loading...
اخبار فوتبال
admin بازدید : 65 دوشنبه 18 خرداد 1394 نظرات (0)

بهروان : دو شغله بودن فقط شامل من شد - فوتبال آنلاین

بهروان : دو شغله بودن فقط شامل من شد. غلامرضا بهروان رئیس کمیته مسابقات لیگ دسته اول فوتبال ایران در پایان مجمع فدراسیون به سوالات خبرنگاران ...

بهروان: دو شغله بودن فقط شامل من شد - نامه | خبر فارسی

بهروان: دو شغله بودن فقط شامل من شد. خلاصه خبر. به گزارش نامه نیوز ، بهروان درباره انتخاب محمود اسلامیان به عنوان نایب رئیس گفت: ایشان نیروی ...

بهروان: دو شغله بودن فقط شامل من شد | ورزش سه

بهروان: دو شغله بودن فقط شامل من شد. غلامرضا بهروان رئیس کمیته مسابقات لیگ دسته اول فوتبال ایران در پایان مجمع فدراسیون به سوالات خبرنگاران ...

بهروان: دو شغله بودن فقط شامل من شد - اخبار ما

وقتي خبرنگاران از بهروان درباره دو شغله بودن اسلاميان پرسيدند، وي درپاسخ به کنايه گفت: دو شغله بودن فقط شامل بنده شده است. غلامرضا بهروان

بهروان: دو شغله بودن فقط شامل من شد ظهر دوشنبه 18 خرداد 94 ...

فدراسیون فوتبال کمیته ظهر دوشنبه هجدهم خرداد ماه 1394 خبر بهروان: دو شغله بودن فقط شامل من شد.

بهروان: دو شغله بودن فقط شامل من شد - شهرخبر

بهروان: دو شغله بودن فقط شامل من شد. ... بهروان: دو شغله بودن فقط شامل من شد. گوگل پلاس · فیس نما · کلوب · linkedin.

آی مغان : بهروان: دو شغله بودن فقط شامل من شد - آی مغان - خبر

به گزارش "ورزش سه"، بهروان درباره انتخاب محمود اسلامیان به عنوان نایب رئیس گفت: ایشان نیروی بسیار کارآمدی است و می‌ تواند منشا خیر و اثر باشد.

آی مغان : بهروان: دو شغله بودن فقط شامل من شد - آی مغان - خبر

به گزارش "ورزش سه"، بهروان درباره انتخاب محمود اسلامیان به عنوان نایب رئیس گفت: ایشان نیروی بسیار کارآمدی است و می‌ تواند منشا خیر و اثر باشد.

بهروان: دو شغله بودن فقط شامل من شد - News - Shafaqna

بهروان: دو شغله بودن فقط شامل من شد. ... دستگاه مهندسی بافت ریه ساخته شد/ تسهیل عمل پیوند ریه · امام زمان(ع) زندگی مادی و اجتماعی دارند؟

بهروان: دو شغله بودن فقط شامل من شد - News - Shafaqna

بهروان: دو شغله بودن فقط شامل من شد. ... دستگاه مهندسی بافت ریه ساخته شد/ تسهیل عمل پیوند ریه ... استقلال به مدت سه سال به عضو هیات مدیره باشگاه اجاره داده شد ...

بهروان: قانون دو شغله ها فقط شامل حال من شد! - تی نیوز

بهروان: قانون دو شغله ها فقط شامل حال من شد! ... مجمع فوق العاده فدراسیون فوتبال افزود: هنوز فصل نقل و انتقالات تمام نشده و این دو باشگاه برای بستن تیم زمان دارند.

