loading...
اخبار فوتبال
admin بازدید : 62 سه شنبه 19 خرداد 1394 نظرات (0)

کوتینیو: امیدوارم بتوانم به برزیل کمک کنم | ورزش 3

فیلیپ کوتینیو، هافبک جوان تیم ملی برزیل عنوان کرد که تمام تلاشش را خواهد کرد که به سلسائو در راه قهرمانی کوپا آمریکا کمک کند.

کوتینیو: امیدوارم بتوانم به برزیل کمک کنم - خبر فارسی

کوتینیو: امیدوارم بتوانم به برزیل کمک کنم. خلاصه خبر. به گزارش "ورزش سه"، ستاره لیورپول تحت هدایت دونگا به تیم ملی برزیل دعوت شده و کم کم ...

کوتینیو امیدوارم بتوانم به برزیل کمک کنم-ورزش 3|خبرپو

کوتینیو امیدوارم بتوانم به برزیل کمک کنم-ورزش 3|خبر پو,مرجع اخبار و نیازهای اینترنتی. ... سایت سازمان سنجش www.sanjesh.org و کارت ورود به جلسه.

کوتینیو: امیدوارم بتوانم به برزیل کمک کنم

کوتینیو: امیدوارم بتوانم به برزیل کمک کنم. به گزارش ورزش سه ، ستاره لیورپول تحت هدایت دونگا به تیم ملی برزیل دعوت شده و کم کم جایگاهی ...

جیست - کوتینیو: امیدوارم بتوانم به برزیل کمک کنم

فیلیپ کوتینیو، هافبک جوان تیم ملی برزیل عنوان کرد که تمام تلاشش را خواهد کرد که به سلسائو در راه قهرمانی کوپا آمریکا کمک کند. منبع: ورزش ۳. پیوند کوتاه این ...

کوتینیو: امیدوارم بتوانم به برزیل کمک کنم - تی نیوز

کوتینیو: امیدوارم بتوانم به برزیل کمک کنم. ... سرمربی فصل پیش استقلال در برنامه هایش به دو تیم نفت و تراکتورسازی تاکید کرده که در صورت پذیرش شرط هایش ...

فان پرسی: سفرم به رُم برای تعطیلات بود - فیدوس

کوتینیو: امیدوارم بتوانم به برزیل کمک کنم · نوری: ملوان ... کی‌روش: باید به وجود شهدا افتخار کنیم ... امیدوارم صحبت های درودگر به درد نساجی بخورد.

استقبال کم نظیر از ژاوی در دوحه(عکس) - فیدوس

ژاوی هرناندس، هافبک سابق بارسلونا، شب گذشته به قطر سفر کرد. ... کوتینیو: امیدوارم بتوانم به برزیل کمک کنم · نوری: ملوان درگیر بازیهای ...

نوری: ملوان درگیر بازیهای سیاسی و جناحی است - فیدوس

باید برای این موفقیت تبریک گفت، اما نباید فراموش کنیم که این تبریک بسیار تلخ است، چرا که این شان و جایگاه ... کوتینیو: امیدوارم بتوانم به برزیل کمک کنم.

بولتن ورزشی BultanNews فوتبال اخبار ورزشی بولتن نیوز ...

آخرین اخبار رسیده به سایت های خبری ایران ... جام تلکام 2015 آلمان (ویدیو) · کوتینیو: امیدوارم بتوانم به برزیل کمک کنم · فان پرسی: سفرم به رُم برای تعطیلات بود ...

پانیذ تاکسی مهر

از سوی عضو هیئت رییسه شورای شهر مشهد صورت گرفت انتقاد به عملکرد معاونت اقتصادی و حمل و نقل شهرداری مشهد .... کوتینیو: امیدوارم بتوانم به برزیل کمک کنم ...

Football.ir - اخبار فوتبال - صفحه ۲۴۱۶

راجرز: از دست دادن کوتینیو ضربه بزرگی برای لیورپول است. برندان راجرز، سرمربی لیورپول، باور دارد که از دست دادن بازیکن برزیلی تعادل را در تیمش بر هم .... هر روز که می گذرد، شرایط بهتری پیدا می کنم. امیدوارم بتوانم به زودی به تیم کمک کنم." ...

فیلیپه کوتینیو کوریا | انجمن رسمی قرمزهای ایران LiverpoolFC ...

[IMG] فیلیپه کوتینیو کوره‌یا(philipe coutinho correia) متولد ۱۲ ژوئن ۱۹۹۲ هافبک برزیلی و خلاق باشگاه فوتبال لیورپول است. ... تبریک میگم این خرید رو و به قول دوست اینتریم ، امیدوارم چرخش برامون بچرخه :دی .... شور و اشتیاق فراوانی به این جا آمدم تا بتوانم به باشگاه با گل ها و بازی هایم کمک کنم تا در بهترین ...

