loading...
اخبار فوتبال
admin بازدید : 81 چهارشنبه 20 خرداد 1394 نظرات (0)

حسینی: مبلغ قراردادهای من بالا نیست/ اهدافی مهم‌تر از مسائل ...

مدافع ملی‌پوش پرسپولیس گفت: رقم قراردادهای من بالا نیست و در این تیم اهدافی مهم‌تر از مسائل مالی دارم.

حسینی: مبلغ قراردادهای من بالا نیست/اهدافی مهمتر از مسائل مالی ...

پرسپولیس نیوز : مدافع ملی پوش پرسپولیس گفت: رقم قراردادهای من بالا نیست و در این تیم اهدافی مهم تر از مسائل مالی دارم. سیدجلال حسینی در پایان ...

حسینی: مبلغ قراردادهای من بالا نیست/اهدافی مهمتر از مسائل مالی ...

مدافع ملی پوش پرسپولیس گفت: رقم قراردادهای من بالا نیست و در این تیم اهدافی مهم تر از مسائل مالی دارم.

مبلغ قراردادهای من بالا نیست/اهدافی مهمتر از مسائل مالی در ...

حسینی: مبلغ قراردادهای من بالا نیست/اهدافی مهمتر از مسائل مالی در پرسپولیس دارم.

حسینی مبلغ قراردادهای من بالا نیستاهدافی مهمتر از مسائل مالی ...

حسینی مبلغ قراردادهای من بالا نیستاهدافی مهمتر از مسائل مالی در پرسپولیس دارم-www.90tv.ir|خبر پو,مرجع اخبار و نیازهای اینترنتی.

حسینی: مبلغ قراردادهای من بالا نیست/اهدافی مهمتر از مسائل مالی ...

حسینی: مبلغ قراردادهای من بالا نیست/اهدافی مهمتر از مسائل مالی در پرسپولیس دارم - اخبار فارسی.

حسینی: مبلغ قراردادهای من بالا نیست/ اهدافی مهم‌تر از مسائل ...

... مبلغ قراردادهای من بالا نیست/اهدافی مهمتر از مسائل مالی در پرسپولیس دارم · نژادفلاح: سیدجلال فصل آینده در پرسپولیس بازی می‌کند/ اینجا خانه اول و آخر حسینی است ...

حسيني: مبلغ قراردادهاي من بالا نيست/ اهدافي مهم‌تر از مسائل ...

مدافع ملي‌پوش پرسپوليس گفت: رقم قراردادهاي من بالا نيست و در اين تيم اهدافي مهم‌تر از مسائل مالي دارم. به گزارش خبرگزاري فارس،‌سيد جلال حسيني ...

ورزشی - شبکه اطلاع رسانی راه دانا

سیدجلال حسینی:اهدافی مهمتر از مسائل مالی در پرسپولیس دارم ... مدافع ملی پوش پرسپولیس گفت: رقم قراردادهای من بالا نیست و در این تیم اهدافی مهم تر از مسائل مالی ...

حسینی: مبلغ قراردادهای من بالا نیست/اهدافی مهمتر از مسائل مالی ...

وبسایت رسمی برنامه نود - مدافع ملی پوش پرسپولیس گفت: رقم قراردادهای من بالا نیست و در این تیم اهدافی مهم تر از مسائل مالی دارم. به گزارش وب سایت نود و به نقل از ...

مبلغ قراردادهای من بالا نیست/اهدافی مهمتر از مسائل مالی در ...

حسینی: مبلغ قراردادهای من بالا نیست/اهدافی مهمتر از مسائل مالی در پرسپولیس دارم ... در سایپا و سپاهان مشخص بود من اهداف مهم‌تری در پرسپولیس دارم.

حسینی: مبلغ قراردادهای من بالا نیست/ اهدافی مهم‌تر از مسائل ...

حسینی: مبلغ قراردادهای من بالا نیست/ اهدافی مهم‌تر از مسائل مالی در پرسپولیس دارم.

مبلغ قراردادهای من بالا نیست/اهدافی مهمتر از مسائل مالی در ...

