loading...
اخبار فوتبال
admin بازدید : 70 شنبه 23 خرداد 1394 نظرات (0)

گوندوگان: من یک بازیکن پولکی نیستم - شفقنا ورزشی ...

به گزارش شفقنا ورزشی، این بازیکن ترک تبار که تا ژوئن ۲۰۱۶ با دورتموند قرارداد دارد، مورد توجه دو باشگاه بایرن مونیخ و بارسلونا قرار دارد.

ارتباط با ما | ورزش 3

گوندوگان: من یک بازیکن پولکی نیستم ... 4 بازیکن موردنظر رئال درنقل و انتقالات تابستانی · قهرمانی رحیمی و ... درخواست حقوق 10میلیونی گوندوگان ازدورتموند.

گوندوگان: من یک بازیکن پولکی نیستم - میتنا

کد خبر: 1246127/29 زمان: 18:15 1394/03/22 بازدید: 80. در نامه ای خطاب به هواداران دورتموند. گوندوگان: من یک بازیکن پولکی نیستم. نشریه بیلد روز گذشته گزارش داد ...

گوندوگان: من یک بازیکن پولکی نیستم | ورزش سه

گوندوگان: من یک بازیکن پولکی نیستم. نشریه بیلد روز گذشته گزارش داد که گوندوگان برای تمدید قرارداد با دورتموند، از این باشگاه طلب حقوق 10 ...

گوندوگان: من یک بازیکن پولکی نیستم | مارشال

گوندوگان: من یک بازیکن پولکی نیستم. جمعه 22 خرداد19:02. ارسال شده در ژوئن 12, 2015 نویسنده adminدسته‌ها دانلود اهنگ جدید, دسته‌بندی نشده, فیلم, چت ...

گوندوگان: من یک بازیکن پولکی نیستم | مارشال

گوندوگان: من یک بازیکن پولکی نیستم. جمعه 22 خرداد19:02. ارسال شده در ژوئن 12, 2015 نویسنده adminدسته‌ها دانلود اهنگ جدید, دسته‌بندی نشده, فیلم, چت ...

آی مغان : گوندوگان: من یک بازیکن پولکی نیستم - آی مغان - خبر

آی مغان : گوندوگان: من یک بازیکن پولکی نیستم. نشریه بیلد روز گذشته گزارش داد که گوندوگان برای تمدید قرارداد با دورتموند، از این باشگاه طلب ...

گوندوگان: من یک بازیکن پولکی نیستم | اشاعه ظن حق

اشاعه ظن حق > ورزشی > گوندوگان: من یک بازیکن پولکی نیستم ... نشریه بیلد روز گذشته گزارش داد که گوندوگان برای تمدید قرارداد با دورتموند، از ...

گوندوگان: من يک بازيکن پولکي نيستم - اخبار ما

مهمترين مساله براي من اين است که بدانيد من در جستجوي تاکتيک هاي عجيب براي امضاي قرارداد نيستم.من يک بازيکن پولکي نيستم.به زودي تصميم ...

گوندوگان: من یک بازیکن پولکی نیستم - آخرین اخبار

گوندوگان: من یک بازیکن پولکی نیستم. ارسل توسط:info@shahrekhabar.com خرداد ۲۲, ۱۳۹۴ ... اسامی ۱۴ بازیکن ایران مقابل روسیه. خرداد ۲۲, ۱۳۹۴ ...

گوندوگان: من یک بازیکن پولکی نیستم - سایت تفریحی همه چی

خانه » اخبار » گوندوگان: من یک بازیکن پولکی نیستم. گوندوگان: من یک بازیکن پولکی نیستم. تاریخ انتشار : ۲۲ خرداد ۱۳۹۴ ۱۳:۵۸ ...

