loading...
اخبار فوتبال
admin بازدید : 99 سه شنبه 19 خرداد 1394 نظرات (0)

خالقی فر: در لیست برانکو هستم - عصر ایران

رضا خالقی فر که قراردادش با پرسپولیس تمام شده عنوان کرد از باشگاه با من تماس گرفته اند که برای فصل آینده من در لیست آقای برانکو هستم و ...

خالقی فر: در لیست برانکو هستم - نامه نیوز

رضا خالقی فر که قراردادش با پرسپولیس تمام شده عنوان کرد از باشگاه با من تماس گرفته اند که برای فصل آینده من در لیست آقای برانکو هستم و ...

خالقی فر: در لیست برانکو هستمآبپا | آبپا

رضا خالقی فر که قراردادش با پرسپولیس تمام شده عنوان کرد از باشگاه با من تماس گرفته اند که برای فصل آینده من در لیست آقای برانکو هستم و ...

خالقی فر: در لیست برانکو هستمآبپا | آبپا

رضا خالقی فر که قراردادش با پرسپولیس تمام شده عنوان کرد از باشگاه با من تماس گرفته اند که برای فصل آینده من در لیست آقای برانکو هستم و ...

خالقی فر: در لیست برانکو هستم بعد از ظهر سه شنبه 19 خرداد ...

رضا خالقی فر که قراردادش با پرسپولیس تمام شده عنوان کرد از باشگاه با من تماس گرفته اند که برای فصل آینده من در لیست آقای برانکو هستم و ...

خالقی فر: در لیست برانکو هستم - شهرخبر

خالقی فر: در لیست برانکو هستم. ... خالقی فر: در لیست برانکو هستم. گوگل پلاس · فیس نما · کلوب · linkedin.

خالقی فر: در لیست برانکو هستم - فیدوس

رضا خالقی فر که قراردادش با پرسپولیس تمام شده عنوان کرد از باشگاه با من تماس گرفته اند که برای فصل آینده من در لیست آقای برانکو هستم و برای تمدید قرارداد به ...

خبریاب - خالقی فر: در لیست برانکو هستم

کد خبر: 1245549/6 زمان: 15:42 1394/03/19 بازدید: خالقی فر به خبرنگار "ورزش سه"، گفت: هر بازیکنی آرزو دارد که در پرسپولیس بازی کند. من هم دوست دارم که تمدید ...

خالقی فر: در لیست برانکو هستم

رضا خالقی فر که قراردادش با پرسپولیس تمام شده عنوان کرد از باشگاه با من تماس گرفته اند که برای فصل آینده من در لیست آقای برانکو هستم و برای تمدید قرارداد به ...

لحظه به لحظه | خالقی فر: در لیست برانکو هستم

خالقی فر: لیست برانکو هستم.

خالقي فر: در ليست برانکو هستم - اخبار ما

رضا خالقي فر که قراردادش با پرسپوليس تمام شده عنوان کرد از باشگاه با من تماس گرفته اند که براي فصل آينده من در ليست آقاي برانکو هستم و ...

خالقی فر: در لیست برانکو هستم - ورزش سه

رضا خالقی فر که قراردادش با پرسپولیس تمام شده عنوان کرد از باشگاه با من تماس ... برای فصل آینده من در لیست آقای برانکو هستم و برای تمدید قرارداد به باشگاه بروم.

خالقی فر: در لیست برانکو هستم | جدیدترین اخبار

خالقی فر: در لیست برانکو هستم · خبرهای مرتبط · جلسه شبانه در وزارت ورزش/ سه عضو هیات مدیره استقلال انتخاب شدند! صحبتی درمورد مدیرعاملی استقلال نداشته‌ام/ ...

خالقی فر: در لیست برانکو هستم | بازتاب وب گردی به سبک ...

رضا خالقی فر که قراردادش با پرسپولیس تمام شده عنوان کرد از باشگاه با من تماس گرفته اند که برای فصل آینده من در لیست آقای برانکو هستم و برای تمدید قرارداد به ...

Inoreader - خالقی فر: در لیست برانکو هستم

رضا خالقی فر که قراردادش با پرسپولیس تمام شده عنوان کرد از باشگاه با من تماس ... برای فصل آینده من در لیست آقای برانکو هستم و برای تمدید قرارداد به باشگاه بروم.

خالقی فر: در لیست برانکو هستم - خبر آنتایم

خبر-آنتایم-رضا-خالقی-فر-که-قراردادش-با-پرسپولیس-تمام-شده-عنوان-کرد-از-باشگاه-با-من-تماس-گرفته-اند-که-برای-فصل-آینده-من-در-لیست-آقای-برانکو-هستم-و-برای ...

خالقی فر: در لیست برانکو هستم - تدبیر24

خالقی فر به خبرنگار "ورزش سه"، گفت: هر بازیکنی آرزو دارد که در ... در حال حاضر حتی شرایط ماندن آقای برانکو هم معلوم نیست، بهتر است که فعلا ...

