loading...
اخبار فوتبال
admin بازدید : 77 سه شنبه 19 خرداد 1394 نظرات (0)

کوبیاک: باید پیروزی‌های بیشتری را به دست آوریم

خبرگزاری تسنیم: کاپیتان تیم ملی والیبال لهستان گفت: باید خود را برای بازی‌های خارج از خانه آماده کنیم و پیروزی‌های بیشتری را به دست آوریم.

کوبیاک: باید پیروزی‌های بیشتری را به دست آوریم - طوفان زرد

کوبیاک: باید پیروزی‌های بیشتری را به دست آوریم میکال کوبیاک در نشست خبری بعد از مسابقه دوم ایران و لهستان در هفته چهارم لیگ جهانی گفت: با ...

کوبیاک: باید پیروزی‌های بیشتری را به دست آوریم | تسنیم ...

خبرگزاری تسنیم: کاپیتان تیم ملی والیبال لهستان گفت: باید خود را برای بازی‌های خارج از خانه آماده کنیم و پیروزی‌های بیشتری را به دست آوریم.

کوبیاک: باید پیروزی‌های بیشتری را به دست آوریم - News

کوبیاک: باید پیروزی‌های بیشتری را به دست آوریم. به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، میکال کوبیاک در نشست ...

کوبیاک: باید پیروزی‌های بیشتری را به دست آوریم - شهرخبر

کوبیاک: باید پیروزی‌های بیشتری را به دست آوریم. ... های تفریحی جهان + تصاویر · بهشت به روایت تصویر در منطقه دیزان طالقان · سنگ هایی عجیب به شکل انسان ...

کوبیاک: باید پیروزی های بیشتری را به دست آوریم

خبرگزاری تسنیم: کاپیتان تیم ملی والیبال لهستان گفت: باید خود را برای بازی های خارج از خانه آماده کنیم و پیروزی های بیشتری را به دست آوریم.

آوریم باید

آوریم باید. ... کوبیاک باید پیروزی‌های بیشتری را به دست. به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت فدراسیون والیبال میکال کوبیاک در نشست خبری بعد از.

کوبياک:بايد پيروزي‌هاي بيشتري را به دست آوريم

کاپيتان تيم ملي واليبال لهستان گفت: بايد خود را براي بازي‌هاي خارج از خانه آماده کنيم و پيروزي‌هاي بيشتري را به دست آوريم.

کوبیاک: باید پیروزی‌های بیشتری را به دست آوریم - اخبار روز

خبرگزاری تسنیم: کاپیتان تیم ملی والیبال لهستان گفت: باید خود را برای بازی‌های خارج از خانه آماده کنیم و پیروزی‌های بیشتری را به دست آوریم.

کوبیاک: باید پیروزی‌های بیشتری را به دست آوریم - روزنما

خبرگزاری تسنیم: کاپیتان تیم ملی والیبال لهستان گفت: باید خود را برای بازی‌های خارج از خانه آماده کنیم و پیروزی‌های بیشتری را به دست آوریم.

کوبیاک: باید پیروزی‌های بیشتری را به دست آوریم سحر گاه ...

والیبال بازی لهستان تیم ملی سحر گاه یکشنبه هفدهم خرداد ماه 1394 خبر کوبیاک: باید پیروزی‌های بیشتری را به دست آوریم.

کوبیاک: روحیه تیمی به دست آوردیم - پایگاه خبری تحلیلی کاپ

به گزارش کاپ و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، کوبیاک در ... کرد: ما یک امتیاز از دست دادیم اما در عوض به روحیه تیمی دست یافتیم و باید خود را برای بازی‌های خارج از خانه آماده کنیم و پیروزی‌های بیشتری را به دست آوریم.

کوبیاک: باید عملکردمان بهتر شود | خبرگزاری برنا

به گزارش سرویس ورزشی برنا، کوبیاک در نشست خبری بعد از مسابقه دوم ایران و ... خود را برای بازی‌های خارج از خانه آماده کنیم و پیروزی‌های بیشتری را به دست آوریم.

