loading...
اخبار فوتبال
admin بازدید : 81 دوشنبه 11 خرداد 1394 نظرات (0)

قرارداد برانکو؛ کار مجانی برای پرسپولیس! | ورزش 3

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ناظر قرارداد برانکو و پرسپولیسی ها نکته مهم در این قرارداد، موضوع کار رایگان برانکو برای پرسپولیس تا پایان ...

قرارداد برانکو؛ کار مجانی برای پرسپولیس! - نامه نیوز

به گزارش نامه نیوز و به نقل از ناظر قرارداد برانکو و پرسپولیسی ها نکته مهم در این قرارداد، موضوع کار رایگان برانکو برای پرسپولیس تا پایان ...

کار مجاني برانکو براي پرسپوليس!

به نقل از ناظر قرارداد برانکو و پرسپوليسي ها نکته مهم در اين قرارداد، موضوع کار رايگان برانکو براي پرسپوليس تا پايان فصل 94ـ93 است.

قرارداد برانکو؛ کار مجانی برای پرسپولیس! | نامه نیوز

قرارداد برانکو؛ کار مجانی برای پرسپولیس! برانکو ایوانکوویچ سرمربی پرسپولیس در شرایطی در استانبول با محمدحسین نژادفلاح قرارداد بست که ...

قرارداد برانکو؛ کار مجانی برای پرسپولیس! | مهدی ذی کی

برانکو ایوانکوویچ سرمربی پرسپولیس در شرایطی در استانبول با محمدحسین نژادفلاح قرارداد بست که این توافق نکات جالبی در خود دارد.

قرارداد برانکو؛ کار مجانی برای پرسپولیس! عصر دوشنبه 11 ...

برانکو ایوانکوویچ سرمربی پرسپولیس در شرایطی در استانبول با محمدحسین نژادفلاح قرارداد بست که این توافق نکات جالبی در خود دارد.

قرارداد برانکو؛ کار مجانی برای این فصل پرسپولیس! - فراز ...

قرارداد برانکو؛ کار مجانی برای این فصل پرسپولیس! : برانکو ایوانکوویچ سرمربی پرسپولیس در شرایطی در استانبول با محمدحسین نژادفلاح قرارداد بست که این ...

قرارداد برانکو؛ کار مجانی برای پرسپولیس! | عسل چت | بوف چت

قرارداد برانکو؛ کار مجانی برای پرسپولیس! دوشنبه ۱۱ خرداد۱۸:۲۷. ۰. ارسال شده در خرداد ۱۱, ۱۳۹۴ نویسنده mahdiدسته‌ها بوف چت, دسته‌بندی نشده, عسل چت ...

قرارداد برانکو؛ کار مجانی برای پرسپولیس! | صندلی داغ | دانلود

صندلی داغ | دانلود. فهرست و ابزارک‌ها. جستجو برای: ... قرارداد برانکو؛ کار مجانی برای پرسپولیس! دوشنبه 11 خرداد18:51. ارسال شده در ژوئن 1, 2015 ...

قرارداد برانکو؛ کار مجانی برای پرسپولیس! - بهترین های روز

قرارداد برانکو؛ کار مجانی برای پرسپولیس! ... برانکو ایوانکوویچ سرمربی پرسپولیس در شرایطی در استانبول با محمدحسین نژادفلاح قرارداد بست ...

قرارداد برانکو؛ کار مجانی برای پرسپولیس!

... بسکتبال شد · مرتضی فنونی‌زاده: باید لباس پرسپولیس را از تن بعضی بازیکنان خارج کرد/ برانکو خودش را نشان دهد · تصاویری از تمرین تیم ملی فوتبال.

کار مجانی برای پرسپولیس! - آموزش سی شارپ

برانکو ایوانکوویچ سرمربی پرسپولیس در شرایطی در استانبول با محمدحسین نژادفلاح قرارداد بست که این توافق نکات جالبی در خود دارد.

برانکو: به نژادفلاح گفتم عاشق ایرانم و سه ماه اول را رایگان ...

