهن تهران و گسترش فولاد تبریز.

اخبار تراکتورسازی

پايگاه اطلاع رساني ورزشی که اخبار باشگاه تراکتورسازی وگسترش فولاد تبریز راارائه ... ائل پرس, دلیر: با گسترش فولاد قرارداد دارم اما نمی‌توانم با کمالوند کار کنم ...

اردیبهشت 1393 - باشگاه فرهنگي ورزشي پويندگان تلاش ...

روشن: قلعه‌نویی با عنوان ژنرال نتوانست نتیجه بگیرد، چه برسد به منصوریان · » حضور سبک دست، ... دلیر: با گسترش فولاد قرارداد دارم اما نمی‌توانم با کمالوند کار کنم

الوطن: جنگ با وحشی ها طولانی است - مرجع مقالات و اخبار

دلیر: با گسترش فولاد قرارداد دارم اما نمی‌توانم با کمالوند کار کنم ... الوطن نوشت: این ها با فریاد الله اکبر سرمی دهند ولی مسلمان نیستند، از اسلام، مسیحیت، یهودیت و ...

دلیر: مشکل منم که با سه مربی نمی‌توانم کار کنم - آمارد نیوز

دلیر: مشکل منم که با سه مربی نمی‌توانم کار کنم ... مهاجم تیم فوتبال تراکتورسازی در فصل گذشته تأکید کرد که نمی‌تواند زیر نظر فراز کمالوند بازی کند. ... من یک سال دیگر با باشگاه گسترش فولاد قرارداد دارم اما مشکل اینجاست که ...

دانلود ویدیو؛ حرکت زیبای پا از این خانوم - عصر ورزش

اسکواش گلستان به شوک نیاز داشت/ تلاش می کنم تجری برگردد ... دلیر: با گسترش فولاد قرارداد دارم اما نمی‌توانم با کمالوند کار کنم ...

"حمید"

دلیر: با گسترش فولاد قرارداد دارم اما نمی‌توانم با کمالوند کار کنم ... در ایام با سعادت دهه کرامت از 4 نفر از رابطان فعال پارلمان فرهنگیان به همراه اعضای خانواده تقدیر شد .

اردیبهشت 1393 - گر مرد رهی میان خون باید رفت - بلاگفا

پيرمرد با اندوه فراوان گفت: حضرت امير، به من گفته بودند که اگر بچه را آبله بکوبيم جن زده .... دلیر: با گسترش فولاد قرارداد دارم اما نمی‌توانم با کمالوند کار کنم

zaf3r | Daakeh World Cup 2014 | برگه 23

تکنولوژی باعث پیشرفت فوتبال خواهد شد ولی نمیتوانید تکنولوژی ... وبسایت رسمی برنامه نود – تیم فوتبال العربی با حضور اشکان دژاگه ... اینکه می توانم هر روز در زمین تمرینی تیم حاضر شوم و با بازیکن ها کار کنم را دوست دارم . ... و ولید مشایی زاده مدتی است که با فولاد فسخ قرارداد کرده و از این تیم جدا شده اند.

محسن دلیر [بایگانی] - كلوب هواداران تراكتورسازي تبريز Tractor Fans ...

محسن دلیر بازیکن فصل گذشته تیم گسترش فولاد با عقد قرارداد دو ... را سرپا تشویق می کنند و دوست دارم با به ثمر رساندن گل دل آنها را شاد کنم. ..... من از این موضوع خوشحال هستم ولی وقتی می بینم نمی توانم کاری بکنم و ... محسن دلير و داود نوشي صوفياني خريدهاي ليگ يكي مجيد جلالي بودند اما ...... شرف یعنی کمالوند.

پيمنتا: تبريز ازت متشکرم | ورزش 3

لئوناردو پيمنتا به تبريز بازگشته اما اين بار در قالب گسترش فولاد. ... با توجه به اینکه من تا زمانی که بتوانم بازی کنم یک ماه فرصت دارم، به صددرصد خواهم رسید. ... از اعتمادی که فراز کمالوند به من دارد، خیلی خوشحال هستم و از او تشکر می‌ کنم. ما قبلا با هم کار کرده ایم و او کاملا نسبت به توانایی های من آشنایی دارد ...

