loading...
اخبار فوتبال
admin بازدید : 585 چهارشنبه 27 خرداد 1394 نظرات (0)

داوید ویا: اکثر گل هایی که در بارسا زدم را مدیون مسی هستم

لیونل…,داوید ویا: اکثر گل هایی که در بارسا زدم را مدیون مسی هستم,فوتبال روز. ... داوید ویا که سه فصل در بارسا بازی کرد، فاش کرد که مسی در جا افتادن در نوکمپ، کمک زیادی به او کرد. ... باتیستوتا: مسی از سیاره دیگری آمده است

Football.ir - باتیستوتا: انتظار بالا از مسی طبیعی است

تیم ملی فوتبال آرژانتین در نخستین بازی خود در رقابت های کوپا آمریکا با ... باتیستوتا در ادامه سخنان خود تاکید کرد که مسی بهترین بازیکنان فوتبال جهان است ... معینی: موافق حفظ قلعه نویی و افشارزاده هستم؛منصوریان عجله نکند ...

مجسمه مارادونا، باتیستوتا و مسی در میدانی در ... - طرفداری

به گزارش مارکا، لیونل مسی در این باره گفت: "من بسیار خوشحال هستم. من هرگز ... ویدیو؛ شوخی مسی و دی ماریا با صحبت های تاتا مارتینو بین دو نیمه بازی با پاراگوئه.

بحث فوتبالی، لطفا از الفاظ رکیک استفاده... - حمایت از عادل ...

من به شخصه از طرفدار‌های مسی هستم. ... باشه، می‌خواستم مقایسه‌ای داشته باشم بین گابریل باتیستوتا و مسی که هر دو تا به امروز تقریبا به یک اندازه بازی ملی‌ داشتن.

مجسمه مارادونا، باتیستوتا و مسی در میدانی در بوئنوس آیرس ... - 0

آخرین بازی - بازی برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان: بایرن مونیخ 3 - 2 ... به گزارش مارکا، لیونل مسی در این باره گفت: "من بسیار خوشحال هستم.

مجسمه مارادونا، باتیستوتا و مسی در میدانی در بوئنوس آیرس ... - 0

آخرین بازی - بازی برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان: بایرن مونیخ 3 - 2 ... به گزارش مارکا، لیونل مسی در این باره گفت: "من بسیار خوشحال هستم.

90tv.ir :: سیاسی: تا زمان مزایده، مدیرعامل باشگاه هستم

سیاسی: تا زمان مزایده، مدیرعامل باشگاه هستم .... ۰۱:۵۷ مصدومیت داور بازی لهستان و یونان; ۰۱:۵۶ باتیستوتا: مسی از سیاره دیگری آمده است; ۰۱:۴۴ ...

باتیستوتا: مسی جاذبه مارادونا را ندارد - فوتبال آنلاین

باتیستوتا در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت: «من به توتی حسادت می‌کنم، چرا که او هنوز فوتبال بازی می‌کند. هرچند که من نیز خوشحال هستم که او همچنان ...

حالت تهوع لیونل مسی در بازی دیشب با رومانی + عکس | ورزش 11

باتیستوتا: مسی از سیاره دیگری آمده است. داوید ویا: اکثر گل هایی ... داوید ویا: اکثر گل هایی که در بارسا زدم را مدیون مسی هستم · 10 گل برتر لیونل ...

مجسمه مارادونا، باتیستوتا و مسی در میدانی در بوئنوس آیرس ...

مجسمه مارادونا، باتیستوتا و مسی در میدانی در بوئنوس آیرس نصب شد. ... به گزارش مارکا، لیونل مسی در این باره گفت: "من بسیار خوشحال هستم. من هرگز .... کارلو آنچلوتی: فردا خسه بازی می کند اما نه از ابتدا؛ رونالدو، کروس، راموس و بنزما استراحت می کنند ...

وبلاگ طرفداران تیم ملی فوتبال آرژانتین

مهاجم : لیونل مسی و گابریل باتیستوتا و دیه گو مارادونا ... برد تیمشون خواهان موفقیت ستاره تیموشن هم هستند و اگه بارسلون بردی کسب کنه ولی در اون بازی مسی گلی ...

باتیستوتا: انتظار بالا از مسی طبیعی است | ایسنا

او می گوید مردم آرژانتین از مسی انتقاد می کنند، چرا که خود او انتظارات را بالا برده است. به گزارش ایسنا، تیم ملی فوتبال آرژانتین در نخستین بازی ...

