loading...
اخبار فوتبال
admin بازدید : 75 شنبه 09 خرداد 1394 نظرات (0)

مظلومی: افتخار می کنم به استقلال برگردم | ورزش 3

پرویز مظلومی به "ورزش سه" گفت که افتخار می کند به استقلال برگردد و فردا برنامه اش را در اختیار هیئت مدیره می دهد. شما به عنوان گزینه ...

مظلومی: افتخار می کنم به استقلال برگردم - نامه نیوز

مظلومی: افتخار می کنم به استقلال برگردم. سرمربی سابق استقلال از این که نامش در بین گزینه های سرمربیگری این باشگاه قرار گرفته است خبر ...

مظلومی: افتخار می کنم به استقلال برگردم - تی نیوز

به گزارش بولتن نیوز؛ پرویز مظلومی می گوید که افتخار می کند به استقلال برگردد و فردا برنامه اش را در اختیار هیئت مدیره می دهد. شما به عنوان ...

مظلومی: افتخار می کنم به استقلال برگردم - تی نیوز

به گزارش بولتن نیوز؛ پرویز مظلومی می گوید که افتخار می کند به استقلال برگردد و فردا برنامه اش را در اختیار هیئت مدیره می دهد. شما به عنوان ...

مظلومی: افتخار می کنم به استقلال برگردم | مشرق نت پورتال ...

... ایران, – سینمای جهان, – شعر و ادب, – موسیقی, – نمایش, – کتاب, – نگاه راهبردی, – دیگر حوزه ها. خانه » دسته‌بندی نشده » مظلومی: افتخار می کنم به استقلال برگردم ...

مظلومی: افتخار می کنم به استقلال برگردم - نیوهاب فارسی

مظلومی: افتخار می کنم به استقلال برگردم. سرمربی سابق استقلال از این که نامش در بین گزینه های سرمربیگری این باشگاه قرار گرفته است خبر ندارد ولی با این حال ...

مظلومی: افتخار می کنم به استقلال برگردم - فیس موزیک ...

مظلومی: افتخار می کنم به استقلال برگردم. خرداد ۹, ۱۳۹۴ دسته‌بندی نشده. سرمربی سابق استقلال از این که نامش در بین گزینه های سرمربیگری این باشگاه قرار گرفته ...

مظلومی:به استقلال بیایم مجیدی را به کادرفنی اضافه می‌ کنم

پرویز مظلومی که پس از جلسه هیات مدیره استقلال نامش به عنوان گزینه ... فتح الله زاده: استقلال و پرسپولیس که جای آزمون و خطا نیست/من افتخارات زیادی در کنار استقلال .... اگر قسمت این بود که من به استقلال برگردم تنها برنامه قطعی که می‌ توانم در حال ...

جباری: افتخار می کنم به استقلال برگردم - کانون هواداران ...

مظلومی: حضورم در استقلال درحد حرف است ... جباری: افتخار می کنم به استقلال برگردم ... خدا را از این بابت شکر می‌کنم. ... من ۲ فصل قبل از استقلال رفتم و نظر مردم باعث شد برگردم به دوران حضورم در استقلال و خاطراتم زنده شود.

جباری: افتخار می کنم به استقلال برگردم - بهترین ها و ...

جام نیوز :: JamNews - افتخار می کنم به استقلال برگردم و خداحافظی کنم1 ساعت قبل . ... مظلومی: به زودی به استقلال برمی گردم و قهرمان لیگ می شوم.

جدیدترین مطالب از سراسر اینترنت - جباری: افتخار می کنم به ...

جام نیوز :: JamNews - افتخار می کنم به استقلال برگردم و خداحافظی کنم1 ..... اما مظلومی به خوبی می داند نامش در دعوای فتح الله زاده و امیر قلعه نویی به میان آمده است.

راه آهن فردا به مزایده گذاشته می‌شود - شهرخبر

راه آهن فردا به مزایده گذاشته می‌شود. ... دولت به استقلال و پرسپولیس پول می‌دهد؟ مظلومی: افتخار می کنم به استقلال برگردم · دستور وزیر برای معرفی ...

مظلومی: سرمربی استقلال شوم، از مجیدی استفاده می کنم - سایت ...

به هر حال هر وقت بخواهند من در خدمتشان هستم تا مذاکره کنم و به تیم محبوبم برگردم. وی درباره انتقادات مجیدی از هیات مدیره و کادرفنی استقلال افزود: من ...

مصاحبه مفصل حیدری : اگر قلعه نوعی می ماند ، می ماندم! / افتخار ...

*برگردیم به یک سال پیش که از استقلال جدا شدی. آن موقع که از استقلال جدا شدی گفتی من با پرویز مظلومی نمی‌توانم کار کنم. یک سال گذشت و بعد با آمدن به استقلال و ...