خالقی فر: در لیست برانکو هستم | شهرخبرها – آخرین ...

اولین تمرین تیم ملی امید امروز برگزار می‌شود عابدزاده، مهدوی کیا، باقری، برهانی، طالبلو و … در تورنتو برای نام خلیج فارس به میدان می روند پیشنهاد پرتغالی برای ...

خالقی فر: در لیست برانکو هستم

خالقی فر: در لیست برانکو هستم رضا خالقی فر که قراردادش با پرسپولیس تمام شده عنوان کرد از باشگاه با من تماس گرفته اند که برای فصل آینده من ...

برانکو لیست مازاد پرسپولیس را تا ۱۰ روز آینده اعلام می‌کند ...

علی عسگر ونور محمدی وخانزاده میردروقی جعفر پور همامی خالقی فر تادو اصلا در حد پرسپولیس نیتن باید برن ... متاسفانه در ليست مازاد برانكو محمد عباس زاده،رضا نوروزي و كابريل و دغاغله حضور دارند. ... منتظرنظراتتان هستم ممنون.

خالقی‌ فر: در پرسپولیس راحت هستم | طرفداری

خالقی‌ فر: در پرسپولیس راحت هستم ... فوتبال پرسپولیس گفت:" فکر می‌کردم جو در پرسپولیس به شکل دیگری باشد اما در این تیم خیلی راحت هستم." .... لیست کامل.

حاتمی در گفت وگو با فارس: در لیست برانکو حضور دارم/هفته ...

نژادفلاح به من اعلام کرد که در لیست برانکو حضور دارم و فصل آینده هم در پرسپولیس خواهم بود. - "، در خصوص باقی ... خالقی فر: در لیست برانکو هستم ...

دختر ارومیه‌ای در لیست‌ مرگ داعش! عکس - لوزا فان

لوزا فان در این باره نوشت: دختر ارومیه‌ای در لیست‌ مرگ داعش! ... دقیقه پیش; خالقی فر: در لیست برانکو هستم0 بازدید - 3 دقیقه پیش; دانلود آهنگ جدید ...

نوری:پرسپولیس مهمتر از پیشنهاد نجومی است | ورزش 3

با این حال مطمئن باشید برانکو به ایران بازمی گردد.تمام امور درحال پیگیری است تا کار ... خالقی فر: در لیست برانکو هستم · توصیه جالب زلاتان به ...

اخبار بارسلونا و لیگ های اروپایی

صحبتی درباره مدیرعاملی استقلال نداشته‌ام47 دقیقه قبل; خالقی فر: در لیست برانکو هستم52 دقیقه قبل; پیشنهاد پرتغالی برای کریم انصاری‌فرد (عکس)59 دقیقه ...

موتور جستجوی ورزش 10

... خرید راه‌آهن در حال بررسی است. در لیست برانکو حضور دارم/هفته آینده بر سر مسائل مالی مذاکره می‌کنیم ... خالقی فر: در لیست برانکو هستم · نوری:پرسپولیس مهمتر از ...

Iran Breaking News, Latest Top Iran News

تیم فوتبال امید در کمپ قزلچه حمام مستقر شد · صحبتی درباره مدیرعاملی استقلال نداشته‌ام · خالقی فر: در لیست برانکو هستم · پیشنهاد پرتغالی برای کریم ...

بانک اخبار خبرگزاری ها | ورزشی | استخدامی | آموزشی

خالقی فر: در لیست برانکو هستم · پیراهن جدید تیم فوتبال آ.اس رم الهام گرفته از زره سربازان روم باستان · سایت باشگاه ملوان بندرانزلی رسمیت ندارد! کامرانی‌فر: ...

در لیست برانکو حضور دارم/هفته آینده بر سر مسائل مالی مذاکره ...

ورزشی | در لیست برانکو حضور دارم/هفته آینده بر سر مسائل مالی مذاکره می کنیم ... خالقی فر: در لیست برانکو هستم · نوری: اولویتم ماندن در پرسپولیس است/ برانکو ...

دانلود دوبله فارسی Galaxy Quest 1999 | رادیو جوان

آدرس جدید رادیو جوان ... رشته تربیت بدنی – پیام نور · ممنوع بودن عرضه نان نانوایی ها در فروشگاه های گنبد کاووس · خالقی فر: در لیست برانکو هستم ...

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1733
  • کل نظرات : 16
  • افراد آنلاین : 35
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 171
  • آی پی دیروز : 398
  • بازدید امروز : 235
  • باردید دیروز : 742
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,307
  • بازدید ماه : 2,307
  • بازدید سال : 45,714
  • بازدید کلی : 1,099,292
  • کدهای اختصاصی
    عنوان بنر