لیونل مسی و رویای شکستن رکورد علی دایی! - خبرآنلاین

سروش امینی توماجی: "لیونل مسی بهترین بازیکن تاریخ فوتبال است. ... و این در حالیست که گابریل باتیستوتا بهترین گلزن تاریخ آرژانتین 56 گل را ... بیشترین تعداد بازی برای بارسلونا: اگر لیونل مسی وفاداری اش به کاتالان ...

ویدیو ورزش 3 – رئال مادرید 3-2 منچستر سیتی (گلها)

منم یه بارسایی هستم و خوشحالم که رئال سیتی رو شکست داد و امیدوارم بارسا و رئال فینال امسال رو در ومبلی برگزار کنند چون ... باتیستوتا شاه ۲۹ شهریور ۱۳۹۱ ... بازی زیبایی بود حق رئال بود ببره خیلی موقعیت داشت رونالدو ۱ مسی ۰ ...

باتیستوتا: به توتی حسادت می‌کنم | ورزش 3

هرچند که من نیز خوشحال هستم که او همچنان قادر است که از این ورزش لذت ببرد." ... بازی کردن در کنار این نسخه از توتی جالب بود، من هم می توانستم گل های ... باتیستوتا همچنین در مورد مسی گفت: "در تیم ملی آرژانتین لیونل مسی در بین ...

مجسمه مارادونا، باتیستوتا و مسی در میدانی در بوئنوس آیرس ...

مجسمه مارادونا، باتیستوتا و مسی در میدانی در بوئنوس آیرس نصب شد ... به گزارش مارکا، لیونل مسی در این باره گفت: "من بسیار خوشحال هستم. ... پیش بازی و گزارش.

پادشاه اروپا، به دنبال فتح کوپا آمریکا - بازی آنلاین فوتبال ...

لیونل مسی به طرز سرسام آوری نسبت به فصل گذشته بهتر شده است تا ... یک گابریل باتیستوتای آماده در ترکیب خود، موفق شدند کوپا امریکا را به خانه بیاورند. ... ویا : 70 درصد گل هایم را مدیون مسی هستم · پیش بازی آرژانتین و ...

هواداران لیونل مسی - اخبار لیونل مسی در تیم ملی

"من می دانم که شما با این انتخا شگفت زده شده اید، چرا که فقط بازی مسی در نیمه دوم جام جهانی را به یاد می ..... از اینکه جزیی از این تیم آرژانتین هستم، افتخار می‌کنم. ... اين در حالي است که گابريل باتيستوتا با 56 گل در صدر گلزنان آرژانتين قرار دارد.

مجسمه مارادونا، باتیستوتا و مسی در میدانی در بوئنوس آیرس ...

لیونل مسی در این باره گفت: “من بسیار خوشحال هستم. من هرگز ... برچسب ها باتیستوتامارادونامجسمهمسی ... بارسلونا، مسی و طلسم بازی در ساعت ۴.

تیم ملی فوتبال آرژانتین - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

بیشترین گل ملی, گابریل باتیستوتا (۵۶). ورزشگاه ... بازی‌های آرژانتین با تیم‌های یاد شده همواره از حساسیت بسیار بالایی برخوردار می‌باشد. در سال ۲۰۰۰، دیگو .... کسب کرد. هم‌چنین لیونل مسی از سوی فیفا به عنوان بهترین بازیکن جام انتخاب گردید.

مسی:از شعار‌های هواداران ناراحت می‌شوم لیونل مسی - کلوب

ورود. گابریل باتیستوتا , batistuta9 ... لیونل مسی با بیان اینکه شعارهای تماشاگران در ورزشگاه‌ او را ناراحت می‌کند، ... به تیم ملی آمده‌ام چرا که به بازی کردن در آن علاقمند هستم و همواره برای نمایش بهتر، تمام تلاش‌ خود را به کار خواهم بست.

مجسمه مارادونا، باتیستوتا و مسی در میدانی در بوئنوس آیرس ...

مجسمه مارادونا، باتیستوتا و مسی در میدانی در بوئنوس آیرس نصب شد,مسی,لیونل مسی ... خلاصه بازي بارسا - لوانته · Neymar Vs Bilbao · Neymar Vs Ecuador ... به گزارش مارکا، لیونل مسی در این باره گفت: "من بسیار خوشحال هستم.

پادشاه لئو - مسی

من علی سیف هستم و در مدرسه تیزهوشان حلی5 درس میخوانم . سعی کردم تو .... توپ طلا را خواهد برد، نشان دهنده ی کیفیت بازی و نبوغ وصف نشدنی لیونل مسی است. ..... لیونل مسی برای رسیدن به رکورد 56 گل گابریل باتیستوتا راهی طولانی پیش رو دارد.

مجسمه مارادونا، باتیستوتا و مسی در میدانی در بوئنوس آیرس ...