بهروان: دو شغله بودن فقط شامل من شد - نیوهاب فارسی

بهروان: دو شغله بودن فقط شامل من شد. غلامرضا بهروان رئیس کمیته مسابقات لیگ دسته اول فوتبال ایران در پایان مجمع فدراسیون به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

بهروان: دو شغله بودن فقط شامل من شد

غلامرضا بهروان رئیس کمیته مسابقات لیگ دسته اول فوتبال ایران در پایان مجمع فدراسیون به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

بهروان: دو شغله بودن فقط شامل من شد | مجله وبگردی زمزار

(بهروان: دو شغله بودن فقط شامل من شد) غلامرضا بهروان رئیس کمیته مسابقات لیگ ... الحاقی شامل بازرسی های روتین، دوره ای و حتی سرزده می شود/در پارچین در دو نوبت 11 ...

بهروان دو شغله بودن فقط شامل من شد-ورزش 3|خبرپو

بهروان دو شغله بودن فقط شامل من شد-ورزش 3|خبر پو,مرجع اخبار و نیازهای اینترنتی.

بهروان: دو شغله بودن فقط شامل من شد - ورزش ۳ | آخرین اخبار

بهروان: دو شغله بودن فقط شامل من شد-تیتر روز - تیتر جدیدترین اخبار ایران و جهان.

بهروان: دو شغله بودن فقط شامل من شد - خبر آنتایم

خبر-آنتایم-غلامرضا-بهروان-رئیس-کمیته-مسابقات-لیگ-دسته-اول-فوتبال-ایران-در-پایان-مجمع-فدراسیون-به-سوالات-خبرنگاران-پاسخ-داد.

کنایه پیکه به رئال و رونالدو در جشن قهرمانی - فیدوس

... با توجه به شکست مقابل اتلتیکو با واکنش تند هواداران روبرو شد و حالا پیکه نیز ... نویی شاید شخص دیگر بهروان دو شغله بودن فقط شامل من شد کنفرانس مطبوعاتی ...

بهروان: قانون دوشغله‌ها فقط شامل حال من شد! - خبرگزاری تسنیم

وی در مورد اینکه چرا کسی ایرادی به دوشغله بودن اسلامیان نگرفته است، عنوان کرد: ظاهراً قانون دوشغله‌ها فقط شامل حال بنده شد! رئیس کمیته مسابقات ...

بولتن ورزشی BultanNews فوتبال اخبار ورزشی بولتن نیوز ...

... بهروان: دو شغله بودن فقط شامل من شد · کنفرانس مطبوعاتی حقیقی در دستگردی ... به تعداد زیاد سفرهایش/"حاج خانوم"شاکی است، می گوید چرا من را سفر نمی بری؟

بهروان: دو شغله بودن فقط شامل من شد

بهروان: دو شغله بودن فقط شامل من شد غلامرضا بهروان رئیس کمیته مسابقات لیگ دسته اول فوتبال ایران در پایان مجمع فدراسیون به سوالات خبرنگاران ...

آرسنال خواستار به خدمت گرفتن زلاتان ابراهیموویچ شد

بر پایه گزارش تلگراف، دو باشگاه لیگ برتری لیورپول و چلسی هم خواستار جذب این بازیکن بلندقامت شده اند. ... بهروان: دو شغله بودن فقط شامل من شد.

تاج: احتمالا مشکل سیدجلال حل می‌شود - رادیو جوان

بهروان: دو شغله بودن فقط شامل من شد ... غلامرضا بهروان رئیس کمیته مسابقات لیگ دسته اول فوتبال ایران در پایان مجمع فدراسیون به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

بهروان: دو شغله بودن فقط شامل من شد

آمار · لينك قبلي · لينك بعدي. اخبار مرتبط.

وزارت نیرو کم کاری می کند

... می شد (1 دقیقه پیش); تسنیم: بهروان: قانون دو شغله ها فقط شامل حال من شد! .... موسوی یادآور شد: از ورود فاضلاب‌‌های شهری و زباله های بیمارستانی به ...

صالحی: بازنشستگی در فوتبال فقط شامل من و بهروان شد

وی افزود: بحث دو شغله‌ها و بازنشسته‌ها در فوتبال فقط شامل حال من و غلامرضا ... شاید آدم‌های ورزشی که مسئولیت دارند نباید دو شغله باشند ولی اگر این ...