گوندوگان: من یک بازیکن پولکی نیستم | مجله وبگردی زمزار

(گوندوگان: من یک بازیکن پولکی نیستم) نشریه بیلد روز گذشته گزارش داد که ... از جزییات توافق چیزی نمی گویم/ سایپا فقط خودرو نمی سازد، بازیکن ساز هم هست/ ...

آخرین اخبار لالیگا اسپانیا - نیوزام

آخرین اخبار لالیگا اسپانیا. RSS page · گوندوگان: من یک بازیکن پولکی نیستم. 10 دقيقه قبل. به گزارش ورزش سه ، این بازیکن ترک تبار که تا ژوئن 2016 با ...

سه گانه یک بر صفر (عکس) - فیدوس

گوندوگان: من یک بازیکن پولکی نیستم ... 4 بازیکن موردنظر رئال درنقل و انتقالات تابستانی ... پیشنهاد یک باشگاه قطری به یعقوب کریمی.

کوی خبر جدیدترین اخبار|به روزترین خبرها |ورزشی | آخرین ...

گوندوگان: من یک بازیکن پولکی نیستم متن کامل خبر گل‌محمدی‌مربی‌سال‌و‌منصوریان‌برترین‌مربی‌لیگ(ویدیو) متن کامل خبر گوندوگان: من یک بازیکن پولکی نیستم ...

هیات شطرنج جویبار

گوندوگان: من یک بازیکن پولکی نیستم ... گفتنی است این مسابقات با حضور31 بازیکن از 13 کشور ایران، قطر، یمن، سوریه، ... صدای گامهای پدر به من آرامش میدهد.

ایران ورلد نیوز-اخبار ایران و جهان | آخرین اخبار سایت ورزش3

آخرین اخبار سایت ورزش3. سه گانه یک بر صفر (عکس) ورزش3. ۳ دقیقه پیش ... گوندوگان: من یک بازیکن پولکی نیستم ورزش3. ۱۲ دقیقه پیش. نشریه بیلد روز گذشته ...

بهار انلاین - جمع اوری اخبار روز

بیانیه استقلال درباره پرسپولیسی بودن دو عضو هیئت مدیره · پیشرفت خیره‌کننده اسب‌‌های سیاه در فوتبال · گوندوگان: من یک بازیکن پولکی نیستم · واكنش باشگاه ...

تیم فوتبال کارگری ایران میزبان را درهم کوبید/ شاگردان ...

گوندوگان: من یک بازیکن پولکی نیستم ... بررسی بازی The Witcher 3: Wild Hunt؛ در تقابل با یک دنیا شرارت ...

ورزشی : ورزش 3 - فست نیوز - فوری خبر

فست نيوز یک سیستم خبری فوری برای نشر اخبار است. ... (عکس) - ورزش 3 - 55 دقیقه پیش; » گوندوگان: من یک بازیکن پولکی نیستم - ورزش 3 - 55 دقیقه پیش ...

لحظه به لحظه | سه گانه یک بر صفر (عکس)

سه گانه یک بر صفر (عکس) ... اخم تا لبخند (عکس) · گوندوگان: من یک بازیکن پولکی نیستم ... 4 بازیکن موردنظر رئال درنقل و انتقالات تابستانی.

‫پارونا | parona پایگاه امتیاز، رأی و نظرسنجی ایران‬

... گوندوگان: من یک بازیکن پولکی نیستم · شادی اولین گل در اولین بازی (عکس) · هسلر در جزیره مایورکا ... فقط قرارداد ۳ بازیکن سپاهان تمام شده است/خلعتبری همچنان .

احتمال جدایی الشراوی از آث میلان

... بازدید: 651. ادعای مدیر برنامه های بازیکن ... او بازیکنی است که مورد علاقه تیم های مختلفی قرار دارد. ... گوندوگان: من یک بازیکن پولکی نیستم.

گل محمدی ، منصوریان و فرکی جایزه گرفتند

در عین حال در یک انتخاب دیگر حسین فرکی سرمربی تیم سپاهان اصفهان که همراه تیمش قهرمان لیگ برتر ... گوندوگان: من یک بازیکن پولکی نیستم.

