loading...
اخبار فوتبال
admin بازدید : 89 سه شنبه 19 خرداد 1394 نظرات (0)

رحمانی: نگفتم امسال از استقلال پیشنهاد دارم | ورزش 3

به گزارش "ورزش سه"، بختیار رحمانی که به گفته خودش کاملا برای شروع فصل جدید آماده است منتظر است تا باشگاه ها از وضعیت بلاتکلیفی ...

رحمانی: نگفتم امسال از استقلال پیشنهاد دارم - شهرخبر

رحمانی: نگفتم امسال از استقلال پیشنهاد دارم. ... رحمانی: نگفتم امسال از استقلال پیشنهاد دارم. گوگل پلاس · فیس نما · کلوب · linkedin.

رحمانی: نگفتم امسال از استقلال پیشنهاد دارم - فیدوس

هافبک ملی‌پوش فولادخوزستان با صراحت می‌ گوید اگر کارتم مشکل داشت، امسال به یکی از تیم های نظامی می‌ رفتم اما قطعا اینگونه نبوده است.

رحمانی: نگفتم امسال از استقلال پیشنهاد دارم - تی نیوز

رحمانی: نگفتم امسال از استقلال پیشنهاد دارم. ... هواداران پرتعداد استقلال و پرسپولیس در شرایطی منتظرند تا تیم های محبوبشان فصل موفقی را پیش ...

رحمانی: نگفتم امسال از استقلال پیشنهاد دارم

رحمانی: نگفتم امسال از استقلال پیشنهاد دارم. هافبک ملی‌پوش فولادخوزستان با صراحت می‌ گوید اگر کارتم مشکل داشت، امسال به یکی از تیم های نظامی ...

رحمانی: نگفتم امسال از استقلال پیشنهاد دارم - News - Shafaqna

رحمانی: نگفتم امسال از استقلال پیشنهاد دارم. ... شکست سعودی ها قطعی است/مردم یمن به آزادی و استقلال می رسند ... واران: پیشنهاد منچستر برایم ارزشمند است ...

رحمانی: نگفتم امسال از استقلال پیشنهاد دارم | تمام خبرگزاری ...

رحمانی: نگفتم امسال از استقلال پیشنهاد دارم. منبع خبر : ورزش 3. سه شنبه 19 خرداد 1394 - 17:01. موضوع : ورزشی. هافبک ملی‌پوش فولادخوزستان با صراحت می‌ گوید ...

رحمانی نگفتم امسال از استقلال پیشنهاد دارم-ورزش 3|خبرپو

رحمانی نگفتم امسال از استقلال پیشنهاد دارم-ورزش 3|خبر پو,مرجع اخبار و نیازهای اینترنتی.

رحمانی: نگفتم امسال از استقلال پیشنهاد دارم - ورزش سه

به گزارش ورزش سه بختیار رحمانی که به گفته خودش کاملا برای شروع فصل جدید ... رابطه با اینکه امسال باید در تیم نظامی بازی کنم یا خیر باید بگویم که از اول فصل.

همه خبرها - خبر پارسی جو

رحمانی: نگفتم امسال از استقلال پیشنهاد دارم. ورزش سه - ۱۶:۵۳. برافراشته شدن پرچم لبنان بر موانع نظامی اسرائیل. افکارنیوز - ۱۶:۵۳. آناتومی فیلهای جنگیِ ایران ...

جلسه مشترک کمیسیون برنامه با مدیران صندوق توسعه ملی

... ابلاغی برنامه ششم توسعه نیز محورهایی مثل استقلال مدیریت صندوق از بانک مرکزی، استقلال منابع ... رحمانی: نگفتم امسال از استقلال پیشنهاد دارم.

اینستانیوز | طرح الزام دولت به حفظ دستاوردهای هسته ای ...

رحمانی: نگفتم امسال از استقلال پیشنهاد دارم. رحمانی: نگفتم امسال از ... اوضاع پیچیده استقلال و چند دستگی مدعیان/ لابی چه کسی قویتر است؟

اینستانیوز | هیات رییسه کمیسیون شوراها تغییر نکرد ...

رحمانی: نگفتم امسال از استقلال پیشنهاد دارم. رحمانی: نگفتم امسال از ... اوضاع پیچیده استقلال و چند دستگی مدعیان/ لابی چه کسی قویتر است؟

اینستانیوز | جلسه فوق العاده خانه احزاب برای تصویب اساسنامه ...