بهروان - جوان امروز

بازنشستگی در فوتبال فقط شامل من و بهروان شد ( مهر نیوز ) ... صنعت نفت آبادان گفت بحث دو شغله ها و بازنشسته های فوتبال فقط شامل حال من و غلامرضابهروان شد.

غلامرضا بهروان - جوان امروز

بازنشستگی در فوتبال فقط شامل من و بهروان شد ( مهر نیوز ) ... صنعت نفت آبادان گفت بحث دو شغله ها و بازنشسته های فوتبال فقط شامل حال من وغلامرضا بهروان شد.

نبي:‌AFC ازسال 81 ايران را به مركز آسيا برده - روزنامه گل

ظاهرا به خانم شجاعي اعلام شده كه شما نمي‌توانيد نامزد غرب آسيا شويد چون ايران در مركز آسياست؟ ... در روزهاي گذشته دوباره بحث دوشغله بودن غلامرضا بهروان شنيده مي‌شود؟ ... حالا چرا اين بحث فقط شامل هيات‌هاي فوتبالي مي‌شود؟ ... ببينيد من در اين شرايط كه همه نگاه‌ها به فوتبال است فقط مي‌توانم بگويم كه الان تمام حواس و ...

نسخه مناسب چاپ

ظاهرا به خانم شجاعي اعلام شده كه شما نمي‌توانيد نامزد غرب آسيا شويد چون ايران در مركز آسياست؟ ... در روزهاي گذشته دوباره بحث دوشغله بودن غلامرضا بهروان شنيده مي‌شود؟ ... حالا چرا اين بحث فقط شامل هيات‌هاي فوتبالي مي‌شود؟ ... ببينيد من در اين شرايط كه همه نگاه‌ها به فوتبال است فقط مي‌توانم بگويم كه الان تمام حواس و تمركز ما براي صعود به ...

برچسب ها بهروان : دو شغله بودن فقط شامل من شد فوتبال آنلاین , بهروان: دو شغله بودن فقط شامل من شد نامه | خبر فارسی , بهروان: دو شغله بودن فقط شامل من شد | ورزش سه , بهروان: دو شغله بودن فقط شامل من شد اخبار ما , بهروان: دو شغله بودن فقط شامل من شد ظهر دوشنبه 18 خرداد 94 ... , بهروان: دو شغله بودن فقط شامل من شد شهرخبر , آی مغان : بهروان: دو شغله بودن فقط شامل من شد آی مغان خبر , بهروان: دو شغله بودن فقط شامل من شد News Shafaqna , بهروان: قانون دو شغله ها فقط شامل حال من شد! تی نیوز , بهروان: دو شغله بودن فقط شامل من شد نیوهاب فارسی , بهروان: دو شغله بودن فقط شامل من شد , بهروان: دو شغله بودن فقط شامل من شد | مجله وبگردی زمزار , بهروان دو شغله بودن فقط شامل من شد ورزش 3|خبرپو , بهروان: دو شغله بودن فقط شامل من شد ورزش ۳ | آخرین اخبار , بهروان: دو شغله بودن فقط شامل من شد خبر آنتایم , کنایه پیکه به رئال و رونالدو در جشن قهرمانی فیدوس , بهروان: قانون دوشغله‌ها فقط شامل حال من شد! خبرگزاری تسنیم , بولتن ورزشی BultanNews فوتبال اخبار ورزشی بولتن نیوز ... ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1733
  • کل نظرات : 16
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 27
  • آی پی دیروز : 71
  • بازدید امروز : 374
  • باردید دیروز : 308
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 374
  • بازدید ماه : 6,859
  • بازدید سال : 34,380
  • بازدید کلی : 1,087,958
  • کدهای اختصاصی
    عنوان بنر