راکیتیچ: پیروزی آسانی بود - فیدوس

... بارسلونا عنوان کرد که تیمش یک پیروزی آسان مقابل یووه به دست آورده است. ... در ایران به مراتب سخت تر است کوبیاک باید پیروزی های بیشتری را به دست آوریم ...

کوبیاک: روحیه تیمی به دست آوردیم - والیبال نیوز

به گزارش والیبال نیوز به نقل از فدراسیون والیبال، کوبیاک در نشست ... کرد: ما یک امتیاز از دست دادیم اما در عوض به روحیه تیمی دست یافتیم و باید خود را برای بازی‌های خارج از خانه آماده کنیم و پیروزی‌های بیشتری را به دست آوریم.

کوبیاک: روحیه تیمی به دست آوردیم - اخبار فارسی - اخبار روز

به گزارش کاپ و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، کوبیاک در ... کرد: ما یک امتیاز از دست دادیم اما در عوض به روحیه تیمی دست یافتیم و باید خود را برای بازی‌های خارج از خانه آماده کنیم و پیروزی‌های بیشتری را به دست آوریم.

لیگ جهانی والیبال 2015 کوبیاک: یک امتیاز از دست دادیم، اما ...

به گزارش خبرگزاری فارس، کوبیاک در نشست خبری بعد از مسابقه دوم ... ما یک امتیاز از دست دادیم، اما در عوض به روحیه تیمی بالایی دست یافتیم و باید خود را برای بازی‌های خارج از خانه آماده کنیم و پیروزی‌های بیشتری را به دست آوریم.

آخرین اخبار والیبال - نیوزام

به گزارش عرش نیوز؛به نقل از سایت فدراسیون والیبال، تیم ملی والیبال کشورمان که برای برگزاری پنجمین و .... کوبیاک: باید پیروزی‌های بیشتری را به دست آوریم.

کوبیاک: یک امتیاز از دست دادیم، اما از پیروزی برابر ایران ...

به گزارش دولت بهار به نقل از فارس، کوبیاک در نشست خبری بعد از ... ما یک امتیاز از دست دادیم، اما در عوض به روحیه تیمی بالایی دست یافتیم و باید خود را برای بازی‌های خارج از خانه آماده کنیم و پیروزی‌های بیشتری را به دست آوریم.

خبرگزاری آریا - واليبال و بسکتبال

کوبياک:بايد پيروزي‌هاي بيشتري را به دست آوريم. خبرگزاري آريا-کاپيتان تيم ملي واليبال لهستان گفت: بايد خود را براي بازي‌هاي خارج از خانه آماده کنيم و ...

روزنامه ایران ورزشی

کواچ به یک امتیازی که در بازی دوم مقابل لهستان به دست آمد اشاره می‌کند و این امتیاز را کافی نمی‌داند: «به دست آوردن یک امتیاز برای برد کافی نیست و به نظر من باید هر لحظه ... برای تیم ملی لهستان نیز بارتوژ کورک 21 و میکال کوبیاک 14 امتیاز ... بازی‌های خارج از خانه آماده کنیم و پیروزی‌های بیشتری را به دست آوریم.

فروردین 1392 - پایگاه خبری تحلیلی شبانکاره نیوز

کوبیاک: باید پیروزی‌های بیشتری را به دست آوریم ... به مناسبت شهادت حضرت فاطمه الزهرا (س) مراسم سوگواري وعزاداري در ساختمان آموزشي دانشگاه علمي كاربردي ...

افزایش قیمت لبنیات پس از ماه مبارک رمضان-همشهری|خبرپو

سایت سازمان سنجش www.sanjesh.org و کارت ورود به جلسه ... استخدام افراد آشنا به مباحث شبکه در تهران ... کوبیاک: باید پیروزی‌های بیشتری را به دست آوریم.

کواچ: به دست آوردن یک امتیاز برای برد کافی نیست

به گزارش حبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، اسلوبودان ... کوبیاک: باید پیروزی‌های بیشتری را به دست آوریم · انریکه: با این ...