سردار آزمون: می‌خواهم مانع سقوط روستوف شوم - فیفادی | FifaDay.ir

قربان بردیف مربی‌ای بود که من را برای حضور در فوتبال اروپا کشف کرد و دوران خوبی با او در روبین کازان داشتم و امیدوارم بتوانم به تیمش کمک کنم. وی با بیان این ...

صفحه ایرانیان یوکان - ایرانیان مقیم امریکای شمالی

معاون سابق فیقا به ظن سرقت کمک مالی به زلزله‌زدگان هائیتی تحت بررسی است .... کوتینیو: امیدوارم بتوانم به برزیل کمک کنم ...

برچسب کوتینیو لیورپ - دانلود کلیپ جدید

5 روز پیش فلیپه کوتینیو هافبک برزیلی لیورپول به دلیل نمایش های درخشان در ..... لالانا هم اواسط نیمه دوم به جای کوتینیو به بازی آمد و کمی به روند رو به جلو تیم کمک کرد. ..... بله، امیدوارم موقعیت خوبی در این دیدار داشته باشم تا بتوانم گلزنی کنم.

چک: هفته آینده تکلیفم مشخص می‌شود - ورزشی - چیتوا

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پتر چک، دروازه بان ۳۳ ساله تیم فوتبال چلسی که نیمکت نشینی در فصل گذشته و ... کوتینیو: امیدوارم بتوانم به برزیل کمک کنم.

فیلیپه آندرسون - کانون هواداران باشگاه لاتزیو ایتالیا

آندرسون در این باره به روزنامه برزیلی A Tribuna، گفت: " من در انتهای بازی با .... و به اعتقاد راجرز فیلیپه آندرسون جوان می تواند مکمل خوبی برای کوتینیو ... این بازیکن 21 ساله در آخر اظهار داشت: فوتبال اسپانیا می تواند به پیشرفت من کمک کند. ..... خوب و با انگیزه تمرین می کنم و در زمین باز یهم تحرک بالایی دارم و امیدوارم که بتوانم ...

لیورپول - بیوگرافی بازیکنان

به گزارش سایت رسمی هواداران لیورپول در ایران، فیلیپه کوتینیو به عنوان ... بازیکن برزیلی و ۲۲ ساله لیورپول پس از دریافت این جایزه گفت : ” همانطور که ... من با هم تیمی های خود بازی می کنم، البته همیشه می خواهم تا بهترین عملکرد ... این به من اعتماد به نفس بیشتری می دهد و امیدوارم که بتوانم پاسخ حمایت شان را بدهم.

اینستانیوز | اخبار لحظه ای از سراسر وب

وزیر بهداشت دولت نهم، حضورش در “حزب یکتا” وابسته به احمدی‌نژاد را تکذیب کرد .... کوتینیو: امیدوارم بتوانم به برزیل کمک کنم ...

هافبک برزیلی - آکانیوز - آکاایران

به گزارش افکارنیوز، فرناندو گابریل نام هافبک برزیلی سرخپوشان بود که در نیم ... تا بتوانم در بازی برگشت مقابل الهلال به پرسپولیس کمک کنم و حتی در تمرینروز. ... ورزش سه: کوتینیو عملکرد بسیار خوبی در فصل جاری داشته و از مهم‌ترین مهره‌های .... گابریل امیدوارم به بازی برگشت با الهلال برسم/درباره ادامه همکاری‌ام صحبتی با ...

کوتینیو: راجرز باعث شد من به تیم ملی برسم؛ حالا با تجربه ...

طرفداری - ستاره 22 ساله لیورپول که اخیراً به تیم ملی برزیل نیز دعوت شده است ... تیم ملی برزیل را داشته باشم و امیدوارم بتوانم بهترین بازی را برای این تیم به نمایش بگذارم. ... ملی برزیل بازگشته است و یکی از عوامل مهمی که وی را در این بازگشت کمک ... کوتینیو میتونه جای خالی کاکا در تیم ملی برزیلو پر کنه .

گابریل: می‌خواستم جبران کنم و رد پایم را روی گل‌ها نشان بدهم ...

متافوتبال - هافبک برزیلی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بعد از فرصتی که در بازی ... روی گل‌هایی که به ثمر رسید رد پایی از خودم به جا بگذارم تا بتوانم به تیم کمک کنم. ... امیدوارم کارآیی لازم را برای پرسپولیس داشته باشم. ... جان تری فیلیپه کوتینیو استقلال تهران لیگ قهرمانان باشگاه 2015 منچستر سیتی.

سفر تیم ملی فوتسال به پرتغال لغو شد | جدیدترین اخبار

با توجه به اینکه اقدامی برای صدور روادید ملی پوشان فوتسال ایران برای سفر به پرتغال صورت ... کوتینیو: امیدوارم بتوانم به برزیل کمک کنم.