گفتگوی تفصیلی آناج با یکی از ستاره‌های تراکتورسازی

من عکس هایی از کودکی ام دارم که با توپ گرفته ام؛ مثلا در یک عکس که دو ساله ... بازیکنان خوب دیگری هم بودند اما مربی (آقای کمالوند) اعتقاد چندانی به من ... آن موقع آقای رسول خطیبی با تیم گسترش فولاد به توافق رسید و گفت که از ... برای رسیدن به ترکیب اصلی گسترش کار سختی داشتم ولی از همان اول فیکس بودم.

اخبار استقلالپن پن

در آن جلسه آندو عنوان مي‌كند چون دسته‌چك نداشته به‌خاطر كارهاي تجاري‌اش با دسته‌چك .... من از اینکه نمی‌توانستم به تیمم کمک کنم عصبی شدم و واقعا نمی‌دانم چرا بازهم محروم شدم. ..... قلعه نویی : بله رضایت دارم ، نقل و انتقالات خوب بود اما متاسفانه خبر بدی .... بازی با گسترش فولاد از این حیث برای استقلالی‌ها سخت‌تر از پیکان است که با ...

یعقوب‌کریمی: نمی‌توانم به اردوی اتریش بروم - دانلود کلیپ جدید

دوست داشتم با امیر قلعه‌نویی کار کنم ولی به دلیل مشکلاتی که پیش آمد، ... اما حیف شد که شجاع خلیل‌زاده، یعقوب کریمی و امید ابراهیمی به تیم ملی دعوت ... قرارداد دارم وحتی اگر خودم هم بخواهم بروم نمی‌توانم، من سپاهان و هوادارانش را دوست . ...... به 3 امتیاز این بازی نیاز داریم سرمربی گسترش فولاد معتقد است بازی با.

Tiraxtorfans | Facebook

هافبک فصل گذشته تراکتورسازی گفت: با اینکه با پرسپولیس قرارداد دارم اما هیچ کس .... با توجه به اینکه دلیر بازیکن تیم گسترش فولاد تبریز می باشد یا باید به این ... با شرایطش برای آینده گفت: عجله ای برای انتخاب تیم آینده ام ندارم و نمیدانم چرا ..... دیگری برود نیز درست نبوده و صرفا برای مشکل مالی خودم این کار را می کنم.

تراکتور خبرلری بهتینا

وی با بیان اینکه حق اعتراض به داوری را دارم خاطرنشان کرد: مگر می‌شود که تیم من زیبا بازی ... اگر من نمی‌توانم در فضای سخت و پرحاشیه کار کنم یا آزار می‌بینم شاید بخشی از کار ... قرارداد من در سایپا نسبت به فصل قبل حتی از نصف هم کمتر است، اما احساس کردم ... حتی در بازی سوم مقابل گسترش فولاد هم موقعیت‌های خوبی داشتیم، اما با ...

روزنامه ایران ورزشی | شماره :4940 | تاریخ 1393/8/25

تنها 2 نفر جلوی ورودی زندان ایستاده بودند که یکی از آنها مدام با تلفن حرف ... فریادشیران گفت با خودم عهد بستم که این کار را انجام بدهم و اجازه نمی‌دهم ... من 2 بار سابقه زندان رفتن هم دارم. ... پس می‌روم که اینجا را هم تجربه کنم اما این بار کنار دوستم. ..... کمالوند با ابراهیمی انجام داد او راضی به حضور در گسترش فولاد نشد و در ...

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1733
  • کل نظرات : 16
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 183
  • آی پی دیروز : 128
  • بازدید امروز : 259
  • باردید دیروز : 233
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 870
  • بازدید ماه : 870
  • بازدید سال : 44,277
  • بازدید کلی : 1,097,855
  • کدهای اختصاصی
    عنوان بنر