رحمانی: نگفتم امسال از استقلال پیشنهاد دارم. رحمانی: نگفتم امسال از ... اوضاع پیچیده استقلال و چند دستگی مدعیان/ لابی چه کسی قویتر است؟

افکارنيوز - از استقلال پیشنهاد دارم اما ...

به گزارش افکارنیوز، بختیار رحمانی که سال گذشته از استقلال تهران پیشنهاد داشت امسال هم این پیشنهاد را دریافت کرده است. از طرفی مشکل سربازی ...

خبرچه: خبر های زنده

51 ثانیه پیش پیشنهاد ربیعی برای برگزاری کنفرانس آینده کار. 1 دقیقه پیش ... 1 دقیقه پیش رحمانی: نگفتم امسال از استقلال پیشنهاد دارم. 1 دقیقه پیش پل ...

High-Logic FontCreator Pro 9.0.0 Build 1904 – ساخت و ...

پیشنهاد دائمی کردن قانون صندوق توسعه ملی روی میز کمیسیون برنامه و بودجه مجلس ... رحمانی: نگفتم امسال از استقلال پیشنهاد دارم ...

رحمانی: از استقلال پیشنهاد دارم اما نمی‌دانم سرمربی‌اش کیست!

استقلال نه تنها پارسال بلکه چند سالی است به دنبال این است تا من آبی‌پوش شوم و امسال هم به من پیشنهاد داده‌اند اما باید ببینیم چه خواهد شد.

از استقلال پیشنهاد دارم اما ... / افکار نیوز

به گزارش افکارنیوز ، بختیار رحمانی که سال گذشته از استقلال تهران پیشنهاد داشت امسال هم این پیشنهاد را دریافت کرده است. از طرفی مشکل سربازی او هنوز حل نشده و ...

مکانی ازبکستان محک خوبی قبل از مسابقات ترکمنستان است

رحمانی: نگفتم امسال از استقلال پیشنهاد دارم · بیلیچ سرمربی وستهام شد · به دنبال جایی بهتر از نفت مسجد سلیمان هستم · توضیح فدراسیون فوتبال درمورد دلیل ...

دوست دارم به استقلال بروم! | بختیار رحمانی در مورد آینده - قطره

... فوتبالی اش، موضوع کارت پایان خدمت، پیشنهاد از سوی باشگاه استقلال و همچنین گلایه هØ. ... بختیار رحمانی امسال پیراهن کدام تیم را به تن می کند.

بختیار رحمانی : گفتم استقلالی ام ولی نگفتم به استقلال می ...

در مورد استقلالی شدن بختیار رحمانی، هافبک فولادی‌ها که اکنون با تیم ملی ... همدانی: امیر پیشنهاد ندارد؟ ... نمی‌خواهم خوزستانی‌ها ناراحت شوند چون هر چه دارم از آن‌هاست. ... من امسال به اروپا یا قطر می‌روم ولی وقتی می‌بینم این همه شرایط برای آمدن ...

از استقلال پیشنهاد دارم اما ... - میتنا

از استقلال پیشنهاد دارم اما ... ... هرگز نگفتم پرسپولیسی‌ام ... به گزارش افکارنیوز، بختیار رحمانی که سال گذشته از استقلال تهران پیشنهاد داشت امسال هم این پیشنهاد ...

پایگاه خبری تحلیلی اعتدال شرق

... نظام خانواده از زبان معاون رییس جمهوررحمانی: نگفتم امسال از استقلال پیشنهاد دارمنمایشگاه های بین المللی بستر مهم توسعه صادرات غیر نفتی استاقدامات پیشگیرانه ...

سفره هفت سین مهدی طارمی - بانک ورزش

جلد یکشنبه استقلال جوان/ هرگز نگفتم از استقلال پیشنهاد دارم. Bullet ... کری‌خوانی بازیکن سپاهان برای آقاجانیان/ غیبت صادقی و رحمانی/ پیروزی آبی‌ها برابر قرمزها! .... مهدی جان امسال بازهم ١٠دقیقه١٠نفره استقلال را ببرید خخخخخ.