فرناندو گابریل: نیلسون را می‌شناسم/ در برزیل تیم ملی شما را ...

امیدوارم در عربستان سربلند باشیم/ عمر السوما از پشت تکل زد. Bullet 50 درصد راه پیروزی ... کوتینیو بهترین بازیکن فصل لیورپول. Bullet ... او را می شناسم او دروازه بان خوبی است و یکی از گلرهای بزرگ برزیل است. اما واقعیت این ... من به ایران آمده ام تا پرسپولیسی شوم و بتوانم به این تیم کمک کنم . با کمک کادر ...

کئون هو: رای من علی کریمی است/او بهترین بازیکن آسیاست [آرشیو ...

"لی کئون - هو" که به اولسان هیوندای کره جنوبی کمک کرد تا به عنوان قهرمانی رقابت‌های لیگ ... روجریو د آسیس کوتینیو (برزیل) - کویت اف سی ..... حالا که با تصمیم خودم به ایران برگشتم امیدوارم بتوانم در سال‌های آخر فوتبالم از این تجربه استفاده کنم.

امیر عابدزاده: می‌توانیم به المپیک صعود کنیم بعد از ظهر جمعه ...

امیدوارم بتوانم با استفاده از تجربیات و دانش این مربی موفق باشم. ... من دوست دارم به تیم ملی کشور کمک کنم و سعی می کنم با تلاش خود و انتخاب از سوی ... رونالدینیو: کوتینیو در کنار مسی و نیمار بیشتر رشد می‌کند 6 خرداد; فاجعه ... پرسپولیس در ریاض حذف شد · تیم ملی فوتبال ساحلی به برزیل می‌رود · مارادونا: ...

عشوری: فردوسی پور به ما فرصت دفاع نداد

واقعا انگیزه ام بالا رفته و امیدوارم بتوانم در آسیا به تراکتور کمک کنم.من در آسیا بازی کردم و حتی با ذوب آهن تا فینال رفتم و فکر می کنم از این ...

پرسپولیس(پیروزی)پرسپولیس

... به سرانجام برسد. تلاش زيادي کردم و هرگز نااميد نشدم. ... روجريو د آسيس کوتينيو (برزيل) - کويت اف سي. نوشته شده در .... اميدوارم بتوانم به پرسپوليس کمک کنم.

Uzirzamin.pro • نمايش مبحث - تاپيک هواداران تيفوسي ...

به گزارش مهر، در اين رده‌بندي تا به امروز مهدوي‌کيا 80526 راي بدست آورده و سيدمهدي رحمتي با ..... وي افزرود: مي‌خواهم به پرسپوليس باز گردم و اميدوارم بتوانم به تيم کمک کنم، اگر مسئله‌اي بوده همه چيز ..... روجریو د آسیس کوتینیو (برزیل) - کویت اف سی ...

برچسب ها کوتینیو امیدوارم بتوانم به برزیل کمک کنم ورزش 3 , کوتینیو امیدوارم بتوانم به برزیل کمک کنم خبر فارسی , کوتینیو امیدوارم بتوانم به برزیل کمک کنمورزش 3خبرپو , کوتینیو امیدوارم بتوانم به برزیل کمک کنم , جیست کوتینیو امیدوارم بتوانم به برزیل کمک کنم , کوتینیو امیدوارم بتوانم به برزیل کمک کنم تی نیوز , فان پرسی سفرم به رُم برای تعطیلات بود فیدوس , استقبال کم نظیر از ژاوی در دوحهعکس فیدوس , نوری ملوان درگیر بازیهای سیاسی و جناحی است فیدوس , بولتن ورزشی BultanNews فوتبال اخبار ورزشی بولتن نیوز , پانیذ تاکسی مهر , Footballir اخبار فوتبال صفحه ۲۴۱۶ , فیلیپه کوتینیو کوریا انجمن رسمی قرمزهای ایران LiverpoolFC , سردار آزمون می‌خواهم مانع سقوط روستوف شوم فیفادی FifaDayir , صفحه ایرانیان یوکان ایرانیان مقیم امریکای شمالی , برچسب کوتینیو لیورپ دانلود کلیپ جدید , چک هفته آینده تکلیفم مشخص می‌شود ورزشی چیتوا , فیلیپه آندرسون کانون هواداران باشگاه لاتزیو ایتالیا , لیورپول بیوگرافی بازیکنان , اینستانیوز اخبار لحظه ای از سراسر وب ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1733
  • کل نظرات : 16
  • افراد آنلاین : 32
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 258
  • آی پی دیروز : 398
  • بازدید امروز : 446
  • باردید دیروز : 742
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,518
  • بازدید ماه : 2,518
  • بازدید سال : 45,925
  • بازدید کلی : 1,099,503
  • کدهای اختصاصی
    عنوان بنر