loading...
اخبار فوتبال
admin بازدید : 542 چهارشنبه 20 خرداد 1394 نظرات (0)

مسی:در کوپا، بهتر از جام جهانی بازی می کنم | ورزش 3

او به خبرنگاران گفت:" قهرمانی در کوپا آمریکا فوق العاده خواهد بود. این نسلی است که می خواهد با ‏تیم ملی به موفقیت برسد. ما در شرایط خوبی هستیم و ...

مسي:در کوپا، بهتر از جام جهاني بازي مي کنم - اخبار ما

او به خبرنگاران گفت:" قهرماني در کوپا آمريکا فوق العاده خواهد بود. اين نسلي است ... در کوپا آمريکا بهتر از جام جهاني مي توانم بازي کنم."‏ مسي همچنين ...

مسی:در کوپا، بهتر از جام جهانی بازی می کنم.

لیونل مسی، کاپیتان تیم ملی آرژانتین، اعلام کرد آماده است در کوپا آمریکا، نمایش های بهتری از جامجهانی 2014 به نمایش بگذارد.‏ به گزارش…,مسی:در ...

مسی:در کوپا، بهتر از جام جهانی بازی می کنم | ورزش سه

لیونل مسی، کاپیتان تیم ملی آرژانتین، اعلام کرد آماده است در کوپا آمریکا، نمایش های بهتری از جامجهانی 2014 به نمایش بگذارد.‏

مسی:در کوپا، بهتر از جام جهانی بازی می کنم - News - Shafaqna

مسی:در کوپا، بهتر از جام جهانی بازی می کنم. به گزارش ورزش سه ، مسی که این فصل با بارسا به سه گانه دست پیدا کرد، سال گذشته با آلبی سلسته در ...

مسی:در کوپا، بهتر از جام جهانی بازی می کنم - فارسی - Shafaqna

مسی:در کوپا، بهتر از جام جهانی بازی می کنم. به گزارش ورزش سه ، مسی که این فصل با بارسا به سه گانه دست پیدا کرد، سال گذشته با آلبی سلسته در ...

مسی:در کوپا، بهتر از جام جهانی بازی می کنم - شهرخبر

مسی:در کوپا، بهتر از جام جهانی بازی می کنم. ... مسی:در کوپا، بهتر از جام جهانی بازی می کنم. گوگل پلاس · فیس نما · کلوب · linkedin.

مسی در کوپا، بهتر از جام جهانی بازی می کنم-ورزش 3|خبرپو

مسی در کوپا، بهتر از جام جهانی بازی می کنم-ورزش 3|خبر پو,مرجع اخبار و نیازهای اینترنتی. ... اخبار برنامه نتایج و جدول لیگ جهانی والیبال 2015 · سایت سازمان سنجش ...

کریمی: با سپاهان قهرمان آسیا می شویم - فیدوس

کریمی با سپاهان قهرمان آسیا می شویم ورزش تیم فانتزی SMS نتایج تورهای ورزشی ... تاثیر ادعاها قرار نگیرد مسی در کوپا بهتر از جام جهانی بازی می کنم تیم ملی امید ...

احتمال جدایی رونالدینیو از کرتارو - فیدوس

... کرد که این باشگاه قصد دارد ‏رونالدینیو، مرد سال سابق فوتبال جهان را بفروشد.‏ ... تاثیر ادعاها قرار نگیرد مسی در کوپا بهتر از جام جهانی بازی می کنم تیم ملی امید ...

شمسایی: مهم نیست در چه گروهی هستیم - فیدوس

... و انتقالات لیگ برتر جام حذفی روزنامه ویدئو پخش زنده تصاویر بازیکنان نتایج ... تاثیر ادعاها قرار نگیرد مسی در کوپا بهتر از جام جهانی بازی می کنم تیم ملی امید ...

آنالیز ویدئویی ازبکستان در اردوی تیم ملی (عکس) - فیدوس

... و انتقالات لیگ برتر جام حذفی روزنامه ویدئو پخش زنده تصاویر بازیکنان نتایج ... تاثیر ادعاها قرار نگیرد مسی در کوپا بهتر از جام جهانی بازی می کنم تیم ملی امید ...

آنالیز ویدئویی ازبکستان در اردوی تیم ملی (عکس) - فیدوس

... و انتقالات لیگ برتر جام حذفی روزنامه ویدئو پخش زنده تصاویر بازیکنان نتایج ... تاثیر ادعاها قرار نگیرد مسی در کوپا بهتر از جام جهانی بازی می کنم تیم ملی امید ...