اخبار بارسلونا و لیگ های اروپایی

سه گانه یک بر صفر (عکس)1 ساعت قبل; مهدی کیانی در لیست تونی نیست1 ساعت ... گوندوگان: من یک بازیکن پولکی نیستم2 ساعت قبل; شادی اولین گل در اولین ...

شادی اولین گل در اولین بازی (عکس) | های یو

بازیکن جوان سایپایی ها. ... بازیکن جوان سایپایی ها توانست در اولین بازی ملی خود، اولین گل ملی اش را به ... گوندوگان: من یک بازیکن پولکی نیستم.

ورزشی - دورنما - عناوین آخرین اخبار ایران و جهان

تاشکند گردی کی‌روش و بازیکنان تیم ملی. ۱۲ دقیقه پیش ... سه گانه یک بر صفر (عکس). ۱۶ دقیقه پیش ... گوندوگان: من یک بازیکن پولکی نیستم. ۳۰ دقیقه پیش.

آخرین اخبار ایران و جهان در اخبار سه -ورزش3|اخبار3| صفحه نخست

من سلطان نیستم، لبو هستم! ... گل‌محمدی‌مربی‌سال‌و‌منصوریان‌برترین‌مربی‌لیگ(ویدیو) · گوندوگان: من یک بازیکن پولکی نیستم · شادی اولین گل در اولین بازی (عکس) ...

سه گانه یک بر صفر (عکس)

سه گانه یک بر صفر (عکس) ... اخم تا لبخند (عکس) · گوندوگان: من یک بازیکن پولکی نیستم ... 4 بازیکن موردنظر رئال درنقل و انتقالات تابستانی.

جوانان - برگزاری مسابقات تیراندازی بخش صحرای باغ در ...

صفحه اصلی | آرشیو مطالب | تماس با من | قالب وبلاگ | پروفایل. موضوعات وب. روانشناسی · ورزشی ... گوندوگان: من یک بازیکن پولکی نیستم ->. اخبار پزشکی وسلامت.

برچسب ها گوندوگان من یک بازیکن پولکی نیستم شفقنا ورزشی , ارتباط با ما ورزش 3 , گوندوگان من یک بازیکن پولکی نیستم میتنا , گوندوگان من یک بازیکن پولکی نیستم ورزش سه , گوندوگان من یک بازیکن پولکی نیستم مارشال , آی مغان گوندوگان من یک بازیکن پولکی نیستم آی مغان خبر , گوندوگان من یک بازیکن پولکی نیستم اشاعه ظن حق , گوندوگان من يک بازيکن پولکي نيستم اخبار ما , گوندوگان من یک بازیکن پولکی نیستم آخرین اخبار , گوندوگان من یک بازیکن پولکی نیستم سایت تفریحی همه چی , گوندوگان من یک بازیکن پولکی نیستم مجله وبگردی زمزار , آخرین اخبار لالیگا اسپانیا نیوزام , سه گانه یک بر صفر عکس فیدوس , کوی خبر جدیدترین اخباربه روزترین خبرها ورزشی آخرین , هیات شطرنج جویبار , ایران ورلد نیوزاخبار ایران و جهان آخرین اخبار سایت ورزش3 , بهار انلاین جمع اوری اخبار روز , تیم فوتبال کارگری ایران میزبان را درهم کوبید شاگردان , ورزشی ورزش 3 فست نیوز فوری خبر , لحظه به لحظه سه گانه یک بر صفر عکس ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1733
  • کل نظرات : 16
  • افراد آنلاین : 89
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 432
  • آی پی دیروز : 398
  • بازدید امروز : 1,773
  • باردید دیروز : 742
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,845
  • بازدید ماه : 3,845
  • بازدید سال : 47,252
  • بازدید کلی : 1,100,830
  • کدهای اختصاصی
    عنوان بنر