کوبياک: روحيه تيمي به دست آورديم

به گزارش آفاق، کوبياک در نشست خبري بعد از مسابقه دوم ايران و لهستان در هفته ... وي تصريح کرد: ما يک امتياز از دست داديم اما در عوض به روحيه تيمي دست يافتيم و بايد خود را براي بازي‌هاي خارج از خانه آماده کنيم و پيروزي‌هاي بيشتري را به دست آوريم.

کوبیاک: از کسب این پیروزی خوشحالیم - والیبال ایران

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی والیبال ایران از فدراسیون والیبال، کوبیاک ... کرد: ما یک امتیاز از دست دادیم اما در عوض به روحیه تیمی دست یافتیم و باید خود را برای بازی‌های خارج از خانه آماده کنیم و پیروزی‌های بیشتری را به دست آوریم.

1Varzesh - نمایش موارد بر اساس برچسب: کوبیاک

کوبیاک: باید پیروزی‌های بیشتری را به دست آوریم ... گفت: باید خود را برای بازی‌های خارج از خانه آماده کنیم و پیروزی‌های بیشتری را به دست آوریم.

کوبیاک: یک امتیاز از دست دادیم - بازی آنلاین

ما یک امتیاز از دست دادیم، اما در عوض به روحیه تیمی بالایی دست یافتیم و باید خود را برای بازی‌های خارج از خانه آماده کنیم و پیروزی‌های بیشتری را به دست آوریم.

ورزشی - پرتال خبری حبه

مهاجم استقلال گفت: «عکس در اینستاگرام می گذاشتم به من می گفتند به جای عکس گذاشتن .... کوبیاک: باید پیروزی های بیشتری را به دست آوریم.

پایگاه خبری تحلیلی مهرورزی » آرشیو کوبیاک: یک امتیاز از ...

کوبیاک: یک امتیاز از دست دادیم، اما از پیروزی برابر ایران خوشحالم ... ما یک امتیاز از دست دادیم، اما در عوض به روحیه تیمی بالایی دست یافتیم و باید خود را برای بازی‌های خارج از خانه آماده کنیم و پیروزی‌های بیشتری را به دست آوریم.

برچسب ها کوبیاک باید پیروزی‌های بیشتری را به دست آوریم , کوبیاک باید پیروزی‌های بیشتری را به دست آوریم طوفان زرد , کوبیاک باید پیروزی‌های بیشتری را به دست آوریم تسنیم , کوبیاک باید پیروزی‌های بیشتری را به دست آوریم News , کوبیاک باید پیروزی‌های بیشتری را به دست آوریم شهرخبر , کوبیاک باید پیروزی های بیشتری را به دست آوریم , آوریم باید , کوبياکبايد پيروزي‌هاي بيشتري را به دست آوريم , کوبیاک باید پیروزی‌های بیشتری را به دست آوریم اخبار روز , کوبیاک باید پیروزی‌های بیشتری را به دست آوریم روزنما , کوبیاک باید پیروزی‌های بیشتری را به دست آوریم سحر گاه , کوبیاک روحیه تیمی به دست آوردیم پایگاه خبری تحلیلی کاپ , کوبیاک باید عملکردمان بهتر شود خبرگزاری برنا , راکیتیچ پیروزی آسانی بود فیدوس , کوبیاک روحیه تیمی به دست آوردیم والیبال نیوز , کوبیاک روحیه تیمی به دست آوردیم اخبار فارسی اخبار روز , لیگ جهانی والیبال 2015 کوبیاک یک امتیاز از دست دادیم، اما , آخرین اخبار والیبال نیوزام , کوبیاک یک امتیاز از دست دادیم، اما از پیروزی برابر ایران , خبرگزاری آریا واليبال و بسکتبال ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1733
  • کل نظرات : 16
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 63
  • آی پی دیروز : 75
  • بازدید امروز : 208
  • باردید دیروز : 186
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 945
  • بازدید ماه : 6,385
  • بازدید سال : 33,906
  • بازدید کلی : 1,087,484
  • کدهای اختصاصی
    عنوان بنر