مجتبی جباری:افتخار می‌کنم با پیراهن استقلال خداحافظی کنم ...

جباری می گوید انتخاب شدن به عنوان یکی از 5 بازیکن محبوب را هرگز ... اگر بتوانم به طور كامل به استقلال كمك كنم، دوست دارم برگردم در غير اين ...

سیمئونه: به بازیکنانم افتخار می کنم | وب سایت استقلال جوان

صفحه اصلی عناوین خبر اخبار خارجی سیمئونه: به بازیکنانم افتخار می کنم .... مظلومی: برگردم، ستاره‌های استقلال را هم بر می‌گردانم (اختصاصی استقلال جوان) · مدیریت ...

رويکرد - به استقلال برگردم، همه ستاره های سابق را هم بر می‌گردانم

مظلومی در این گفتگو پاسخ می دهد كه به استقلال می‌آید یا نه و اصلاً چه برنامه‌هایی برای این ... اول باید ببینیم قسمت چه می‌شود، اما اگر به استقلال برگردم تلاش می‌کنم با ...

جهان نيوز - گفتگوی متفاوت با علی فتح الله زاده

با افتخار می گویم در حال حاضر استقلال باشگاه است، نه تنها یک تیم فوتبال! برکنارم کنند، ناراحت نمی شوم اگر می خواستم به عقل و منطق رجوع کنم، هرگز مدیرعامل استقلال نمی شدم اما قلبم اجازه نداد و وارد میدان شدم. همین جا ... و مظلومی یکی را به عنوان محبوب ترین مربی انتخاب کنم، من به حجازی رای می دهم. ... دوست دارم جباری و روشن برگردند

| نتایج جست‌وجوی | خبرخوان استقلال | صفحه 910

به همین دلیل من فکر می‌ کنم که شاید اگر باشگاه فولاد نبود من نمی‌ توانستم راهی به ... اگر هواداران من را قبول کنند، حاضرم با هر شرایطی به استقلال برگردم و بتوانم در ... گفت: غلامحسین مظلومی یکی از افتخارات ورزش بود متأسفانه جامعه فوتبال و به ...

sporttv.ir:: مظلومی:هنوز هم هواداران استقلال 4 را به من نشان می دهند ...

واقعا تعجب می کنم چطور من گزینه اصلی بعضی از باشگاه ها بودم و به یک باره یکی ... را بر عهده داشته باشد اما الان وقتش نیست که م به استقلال برگردم. ... دادکان: یک پیروزی افتخار آمیز برای بسکتبال دانشگاه کسب شد- ما در نبرد ...

استقلال نیوز | افتخار می کنم به استقلال برگردم و خداحافظی ...

افتخار می کنم به استقلال برگردم و خداحافظی کنم ... من ۲ فصل قبل از استقلال رفتم و نظر مردم باعث شد برگردم به دوران حضورم در .... گفتگوی اختصاصی با پرویز مظلومی: اگر استقلالی ها بخواهند قهرمان می شوند/دیگر ناصری مثل ...

سلفی آبی های خوزستان در کرمان (عکس)

... ،بسكتبال و...)ونتايج بازيها و جداول ليگ هاي ورزشي را بصورت زنده ارائه می کند. ... آخرین اخبار. مظلومی: افتخار می کنم به استقلال برگردم.

بازگشت فرهاد به استقلال؟ - روزنامه گل

او ظاهرا اين موقعيت مناسب را بعد از ناكامي استقلال در ليگ چهاردهم به دست آورد ... بي‌شك در كنار شما خواهم بود و سرود پر افتخار قهرماني استقلال را در كنار همه هواداران ... استقلال هم مي‌گويد: «فكر مي‌كنم ما در هيات‌مديره وظيفه‌مان را به نحو مطلوب انجام ... در عين حال اما ديروز خبر رسيد پرويز مظلومي يكي از گزينه‌هاي نزديك به نيمكت ...

90tv.ir :: جباری:افتخار می‌کنم با پیراهن استقلال خداحافظی کنم ...

۱۳:۴۸ واکنش دروازه بان نفت به حرف های قلعه نویی/افتخار می کنم امیرخان ..... نمي‌دانم اين حرف را بزنم يا نه اما دوست دارم اگرشرايط مهيا بود به استقلال برگردم. .... زمان آقای مظلومی استقلال در آستانه ی قهرمانی نبود که گذاشت و رفت امارات.

اسدی کمالوند بهترین گزینه است - باخبران

مظلومی: افتخار می کنم به استقلال برگردم · سلفی آبی های خوزستان در کرمان ... او در ادامه گفت: با توجه به اینکه آقای کمالوند تیم را در لیگ برتر حفظ ...

قسمت نبود به استقلال برگردم - افتخار می‌کنم با دو اسطوره ...