خلاصه بازي بارسا - لوانته · Neymar Vs Bilbao · Neymar Vs Ecuador ... مجسمه مارادونا، باتیستوتا و مسی در میدانی در بوئنوس آیرس نصب شد. یکشنبه 18 خرداد ... به گزارش مارکا، لیونل مسی در این باره گفت: "من بسیار خوشحال هستم.

باتيستوتا: جاذبه مارادونا بيشتر از مسي است

ورزش3 / گابريل باتيستوتا اسطوره فيورنتينا معتقد است که ادينسون ... مطبوعاتي گفت: "من به توتي حسادت مي کنم، چرا که او هنوز فوتبال بازي مي کند. هرچند که من نيز خوشحال هستم که او همچنان قادر است که از اين ورزش لذت ببرد."

ایرنا - سخت ترین بازی دنیا

هنوز هم درست و حسابی نمی دانم که واقعا باتیستوتا مسلمان است یا نه اما همچنان طرفدار سفت و سخت آرژانتین هستم. ... بازی یک بر یک شد و در روزی که لیونل مسی به نیمکت ذخیره ها دوخته شده بود آیالا و کروز پنالتی های خود را خراب کنند و ...

باتیستوتا: انتظار بالا از مسی طبیعی است

تیم ملی فوتبال آرژانتین در نخستین بازی خود در رقابت های کوپا آمریکا با ... باتیستوتا در ادامه سخنان خود تاکید کرد که مسی بهترین بازیکنان فوتبال جهان است ... معینی: موافق حفظ قلعه نویی و افشارزاده هستم؛منصوریان عجله نکند ...

ما دو تا-عشق یعنی این

دو گلی که باتیستوتا در آن بازی به ثمر رساند باعث شد مورد توجه نیولز اولد بویز .... من لیونل آندرس مسی هستم و در 24 ژوئن 1987 در شمال روزاریو در استان سانتافه ...

گابریل باتیستوتا: به توتی غبطه می خورم - Bartarinha.IR ...

بازی توتی در رم باعث شده است که باتیستوتا مهاجم سابق فیورنتینا و رم ... مهاجمی که امید آرژانتینی ها برای قهرمانی در جام جهانی پس از سال ها به او بسته شده است: «لئو مسی برای آرژانتین همان اهمیتی را در ترکیب دارد ... نامزد بلاتر: در اصل ایرانی هستم!

سوارس : در خانه مثل بقیه مردها سر به زیر هستم

لوئیس سوارس برای اینکه بتواند در بازی‌های رسمی بارسلونا به زمین برود، خیلی صبر کرد. ... مدل بازي باتيستوتا را هم خيلي دوست داشتم. ... با مسي و ماسچرانو هر روز صبح ماته (نوشيدني محبوب در آمريكاي جنوبي) مي‌خوريم اما واقعيتش ...

برچسب ها داوید ویا اکثر گل هایی که در بارسا زدم را مدیون مسی هستم , Footballir باتیستوتا انتظار بالا از مسی طبیعی است , مجسمه مارادونا، باتیستوتا و مسی در میدانی در طرفداری , بحث فوتبالی، لطفا از الفاظ رکیک استفاده حمایت از عادل , مجسمه مارادونا، باتیستوتا و مسی در میدانی در بوئنوس آیرس 0 , 90tvir سیاسی تا زمان مزایده، مدیرعامل باشگاه هستم , باتیستوتا مسی جاذبه مارادونا را ندارد فوتبال آنلاین , حالت تهوع لیونل مسی در بازی دیشب با رومانی عکس ورزش 11 , مجسمه مارادونا، باتیستوتا و مسی در میدانی در بوئنوس آیرس , وبلاگ طرفداران تیم ملی فوتبال آرژانتین , باتیستوتا انتظار بالا از مسی طبیعی است ایسنا , لیونل مسی و رویای شکستن رکورد علی دایی خبرآنلاین , ویدیو ورزش 3 رئال مادرید 32 منچستر سیتی گلها , باتیستوتا به توتی حسادت می‌کنم ورزش 3 , پادشاه اروپا، به دنبال فتح کوپا آمریکا بازی آنلاین فوتبال , هواداران لیونل مسی اخبار لیونل مسی در تیم ملی , تیم ملی فوتبال آرژانتین ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد , مسیاز شعار‌های هواداران ناراحت می‌شوم لیونل مسی کلوب ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1733
  • کل نظرات : 16
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 64
  • آی پی دیروز : 75
  • بازدید امروز : 231
  • باردید دیروز : 186
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 968
  • بازدید ماه : 6,408
  • بازدید سال : 33,929
  • بازدید کلی : 1,087,507
  • کدهای اختصاصی
    عنوان بنر