دکه | Dakee.org - مسی:در کوپا، بهتر از جام جهانی بازی می کنم

لیونل مسی، کاپیتان تیم ملی آرژانتین، اعلام کرد آماده است در کوپا آمریکا، نمایش های بهتری از جامجهانی 2014 به نمایش بگذارد.‏

مسی:در کوپا، بهتر از جام جهانی بازی می کنم - ورزش سه

به گزارش ورزش سه مسی که این فصل با بارسا به سه گانه دست پیدا کرد سال گذشته با آلبی سلسته ‏در جام جهانی به نایب قهرمانی رسید و اکنون می خواهد در کوپا آمریکای ...

چاپارک - مسی:در کوپا، بهتر از جام جهانی بازی می کنم

آخرین اخبار پربیننده ترین اخبار. سقوط ۵۰ میلیارد دلاری ارزش بازار سرمایه در دولت یازدهم · فساد در حال سیستمی شدن است · داوطلب 80 ساله کنکور سراسری 94 در ...

پله: مسی در بارسلونا بهتر از آرژانتین بازی می کند | Published

Published in: فوتبال جهان لیونل مسی، کاپیتان تیم ملی آرژانتین، در کوپا آمریکای 2015 که در شیلی ... فکر می کنم هر دو بازیکن نقش مهمی در درخشش تیم هایشان در کوپا آمریکا خواهند داشت. ... این جام را می توانم جام ستاره ها بنامم.

ایسنا - مسی: قهرمانی با آرژانتین برای من یک رویا است ...

لیونل مسی از آمادگی بالای خود برای حضور در کوپا آمه‌ریکا گفت. ... مسی:در کوپا، بهتر از جام جهانی بازی می کنم · آغاز جنگ لاتین برای فتح کوپا ...

گارای: به مسی کمک می کنیم تا قهرمان کوپا آمریکا شویم ...

طرفداری- گارای امیدوار است کشورش بتواند با حضور لیونل مسی در کوپا آمریکا به موفقیت ... باید آرام باشد، بازیکنان ایتالیا قبل از فینال جام جهانی سیگار می کشیدند ... آرزو می کردم سرمربی تیم بزرگی شوم؛ تغییر خاصی در روش بازی دورتموند نمی ... و ترول برتر از استعفای سپ بلاترخلاصه بازی قطر 0-4 پرتغال (جام جهانی زیر 20 ...

مسی:در کوپا، بهتر از جام جهانی بازی می کنم

مسی:در کوپا، بهتر از جام جهانی بازی می کنم لیونل مسی، کاپیتان تیم ملی آرژانتین، اعلام کرد آماده است در کوپا آمریکا، نمایش های بهتری از جامجهانی ...

Football.ir - اخبار فوتبال : «لیونل مسی»

مسی بعد از قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا عکس با جام در کنار میز صبحانه انداخته بود و ... طبق سنت هر ساله ، فهرست گران ترین بازیکنان فوتبال جهان با پایان گرفتن .... ما باید خوب بازی کنیم و می دانیم این مسابقه نباید با نتیجه بدون گل به پایان برسد. .... گلزنی لیونل مسی در فینال کوپا دل ری مقابل اتلتیک بیلبائو به نوعی یاد و ...

لیونل مسی - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

مسی در حال بازی برای آرژانتین در فینال جام جهانی فوتبال ۲۰۱۴ .... ۳.۵ جام جهانی ۲۰۱۰; ۳.۶ کوپا آمریکا ۲۰۱۱; ۳.۷ مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۴; ۳.۸ جام جهانی ۲۰۱۴ .... در بازی مقابل انگلیس در چارچوب جام جهانی ۱۹۸۶ –گلی که با عنوان گل برتر قرن شناخته ... در ۲۷ می، مسی با گل دقیقهٔ ۷۰ خود در فینال لیگ قهرمانان اروپا بارسلونا را قهرمان کرد.

لیـــــــــــــــــونل مســـــــــی

در ژوئن سال ۲۰۰۴ مسی در بازی دوستانه بین دو تیم فوتبال زیر ۲۰ ساله هایآرژانتین و پاراگوئه ... به خاطر این مصدومیت حضور وی در جام جهانی ۲۰۰۶ در هاله ای از ابهام فرو رفت. ..... اوست که تصميم مي گيرد که بهتر است من در لاليگا بازي کنم يا کوپا دل ري.

هواداران لیونل مسی - اخبار لیونل مسی در تیم ملی

مسی: در کوپا آمه‌ریکا هم همان تعهدی که در جام جهانی داشتیم را ... در مرحله یک‌چهارم نهایی اوت شدند و بازیکنی از این تیم نمی‌تواند بازیکن برتر تورنمنت باشد. .... مسی در مورد بازی گفت: "فکر می‌کنم خوب بازی کردیم و شایستگی چیزهای بیشتری داشتیم.