قسمت نبود به استقلال برگردم - افتخار می‌کنم با دو اسطوره کار کرده‌ام. ... بیشترین و کمترین حقوق · تقدیر از غلامحسین مظلومی و خانواده‌های مرحوم معدنی و سلیمانی ...

ایمان مبعلی هنوز به دنبال دلیل - فرارو

مطمئن باشيد باز هم اگر به عقب برگرديم باز هم اين اتفاقات تكرار مي‌شود و باز هم ... البته در خصوص مشكلاتم هرگز با مظلومي حرف نزدم كه خداي نكرده برخي‌ها فكر ... آنها كساني هستند كه ما به وجوشان افتخار مي‌كنيم اما اين مسئله هم باعث نشد ما به استقلال بياييم. ... فكر مي‌كنم استقلال تا به امروز خوب نتيجه گرفته و فراتر از حد تصور ظاهر شده ...

مجید - انجـــمن هـواداران متـعصب استـقلال

فتح الله زاده: عضو هیات مدیره یعنی کسی که به سفر می آید و ویزای شینگن می گیرد؟ ... مگر من پس از استعفایم می‌توانستم برگردم؟ .... ایرانی همواره در تاریخ آزاد بوده است و با افتخار دوشادوش همسرش بوده، تفکرات عرب مآبانه این عده پاسخی برایش ..... من 2سال پیش با آقای مظلومی در استقلال کار کردم ولی فصل قبل تشخیص دادم که نباشم.

مجیدی: دوست داشتم با پیراهن استقلال از فوتبال خداحافظی ...

وی در پاسخ به این پرسش که چه زمانی می تواند ابومسلم را در مسابقات همراهی کند ... آیا به خاطر بازوبند در آغاز فصل به استقلال نیامد کفت:کاپیتانی استقلال افتخار بزرگی ... را ترک کرد،‌ گفت:‌ من نمی‌خواهم به گذشته برگردم و تنها اشتباهی که کردم این بود که ... وی در خصوص اظهار نظر پرویز مظلومی مبنی بر اینکه شاید اگر مجیدی می‌ماند ...

مظلومی: اگر برگردم مجیدی به کادرفنی می‌آید - پنج بلاگ

پنج بلاگ در این باره نوشت: مظلومی: اگر برگردم مجیدی به کادرفنی می‌آید. ... جا دارد از همین جا از کادرفنی استقلال که در این دو سال زحمت کشیده اند تشکر کنم و به آنها خسته ... اگر قسمت این بود که من به استقلال برگردم تنها برنامه قطعی که می‌ .... دور افتخار سوشا و مشت حنیف · [211 بازدید] دانلود تصاویر ماشین - Car 01 ...

برچسب ها مظلومی: افتخار می کنم به استقلال برگردم | ورزش 3 , مظلومی: افتخار می کنم به استقلال برگردم نامه نیوز , مظلومی: افتخار می کنم به استقلال برگردم تی نیوز , مظلومی: افتخار می کنم به استقلال برگردم | مشرق نت پورتال ... , مظلومی: افتخار می کنم به استقلال برگردم نیوهاب فارسی , مظلومی: افتخار می کنم به استقلال برگردم فیس موزیک ... , مظلومی:به استقلال بیایم مجیدی را به کادرفنی اضافه می‌ کنم , جباری: افتخار می کنم به استقلال برگردم کانون هواداران ... , جباری: افتخار می کنم به استقلال برگردم بهترین ها و ... , جدیدترین مطالب از سراسر اینترنت جباری: افتخار می کنم به ... , راه آهن فردا به مزایده گذاشته می‌شود شهرخبر , مظلومی: سرمربی استقلال شوم، از مجیدی استفاده می کنم سایت ... , مصاحبه مفصل حیدری : اگر قلعه نوعی می ماند ، می ماندم! / افتخار ... , مجتبی جباری:افتخار می‌کنم با پیراهن استقلال خداحافظی کنم ... , سیمئونه: به بازیکنانم افتخار می کنم | وب سایت استقلال جوان , رويکرد به استقلال برگردم، همه ستاره های سابق را هم بر می‌گردانم , جهان نيوز گفتگوی متفاوت با علی فتح الله زاده , | نتایج جست‌وجوی | خبرخوان استقلال | صفحه 910 , sporttv.ir:: مظلومی:هنوز هم هواداران استقلال 4 را به من نشان می دهند ... , استقلال نیوز | افتخار می کنم به استقلال برگردم و خداحافظی ... ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1733
  • کل نظرات : 16
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 63
  • آی پی دیروز : 75
  • بازدید امروز : 209
  • باردید دیروز : 186
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 946
  • بازدید ماه : 6,386
  • بازدید سال : 33,907
  • بازدید کلی : 1,087,485
  • کدهای اختصاصی
    عنوان بنر