مدافع ملی پوش پرسپولیس گفت: رقم قراردادهای &# ... دارم) مدافع ملی پوش پرسپولیس گفت: رقم قراردادهای من بالا نیست و در این تیم اهدافی مهم تر از مسائل مالی دارم.

دولت بهار:حسيني پس از توافق با پرسپوليس چه گفت؟

... ملي پوش پرسپوليس گفت: رقم قراردادهاي من بالا نيست و در اين تيم اهدافي ... به گزارش دولت بهار به نقل از فارس، سيد جلال حسيني پس از حضور در ... مبلغ قراردادهاي من را مي‌توانيد ببينيد رقم قرارداد من در پرسپوليس ... در سايپا و سپاهان مشخص بود من اهداف مهم‌تري در پرسپوليس دارم. اهدافي كه مهمتر از مسائل مالي است.

حسینی: مبلغ قراردادهای من بالا نیست/اهدافی مهمتر از مسائل مالی ...

مدافع ملی پوش پرسپولیس گفت: ... حسینی: مبلغ قراردادهای من بالا نیست/اهدافی مهمتر از مسائل مالی در پرسپولیس دارم · نژادفلاح: سیدجلال فصل آینده در پرسپولیس ...

دکه | Dakee.org - حسینی: مبلغ قراردادهای من بالا نیست/ اهدافی ...

مدافع ملی‌پوش پرسپولیس گفت: رقم قراردادهای من بالا نیست و در این تیم اهدافی مهم‌تر از مسائل مالی دارم.

مبلغ قراردادهای من بالا نیست/اهدافی مهمتر از مسائل مالی در ...

لينك قبلي · لينك بعدي. اخبار مرتبط. اعلام وصول استیضاح وزیر آموزش و پرورش کأن لم یکن است · روستاهای سمیرم در طرح های مشارکتی و تولیدی فعال می شوند · معاون ...

معاونت تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان ...

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در تماس با وکیل مهاجم و هافبک تیم فوتبال پرسپولیس ... حسینی: مبلغ قراردادهای من بالا نیست/ اهدافی مهم‌تر از مسائل مالی در پرسپولیس دارم ... گفت: رقم قراردادهای من بالا نیست و در این تیم اهدافی مهم‌تر از مسائل مالی دارم. ... قائم‌مقام باشگاه پرسپولیس گفت: شک نکنید سیدجلال حسینی فصل آینده در تیم ...

مبلغ قراردادهای من بالا نیست/اهدافی مهمتر از مسائل مالی در ...

نژادفلاح: پرسپولیس را برای قهرمانی می‌بندیم دومین تمرین تیم ملی امید برگزار شد/ نظارت مایلی‌کهن روی عملکرد بازیکنان سید جلال حسینی به دنبال برطرف کردن ...

تبریک پرسپولیسیای عزیز:x - کلوب

مبلغ قراردادهای من بالا نیست/به نژادفلاح کمک می‌کنم تا تیم خوبی ... مدافع ملی پوش پرسپولیس گفت: رقم قراردادهای من بالا نیست و در این تیم اهدافی مهم تر از مسائل مالی دارم. سید جلال حسینی پس از حضور در باشگاه پرسپولیس در جمع ...

آخرین اخبار لیگ برتر ایران - نیوزام

آندو: من به استقلال برنمیگردم! ... خلعتبری: قرارداد دارم و به پرسپولیس نمی روم ... حسینی: مبلغ قراردادهای من بالا نیست/اهدافی مهمتر از مسائل مالی در پرسپولیس دارم.

ادامه پربیننده ترین خبرهای 4ساعت گذشته خبرگزاری ها

سید باقر حسینی نماینده مردم سیستان گفت:امروز چهارشنبه . ..... حسینی: مبلغ قراردادهای من بالا نیست/اهدافی مهمتر از مسائل مالی در پرسپولیس دارم -- برنامه نود رقم قراردادهای من بالا نیست و در این تیم اهدافی مهم تر از مسائل مالی دارم. به گزارش وب سایت ...