هواداران لیونل مسی - عکس مسی در تیم ملی آرژانتین

مسی: در کوپا آمه‌ریکا هم همان تعهدی که در جام جهانی داشتیم را. نشان می‌دهیم .... مسی در مورد بازی گفت: "فکر می‌کنم خوب بازی کردیم و شایستگی چیزهای بیشتری داشتیم. به ضربات ... آلمان در حفظ توپ بهتر کار کرد اما موقعیت‌های ما خطرناک‌تر بودند.

سال 2015 سال لیونل مسی خواهد بود - بازی مستر90

شفقناورزشی- دو سال گذشته را سال های ناکامی لیونل مسی می توان به ... یک جام و شکست در قهرمان کردن آرژانتین در جام جهانی و بخصوص عملکرد ... هر چه می گذرد مسی بهتر و بهتر می شود و در هفته های اخیر هم بازی های بسیار خوبی از او شاهد بوده ایم. ... مسی در کوپا آمریکا می تواند یک گام از دیگر رقیبانش پیشی بگیرد.

مسی: در کوپا آمه‌ریکا هم همان تعهدی که در جام جهانی داشتیم را ...

مسی: در کوپا آمه‌ریکا هم همان تعهدی که در جام جهانی داشتیم را نشان می‌دهیم 1 سیاوش سلیمی ... نیمار: بازی با فرانسه کمک زیادی به ما برای قهرمانی در کوپا می کند. ارسال دیدگاه. نام ... آگوئرو : مسی را راضی می کنم که به لیگ برتر بیاید.

راه مهار مسی در فینال لیگ قهرمانان اروپا؟ | سوت

در این مطلب به راه هایی که یوونتوس برای مهار مسی در برلین دارد می پردازیم. ... برای راحت تر بیان کردن این مسئله به گل مسی در فینال کوپا دل ری اشاره می کنیم. ... خیلی سخت است که بفهمید مسی کجا بازی می کند چون او در ابتدا در سمت راست تیمش بازی می کند و ... خرداد ۱۲, ۱۳۹۴ 0 تنهاماندن انگلیس در تحریم جام جهانی.

فن باستن : بارسا میتواند قهرمان جام جهانی شود | بارسانیوز

20:42 توز : همه چیز را در فینال به نفع خود تمام می کنیم 20:42 حضور اینیستا در ... شده 20:42 پوگبا : میخوام بازی بارسلونا را ببینم اما بهتر از آن دیدن شکست آنهاست ... ایتالیایی 20:42 روزنامه مارکا ؛ گل لئو مسی در فینال کوپا بهترین گل سال است !

انصاری نمی‌ دانیم دقیقا باید چکار کنیم | ورزشی | ورزش 3 ...

از باشگاه فولاد تماس گرفته اند اما من صبر می‌ کنم تا تکلیف مدیرعامل مشخص شود. من هم مثل بقیه ... مسی:در کوپا، بهتر از جام جهانی بازی می کنم.

برچسب ها مسیدر کوپا، بهتر از جام جهانی بازی می کنم ورزش 3 , مسيدر کوپا، بهتر از جام جهاني بازي مي کنم اخبار ما , مسیدر کوپا، بهتر از جام جهانی بازی می کنم , مسیدر کوپا، بهتر از جام جهانی بازی می کنم ورزش سه , مسیدر کوپا، بهتر از جام جهانی بازی می کنم News Shafaqna , مسیدر کوپا، بهتر از جام جهانی بازی می کنم فارسی Shafaqna , مسیدر کوپا، بهتر از جام جهانی بازی می کنم شهرخبر , مسی در کوپا، بهتر از جام جهانی بازی می کنمورزش 3خبرپو , کریمی با سپاهان قهرمان آسیا می شویم فیدوس , احتمال جدایی رونالدینیو از کرتارو فیدوس , شمسایی مهم نیست در چه گروهی هستیم فیدوس , آنالیز ویدئویی ازبکستان در اردوی تیم ملی عکس فیدوس , دکه Dakeeorg مسیدر کوپا، بهتر از جام جهانی بازی می کنم , چاپارک مسیدر کوپا، بهتر از جام جهانی بازی می کنم , پله مسی در بارسلونا بهتر از آرژانتین بازی می کند Published , ایسنا مسی قهرمانی با آرژانتین برای من یک رویا است , گارای به مسی کمک می کنیم تا قهرمان کوپا آمریکا شویم , Footballir اخبار فوتبال لیونل مسی ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1733
  • کل نظرات : 16
  • افراد آنلاین : 11
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 89
  • آی پی دیروز : 169
  • بازدید امروز : 108
  • باردید دیروز : 245
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 1,438
  • بازدید ماه : 1,438
  • بازدید سال : 44,845
  • بازدید کلی : 1,098,423
  • کدهای اختصاصی
    عنوان بنر