loading...
اخبار فوتبال
admin بازدید : 79 سه شنبه 12 خرداد 1394 نظرات (0)

گل‌محمدی: فکر نمی‌کردم در لیگ برتر چهارم شویم | ورزش 3

یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان با حضور در برنامه 90 اظهار ... اعتراف می‌کنم خودم هم فکر نمی‌کردم بتوانیم در لیگ برتر چهارم شویم.

گل‌محمدی: اعتراف می‌کنم فکر نمی‌کردم در لیگ برتر چهارم شویم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم ... اعتراف می‌کنم خودم هم فکر نمی‌کردم بتوانیم در لیگ برتر چهارم شویم.

گل‌محمدی: اعتراف می‌کنم فکر نمی‌کردم در لیگ برتر چهارم شویم ...

یحیی گل محمدی,ذوب آهن اصفهان,برنامه نود,محمد مایلی کهن,لیگ چهاردهم,استقلال ... اعتراف می کنم خودم هم فکر نمی کردم بتوانیم در لیگ برتر چهارم شویم.

گل‌محمدی: اعتراف می‌کنم فکر نمی‌کردم در لیگ برتر چهارم شویم

وبسایت رسمی برنامه نود - سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: اعتراف می‌کنم خودم هم فکر نمی‌کردم در لیگ برتر چهارم شویم.

گل محمدی: خودم هم فکر نمی‌کردم چهارم لیگ شویم/ذوب‌آهن را که ...

سرمربی ذوب‌آهن گفت که خودش هم فکر نمی کرده در لیگ برتر به مقام چهارم برسند.

گل‌محمدی: فکر نمی‌کردم در لیگ برتر چهارم شویم - فیدوس

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: اعتراف می‌کنم خودم هم فکر نمی‌کردم در لیگ برتر چهارم شویم.

گل محمدی: خودم هم فکر نمی کردم چهارم لیگ شویم/ذوب آهن را که ...

سرمربی ذوب آهن گفت که خودش هم فکر نمی کرده در لیگ برتر به مقام چهارم برسند. - به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ یحیی Ú.

گل محمدی: اعتراف می کنم فکر نمی کردم در لیگ برتر چهارم شویم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس ، یحیی گل محمدی سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان با حضور در برنامه 90 اظهار داشت: در ابتدا آرزوی سلامتی می کنم برای ...

گل محمدی: فکر نمی کردم در لیگ برتر چهارم شویم - تی نیوز

گل محمدی: فکر نمی کردم در لیگ برتر چهارم شویم. ... تاج: باشگاه های لیگ برتر می توانند تیم "ب" داشته باشند تاج: باشگاه های لیگ برتر می توانند ...

گل‌محمدی: فکر نمی‌کردم در لیگ برتر چهارم شویم - نیوهاب فارسی

گل‌محمدی: فکر نمی‌کردم در لیگ برتر چهارم شویم. سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: اعتراف می‌کنم خودم هم فکر نمی‌کردم در لیگ برتر چهارم شویم. مطلب در سایت اصلی ...

گل محمدی: اعتراف می کنم فکر نمی کردم در لیگ برتر چهارم شویم

وبسایت رسمی برنامه نود - سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: اعتراف می کنم خودم هم فکر نمی کردم در لیگ برتر چهارم شویم. - به گزارش وبسایت نود و به نقل از فارس ...

گل‌محمدی: اعتراف می‌کنم فکر نمی‌کردم در لیگ برتر چهارم شویم

خبرگزاری فارس: گل‌محمدی: اعتراف می‌کنم فکر نمی‌کردم در لیگ برتر چهارم شویم. سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: اعتراف می‌کنم خودم هم فکر ...

گل‌محمدی: فکر نمی‌کردم در لیگ برتر چهارم شویم - خانه - مد روز

اخبار طلا و سکه · دانلود. گل‌محمدی: فکر نمی‌کردم در لیگ برتر چهارم شویم. ۱۳۹۴-۰۳-۱۲. ورزش سه-24 دقيقه پيش. ورزش سه-24 دقيقه پيش. مطالب مشابه. کم فروشی برخی ...

خبریاب - گل‌محمدی: فکر نمی‌کردم در لیگ برتر چهارم شویم

یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان با حضور در برنامه 90 اظهار داشت: در ابتدا آرزوی سلامتی می‌کنم برای مایلی‌کهن و خدا را شکر که ...

گل‌محمدی: اعتراف می‌کنم فکر نمی‌کردم در لیگ برتر چهارم شویم ...

به گزارش وبسایت نود و به نقل از فارس ، یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم ... اعتراف می‌کنم خودم هم فکر نمی‌کردم بتوانیم در لیگ برتر چهارم شویم.

گل‌محمدی: اعتراف می‌کنم فکر نمی‌کردم در لیگ برتر چهارم شویم ...

وبسایت رسمی برنامه نود – سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: اعتراف می‌کنم خودم هم فکر نمی‌کردم در لیگ برتر چهارم شویم. به گزارش وبسایت نود و به ...