مظلومی: نگفتم از استقلال پیشنهاد دارم

پرویز مظلومی در این باره گفت: من هرگز نگفتم از استقلال پیشنهاد دارم. اصلا مگر در باشگاه .... ایرانی‌ ها نوروز امسال کمتر سفر رفته‌اند؟! شناسایی عاملان شهادت 3 مامور .... رحمانی: اولویت من رفتن به استقلال است. بازیکن فصل گذشته ...

آخرین خبرهای افکار نیوز - پارست

از استقلال پیشنهاد دارم اما . ... به گزارش افکارنیوز، بختیار رحمانی که سال گذشته از استقلال تهران پیشنهاد داشت امسال هم این پیشنهاد .... هرگز نگفتم پرسپولیسی‌ام ...

آرش فقط برهاني - مصاحبه کامل آرش برهانی رو با خبرگزاری...

میثم رحمانی- مهاجم شماره 9 استقلال پس از مدتها برای تیمش گل زد. ... به قول دوستان بیشتر از این بابت خوشحالم که به این سریال نه نگفتم. ... بعد از سریال در مسیر زاینده‌رود 5-6 پیشنهاد داشتم ولی این کار مقداری متفاوت‌تر بود و به همین خاطر آن را پذیرفتم. .... امسال سعی کردم خودم را در فرم خوبی نگه دارم و تمام سعی و تلاشم را کردم که ...

خبرخوان استقلال - Part 6

شاید هم اطرافیان منصوریان مطمئن هستند بیرانوند امسال راهی تیم دیگری خواهد شد ... به گزارش بانک ورزش، بختیار رحمانی نوشت: «يعني واقعا متاسفم، من هيچ ... يك بازيكن مي‌تونه در آن يك واحد از چند باشگاه پيشنهاد داشته باشه، من هميشه گفتم اول فولاد، حالا هم كه مي‌دونم چه كسي مدير عامل شده خيلي بيشتر دوست دارم بمونم.

خرداد ۱۳۹۲ - ::.. هواداران متعصب استقلال ::.. - بلاگفا

رحمانی (مسئول ایرانی برگزاری مسابقات لیگ قهرمانان آسیا): استقلال در صورت ...... 10 روز پیش معاون باشگاه استقلال با من تماس گرفت و گفت امسال شرایط .... باید این پیشنهاد را با پیشنهادات دیگری که دارم بررسی می کنم و پس از آن تصمیم می گیرم. .... من هیچگاه نگفتم می‌خواهم از سپاهان جدا شوم، اما آنها برای رفتن من ...

برچسب ها رحمانی نگفتم امسال از استقلال پیشنهاد دارم ورزش 3 , رحمانی نگفتم امسال از استقلال پیشنهاد دارم شهرخبر , رحمانی نگفتم امسال از استقلال پیشنهاد دارم فیدوس , رحمانی نگفتم امسال از استقلال پیشنهاد دارم تی نیوز , رحمانی نگفتم امسال از استقلال پیشنهاد دارم , رحمانی نگفتم امسال از استقلال پیشنهاد دارم News Shafaqna , رحمانی نگفتم امسال از استقلال پیشنهاد دارم تمام خبرگزاری , رحمانی نگفتم امسال از استقلال پیشنهاد دارمورزش 3خبرپو , رحمانی نگفتم امسال از استقلال پیشنهاد دارم ورزش سه , همه خبرها خبر پارسی جو , جلسه مشترک کمیسیون برنامه با مدیران صندوق توسعه ملی , اینستانیوز طرح الزام دولت به حفظ دستاوردهای هسته ای , اینستانیوز هیات رییسه کمیسیون شوراها تغییر نکرد , اینستانیوز جلسه فوق العاده خانه احزاب برای تصویب اساسنامه , افکارنيوز از استقلال پیشنهاد دارم اما , خبرچه خبر های زنده , HighLogic FontCreator Pro 900 Build 1904 ساخت و , رحمانی از استقلال پیشنهاد دارم اما نمی‌دانم سرمربی‌اش کیست , از استقلال پیشنهاد دارم اما افکار نیوز , مکانی ازبکستان محک خوبی قبل از مسابقات ترکمنستان است ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1733
  • کل نظرات : 16
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 34
  • آی پی دیروز : 71
  • بازدید امروز : 509
  • باردید دیروز : 308
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 509
  • بازدید ماه : 6,994
  • بازدید سال : 34,515
  • بازدید کلی : 1,088,093
  • کدهای اختصاصی
    عنوان بنر