loading...
اخبار فوتبال
admin بازدید : 42 پنجشنبه 21 خرداد 1394 نظرات (0)

90tv.ir :: مظلومی: دوست دارم رحمتی و آندو به استقلال برگردند

البته بازيكناني مثل آندو و رحمتي خودشان هم دوست دارند به استقلال برگردند و من هم دوست دارم كه دوباره آنها پيراهن استقلال را بپوشند تا اين تيم ...

رحمتی و آندو دوست دارند به استقلال برگردند | در حال حاضر - قطره

در حال حاضر مربی خارجی نمی تواند به استقلال کمک کند. - به گزارش پایگاه 598 ... مطالب مرتبط: مظلومی: دوست دارم رحمتی و آندو به استقلال برگردند

رحمتی و آندو دوست دارند به استقلال برگردند | در حال حاضر - قطره

در حال حاضر مربی خارجی نمی تواند به استقلال کمک کند. - به گزارش پایگاه 598 ... مطالب مرتبط: مظلومی: دوست دارم رحمتی و آندو به استقلال برگردند

مظلومی: دوست دارم رحمتی و آندو به استقلال برگردند | خبر ورزشی

مظلومی: دوست دارم رحمتی و آندو به استقلال برگردند. پرویز مظلومی این روزها همراه با بسیاری از مربیان ایرانی در کلاس مربیگری شرکت می‌کند.

مظلومی: دوست دارم رحمتی و آندو به استقلال برگردند - شهرخبر

مظلومی: دوست دارم رحمتی و آندو به استقلال برگردند. ... رویایی در سی سخت · عکس/ تیتر روزنامه‌ها پس از گرد و خاک کی‌روش · تجهیز سوریه به سلاح‌های ابتکاری + عکس ...

حذفی کاپ - مظلومی: دوست دارم رحمتی و آندو به استقلال برگردند

مظلومی: دوست دارم رحمتی و آندو به استقلال برگردند. ... پیش · » عقب‌نشینی تراکتوری‌ها: تونی تنها گزینه ماست | اولیویرا: چه زمانی و به چه کسی گفتم برنمی‌گردم؟

مظلومی: دوست دارم رحمتی و آندو به استقلال برگردند

افزون بر ۲۷۱ میلیون سهم اردیبهشت ماه در تالار بورس رشت داد و ستد شد · البرزی ها ۱۱ درصد بیشتر از گذشته آب مصرف کردند · آزادسازی قیمت ها در سال منتهی به ...

رحمتي و آندو دوست دارند به استقلال برگردند

رحمتي و آندو دوست دارند به استقلال برگردند ... پرويز مظلومي اين روزها همراه با بسياري از مربيان ايراني در کلاس مربيگري ... آقاي مظلومي، چه خبر از استقلال؟ ... خير، من براي ياد گرفتن انگيزه دارم و اين موضوع ربطي به سابقه مربيگري ...

رحمتی و آندو دوست دارند به استقلال برگردند - Nividar نیویدار

رحمتی و آندو دوست دارند به استقلال برگردند ... آقای مظلومی، چه خبر از استقلال؟ ... خیر، من برای یاد گرفتن انگیزه دارم و این موضوع ربطی به سابقه ...

نیوزآپ - رحمتی و آندو دوست دارند به استقلال برگردند

رحمتی و آندو دوست دارند به استقلال برگردند. ... به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، پرویز مظلومی این روزها همراه با بسیاری از مربیان ... خير، من براي ياد گرفتن انگيزه دارم و اين موضوع ربطي به سابقه مربيگري و سن و سالم ندارد.

رحمتی و آندو دوست دارند به استقلال برگردند - تی نیوز

به گزارش سرویس ورزشی برنا، جلسه مدیربرنامه های مهاجم پرسپولیس با یکی از مسئولان باشگاه القادسیه در امارات برگزار شد. در این جلسه دو طرف ...

استقلال نیوز | رحمتی و آندو دوست دارند به استقلال برگردند

به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز، پرویز مظلومی این روزها همراه با ... مثل آندو و رحمتی خودشان هم دوست دارند به استقلال برگردند و من هم دوست دارم که ...

اختصاص بدترین فضاها به ساخت مدارس - مرجع مقالات و اخبار

مظلومی: دوست دارم رحمتی و آندو به استقلال برگردند ... به گزارش گروه اجتماعی «خبرگزاری دانشجو»، مهدی چمران در جلسه هماهنگی در راستای نوسازی مدارس شهر تهران، گفت: ...

رحمتی می‌خواهد با منصوریان به استقلال برگردد؟ - سایت هواداران ...