گل‌محمدی: فکر نمی‌کردم در لیگ برتر چهارم شویم صبح سه شنبه ...

فوتبال آهن صبح سه شنبه دوازدهم خرداد ماه 1394 خبر گل‌محمدی: فکر نمی‌کردم در لیگ برتر چهارم شویم.

گل‌محمدی: اعتراف می‌کنم فکر نمی‌کردم در لیگ برتر چهارم شویم ...

گل‌محمدی: اعتراف می‌کنم فکر نمی‌کردم در لیگ برتر چهارم شویم - وبسایت رسمی برنامه نود – سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: اعتراف می‌کنم خودم هم فکر نمی‌کردم در ...

گل‌محمدی: اعتراف می‌کنم فکر نمی‌کردم در لیگ برتر چهارم شویم ...

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: اعتراف می‌کنم خودم هم فکر نمی‌کردم در لیگ برتر چهارم شویم. Source: فارس نیوز ورزشی.

گل‌محمدی: فکر نمی‌کردم در لیگ برتر چهارم شویم | خبرپیچ

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: اعتراف می‌کنم خودم هم فکر نمی‌کردم در لیگ برتر چهارم شویم.

گل‌محمدی: فکر نمی‌کردم در لیگ برتر چهارم شویم

ورزش سه-49 دقيقه پيش. گل‌محمدی: فکر نمی‌کردم در لیگ برتر چهارم شویم. مشاهده خلاصه مطلب. ورزش سه-49 دقيقه پيش. کازرون · مطالب مرتبط · جدیدترین مطالب.

گل‌محمدي: فکر نمي‌کردم در ليگ برتر چهارم شويم - اخبار ما

سرمربي تيم فوتبال ذوب‌آهن گفت: اعتراف مي‌کنم خودم هم فکر نمي‌کردم در ليگ برتر چهارم شويم. يحيي گل‌محمدي سرمربي تيم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان با ...

گل‌محمدی: اعتراف می‌کنم فکر نمی‌کردم در لیگ برتر چهارم شویم ...

گل‌محمدی: اعتراف می‌کنم فکر نمی‌کردم در لیگ برتر چهارم شویم - اخبار فارسی.

گل‌محمدی: اعتراف می‌کنم فکر نمی‌کردم در لیگ برتر چهارم شویم

خبرگزاری پانا: سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: اعتراف می‌کنم خودم هم فکر نمی‌کردم در لیگ برتر چهارم شویم.

گل‌محمدی: اعتراف می‌کنم فکر نمی‌کردم در لیگ برتر چهارم شویم ...

گل‌محمدی: اعتراف می‌کنم فکر نمی‌کردم در لیگ برتر چهارم شویم ... ایران و جهان, By اعتراف,برتر,در,شویم,فکر,لیگ,می‌کنم/,نمی‌کردم,چهارم,گل‌محمدی , With No Comments.

گل‌محمدی: فکر نمی‌کردم در لیگ برتر چهارم شویم | فلفل چت

گل‌محمدی: فکر نمی‌کردم در لیگ برتر چهارم شویم. برچسب ها : ژانر ها. ﺳﻪشنبه ۱۲ خرداد۰۸:۵۴. خرداد ۱۲ام, ۱۳۹۴; اخبار سایت. تبلیغات. میهن باران 1. . تبلیغات. میهن باران 2.

گل‌محمدی: اعتراف می‌کنم فکر نمی‌کردم در لیگ برتر چهارم شویم ...

منصوریان:استقلال نیاز به پوست اندازی دارد · گل‌محمدی: اعتراف می‌کنم فکر نمی‌کردم در لیگ برتر چهارم شویم · زمان دادگاه بعدی مرتضوی مشخص شد ...

آخرین اخبار ورزشی - نیوزام

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، یحیی گل محمدی یکی از مهمانان برنامه نود این هفته ... گل‌محمدی: اعتراف می‌کنم فکر نمی‌کردم در لیگ برتر چهارم شویم.

گل‌محمدی: اعتراف می‌کنم فکر نمی‌کردم در لیگ برتر چهارم شویم ...

... گل محمدی: خودم هم فکر نمی‌کردم چهارم لیگ شویم/ذوب‌آهن را که تحویل گرفتم اعتماد به نفس تیم پایین بود · گل محمدی: خودم هم فکر نمی‌کردم چهارم لیگ شویم/ذوب‌آهن را که ...

گل‌محمدی: فکر نمی‌کردم در لیگ برتر چهارم شویم - تدبیر24

گل‌محمدی: فکر نمی‌کردم در لیگ برتر چهارم شویم ... گرانبهاترین خریدهای زمستانی لیگ برتر(ویدیو) ... آمار جالب از لیگ برتر فصل 94-93 (ویدیو).

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1733
  • کل نظرات : 16
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 13
  • آی پی دیروز : 71
  • بازدید امروز : 107
  • باردید دیروز : 308
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 107
  • بازدید ماه : 6,592
  • بازدید سال : 34,113
  • بازدید کلی : 1,087,691
  • کدهای اختصاصی
    عنوان بنر