نژادفلاح: سیدجلال فصل آینده در پرسپولیس بازی می‌کند - چت ناز

... حسینی: مبلغ قراردادهای من بالا نیست/اهدافی مهمتر از مسائل مالی در پرسپولیس دارم · یورو اسپورت نوشت: شانس بالای ایران برای حضور در جام جهانی ...

حسینی: مبلغ قراردادهای من بالا نیست - آذر نیوز آنلاین

حسینی: مبلغ قراردادهای من بالا نیست مدافع ملی پوش پرسپولیس گفت: رقم قراردادهای من بالا نیست و در این تیم اهدافی مهم تر از مسائل مالی دارم.

نژادفلاح: باشگاه پرسپولیس خانه اول و آخر سیدجلال است - تی ...

جلال حسینی: بسته شدن یک تیم قوی برایم مهم است، نه مسائل مالی جلال حسینی: ... حسینی: مبلغ قراردادهای من بالا نیست/اهدافی مهمتر از مسائل مالی در پرسپولیس دارم ...

PERSPOLIS

پرسپولیس نیوز : اتفاقی عجیب این روزها در فوتبال کشورمان افتاده و آن هم ... او با نکونام فرق می‌کند چون او پیش از این مسائل قرارداد خود را بسته بود و اکنون ... جیب شده و رقم های کلانی پردخت کنند اصلا چیز عجیبی نیست و پیش از این ... آن ها به من لطف دارند ، من هم به عنوان بازیکن وظایف و اهدافی دارم که باید انجام بدهم.

نوری:آرزویم پایان فوتبال با پیراهن شماره ۱۴ پرسپولیس است ...

می بینید که پس از عقد قرارداد و توافق مالی در تمرینات حضور دارم و ... آخرم پرسپولیس است و اگر من را نخواستند به مسائل دیگر فکر می کنم. ... قرار شد دایی و رحیمی جلسه ای با یکدیگر داشته باشند تا سپس مبلغ قرارداد من مشخص ... نیستم و باید برای بچه های تیم ملی دعا کنم چون سربلندی کشورم مهمتر از همه چیز است.

نیلسون - فقط پرسپولیس و رئال مادرید

اینجا پرسپولیس است و همیشه باید آماده بود و من هم از روزی که به این ... در فولاد همیشه فیکس باشم اما به پرسپولیس آمدم تا بارفنی ام بالا برود و ..... از طرفی پولی که قرار است قطری‌ها به حسینی بدهند با مبلغ مورد نظر پرسپولیس قابل قیاس نیست. .... اما مسائل مالی که در حال حاضر گریبانگیر باشگاه است، سبب شده تا ...

نقل و انتقالات - فقط پرسپولیس و رئال مادرید

به نظر من که این بازیکن در حد رئال نیست و اگر قراره یک مهاجم بخریم فالکائو از همه بهتره ... به گفته له 10 اسپورت رئال مادرید قصد دارد با مبلغ انتقال دیماریا به منچستر ..... حضور جلال حسینی در پرسپولیس منتفی شد/حسینی:دست رحیمی در پرسپولیس ...... محمد نوری و رضا نورمحمدی با عقد قرارداد جدید و توافق بر سر مسائل مالی در این ...

تاپیک ویژه نقل و انتقالات تیم فوتبال پرسپولیس (فصل 93-92)/علی ...

بنابراین دیگر فکر نمی‌کنم دلیلی برای حضور من در پرسپولیس باشد چون هواداران ... به من اعتراض کرده بودند و گفته بودند صادقیان پرسپولیسی نیست و نباید به این تیم بیاید. ... من سردار را قبول دارم و توافق شفاهی در این زمینه صورت گرفته است. ...... پرسپولیس نیوز : پیام صادقیان پس از جلسه‌ای با رویانیان به دلیل مسائل مالی به ...

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1733
  • کل نظرات : 16
  • افراد آنلاین : 33
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 179
  • آی پی دیروز : 398
  • بازدید امروز : 256
  • باردید دیروز : 742
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,328
  • بازدید ماه : 2,328
  • بازدید سال : 45,735
  • بازدید کلی : 1,099,313
  • کدهای اختصاصی
    عنوان بنر