مهدی رحمتی که به دلیل اختلاف با امیر قلعه‌نویی از استقلال دور مانده، می‌داند که برای ... وحید دیگه آماده نمیشه،در حال حاضر بهترین گزینه ممکن منصوریان هست و بعدش هم مظلومی ... موافقم بات واقعامهدی رحمتیو صمیمانه دوست دارم ولی بنظرم بیرانوند اینده ... مناسب هستند · ماجرای تماس یکی از مسئولان استقلال با آندو چیست؟

اخبار فوتبال » مظلومی: افتخار می کنم به استقلال برگردم

مربیان.اتیلا حجازی.بهتاش فریبا.ابطهی.بازیکنان.رحمتی.اندو.نکونام. ..... پرویز خان با اینکه خیلی دوست دارم ولی به نظرم شما مربی استقلال نباشید ...

سرژيك تیموریان: استقلال متعلق به اشخاصی مثل آندو است ...

گزينه‌هاي استقلال: مظلومي، منصوريان، آقا فيروز و آقا صمد/ خداحافظ قلعه‌نويي ... عقيلي در يك محفل خصوصي: خام رحمتي شدم، او نگذاشت نامه عذرخواهي را امضا كنم ... وی در مورد اینکه آندو ممکن است به استقلال برگردد‌ گفت:‌ استقلال متعلق به اشخاصی مثل ... قهرمان می‌شود و در بازی با استقلال کدام تیم برنده می‌شود، گفت: به خاطر آندو دوست دارم ...

رحمتی می‌خواهد با منصوریان به استقلال برگردد؟ - آبی لینک

مهدی رحمتی که به دلیل اختلاف با امیر قلعه‌نویی از استقلال دور مانده، می‌داند که ... خود را به منصوریان نشان دهد و شاید به این روش بتواند دوباره به استقلال برگردد. ... تذکر: تا زمانی که بخش نظرات محل دوست یابی، صحبت های خارج از ادب و یا بحث ... زرینچه به مسئولان استقلال برنامه داد · کرار: استقلال را دوست دارم و در این ...

تراختور نیوز

شرایط خوبی در اردوی تیم ملی دارم / در مورد آینده تصمیمی نگرفته‌ام / کارنامه کمالوند در تبریز مشخص است ... مظلومی: دوست دارم رحمتی و آندو به استقلال برگردند

گزینه مربیگری استقلال سرمربی بشیکتاش شد - فست نیوز ...

۱۲:۲۷ مظلومی: دوست دارم رحمتی و آندو به استقلال برگردند; ۱۲:۲۳ احتمال سفر رئیس فدراسیون ترکیه به ایران و بازی بین تیم‌های ملی; ۱۲:۲۲ ...

روزگار چوبلگی امیر قلعه نویی با استقلال !

... به پایان رسید. قبل از دربی آنها باید فقط به این فکر می کردند که اقلا از ششم در جدول پایین تر نروند. ... عزتی: دوست دارم در استقلال یا پرسپولیس بازی کنم .... فراوان به این بزرگواران ) مظلومی برگردد و رحمتی و آندو و ... و بعد از ...

رحمتی می‌خواهد با منصوریان به استقلال برگردد؟ - آبیته - ست ...

مهدی رحمتی که به دلیل اختلاف با امیر قلعه‌نویی از استقلال دور مانده، می‌داند که برای فصل . ... وحید دیگه آماده نمیشه،در حال حاضر بهترین گزینه ممکن منصوریان هست و بعدش هم مظلومی ... موافقم بات واقعامهدی رحمتیو صمیمانه دوست دارم ولی بنظرم بیرانوند ... مناسب هستند · ماجرای تماس یکی از مسئولان استقلال با آندو چیست؟

مجید - انجـــمن هـواداران متـعصب استـقلال

رفتن آندو به ما ضربه زد اما این حق تیموریان بود که تیمش را انتخاب کند. ... *به نظر می‌رسد حفظ رحمتی و منتظری هم سخت باشد و حتی گفته می‌شود استقلال با ... نژاد و آقازاده‌اش و آقا زاده های دیگر ایجاد می‌شود تا مظلومی را به زمین بزنند تا او برگردد, ...... مى گويم خيلى دوست دارم دوباره به استقلال برگردم و فصل آينده براى اين تيم بازى كنم.

رحمتی می‌خواهد با منصوریان به استقلال برگردد؟ | ایراتو

مهدی رحمتی که به دلیل اختلاف با امیر قلعه‌نویی از استقلال دور. ... تا ارادت خود را به منصوریان نشان دهد و شاید به این روش بتواند دوباره به استقلال برگردد. ... تذکر: تا زمانی که بخش نظرات محل دوست یابی، صحبت های خارج از ادب و یا بحث های ... زرینچه به مسئولان استقلال برنامه داد · کرار: استقلال را دوست دارم و در این تیم ...

ستاره شدند و برگشتند - همشهری آنلاین

حيدري، آندو و رحمتي مهم‌ترين شكارهاي استقلال در فصل نقل و انتقالات ... دنبال من بودند ولی دوست داشتم به تیمی برگردم که دوران جوانی‌ام در آن بازی کرده بودم. ... به هر حال من هم بازیکن هستم و حق دارم در مورد آینده‌ام تصمیم بگیرم. .... همشهری‌آنلاین: غلامحسین مظلومی پیشکسوت فوتبال ایران و باشگاه استقلال تهران و یکی از ...

فریدون زندی : دوست دارم ستاره استقلال باشم/ هنوز این قدری راه ...

فریدون زندی : دوست دارم ستاره استقلال باشم/ هنوز این قدری راه نیفتادم که ... فریدون زندی ستاره این روزهای استقلال به کافه خبر آمد. ... از همين جا بايد از آقاي مظلومي تشكر كنم. ... مجيدي، آندو، جباري يا ميداوودي بازيكنان خوبي هستند كه نبود‌شان واقعاً به راحتي قابل ... اميدوارم اوضاع اين‌طور نماند و زود به تركيب برگردند.

اخبار باشگاه استقلال تهران - آندو: نمي‌خواهم با يك ندانم‌كاري ...

خدا كند مصدوميتش طولاني نشود و خيلي زود برگردد مصدوميت كيانوش رحمتي حالا همه نگاه‌ها را متوجه تيموريان ... اگر پزشكم مخالفت نكند قطعا دوست دارم كنار بچه‌ها باشم.

قلعه‌نویی: این مسابقه هم به ما کمک کرد هم به نفت... - پن پن

منبع : اخبار استقلالپشت‌پرده جدايي آندو از استقلال لو رفت ..... اين ديدار به ياد غلامحسين مظلومي است. ..... حرف پایانی رحمتی هم این بود: تا عمر دارم سمت نیمکت استقلال نخواهم رفت. ..... وی در پاسخ به این سوال که دوست دارد در مرحله دوم، ایران با کدام تیم روبه رو شود، ...... هیچ چیز بعید نیست ممکن است که سال آینده به استقلال برگردم.

فریدون زندی در کافه خبر: دوست دارم ستاره استقلال باشم/ هنوز ...

فریدون زندی ستاره این روزهای استقلال به کافه خبر آمد.

مظلومي: بازيكن مي‌‌گويد پول ندارم تمرين بيايم مي‌رود مسافرت ...

پرويز مظلومي از حالا با نفرات غايب تيمش در تمرينات استقلال اتمام حجت مي‌كند. ... من بازيكني دارم كه كرايه ماشين ندارد به محل تمرين بيايد اما خودش را با ... تا آنجا كه من مي‌دانم و به من اطلاع داده شده گفته‌اند كه آندو قرارداد بسته و كار او با استقلال تمام است. ... سيدمهدي رحمتي، سيدجلال حسيني، آندرانيك تيموريان و جاسم كرار.

ساكت چه ارتباطي به استقلال دارد؟! - روزنامه گل

حسين فرزامي عضو هيات مديره باشگاه استقلال برخلاف آنچه كه ظاهر كار نشان مي‌دهد ... آمادگي كردند كه به استقلال برگردند، براي جذب آنها اقدامي صورت گرفته است؟ ... خودم، عنايتي و اكبرپور را دوست دارم؛ قدم آنها به روي چشم. ... خسرو، آندو و رحمتي قطعا در استقلال مي‌مانند و هيچ‌كجا نمي‌روند؛ اينها با ... زاده و پرويز مظلومي است.

برچسب ها 90tvir مظلومی دوست دارم رحمتی و آندو به استقلال برگردند , رحمتی و آندو دوست دارند به استقلال برگردند در حال حاضر قطره , مظلومی دوست دارم رحمتی و آندو به استقلال برگردند خبر ورزشی , مظلومی دوست دارم رحمتی و آندو به استقلال برگردند شهرخبر , حذفی کاپ مظلومی دوست دارم رحمتی و آندو به استقلال برگردند , مظلومی دوست دارم رحمتی و آندو به استقلال برگردند , رحمتي و آندو دوست دارند به استقلال برگردند , رحمتی و آندو دوست دارند به استقلال برگردند Nividar نیویدار , نیوزآپ رحمتی و آندو دوست دارند به استقلال برگردند , رحمتی و آندو دوست دارند به استقلال برگردند تی نیوز , استقلال نیوز رحمتی و آندو دوست دارند به استقلال برگردند , اختصاص بدترین فضاها به ساخت مدارس مرجع مقالات و اخبار , رحمتی می‌خواهد با منصوریان به استقلال برگردد سایت هواداران , اخبار فوتبال مظلومی افتخار می کنم به استقلال برگردم , سرژيك تیموریان استقلال متعلق به اشخاصی مثل آندو است , رحمتی می‌خواهد با منصوریان به استقلال برگردد آبی لینک , تراختور نیوز , گزینه مربیگری استقلال سرمربی بشیکتاش شد فست نیوز , روزگار چوبلگی امیر قلعه نویی با استقلال , رحمتی می‌خواهد با منصوریان به استقلال برگردد آبیته ست ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1733
  • کل نظرات : 16
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 33
  • آی پی دیروز : 58
  • بازدید امروز : 68
  • باردید دیروز : 115
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 619
  • بازدید ماه : 6,059
  • بازدید سال : 33,580
  • بازدید کلی : 1,087,158
  • کدهای اختصاصی
    عنوان بنر