برانکو ایوانکوویچ در گفتگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس در واکنش به ... متاسفانه ما برای بازی در تبریز با بهترین نفراتی که می‌توانستیم در ... قرارداد کاری ما پیش از این شروع شد اما قرارداد مالی از ماه ژوئیه آغاز می‌شود.

90tv.ir :: برانکو: 3 ماه اول را رایگان کار کردم

به گزارش وبسایت نود از باشگاه پرسپولیس برانکو ایوانکوویچ در واکنش به ... سرمربی پرسپولیس درباره اینکه به هر حال برای یک مربی خارجی چنین ... قرارداد کاری ما پیش از این شروع شد اما قرارداد مالی از ماه ژوئیه آغاز می شود.

برانکو: عاشق ایرانم و سه ماه اول رایگان کار می‌کنم/ امیدوارم ...

برانکو: به نژادفلاح گفتم عاشق ایرانم و سه ماه اول را رایگان کار می کنم برانکو: ... مشکلی جدید برای پرسپولیس؛ قرارداد ستاره خارجی قرمزها تمام شد مشکلی ... امیدوارم ...

هزینه فسخ قرارداد برانکو برای پرسپولیس - پارسینه

برانکو یک فصل دیگر با باشگاه پرسپولیس قرارداد دارد. برچسب ها: ... عکس: دستور کتبی صدام حسین برای موشکباران اسرائیل (1991) .... شبکه اجتماعی جدید ایرانی آغاز به کار کرد ..... گوجه کیلویی ۱۰۰۰ اما برای فقرا مجانی/ عکس.

قرارداد برانکو؛ کار مجانی برای پرسپولیس!

قرارداد برانکو؛ کار مجانی برای پرسپولیس! برانکو ایوانکوویچ سرمربی پرسپولیس در شرایطی در استانبول با محمدحسین نژادفلاح قرارداد بست که ...

توافق کردیم ۳ ماه اول رایگان کار کنم/ برای بازی الهلال برنامه ...

برانکو: توافق کردیم ۳ ماه اول رایگان کار کنم/ برای بازی الهلال برنامه داریم. سرمربی پرسپولیس گفت: خستگی بازیکنان و مصدومیت شماری دیگر، مشکلات ... قرارداد کاری ما پیش از این شروع شد اما قرارداد مالی از ماه ژوئیه آغاز می‌شود.

بازیکنان تیم ملی در استادیوم تختی - فیدوس

بازیکنان تیم ملی بعد از تمرین بعد از ظهر برای تماشای بازی فینال به ... حواشی جلسه مدیران اتحادیه فوتبال ویدیو قرارداد برانکو کار مجانی برای پرسپولیس مهرام در ...

هاشم و آندو از هم جدا نمی‌ شوند - فیدوس

لوو: ولفسبورگ خطری جدی برای بایرن خواهدبود ... قرارداد برانکو؛ کار مجانی برای پرسپولیس! ... ترکیب ذوب آهن برای دیدار برابر نفت تهران.

سروش رفیعی در تمرینات تیم‌ملی - فیدوس

لوو: ولفسبورگ خطری جدی برای بایرن خواهدبود ... قرارداد برانکو؛ کار مجانی برای پرسپولیس! ... ترکیب ذوب آهن برای دیدار برابر نفت تهران.

طارمی یار شماره 28 تیم‌ملی (عکس) - فیدوس

مهدی طارمی مهاجم پرسپولیس که در اردوی جدید تیم‌ملی حضور دارد، با پیراهن شماره 28 تمرین کرد. ... قرارداد برانکو؛ کار مجانی برای پرسپولیس!

مرجع وب فارسی - لیست خرید برانکو برای پرسپولیس 94 ...

غرامت سنگین برای فسخ قرارداد برانکو ... 29 خرداد آغاز تمرینات پرسپولیس / اردوی کردان و کرواسی در دستور کار سرخپوشان ..... مسابقه میدهد بازی پرسپوليس در ورزشگاه آزادی و مجانی برگزار میگردد (بلیط ها توسط کادر پرسپوليس ...

گابریل: حاضر بودم جلوی الهـلال مجانی بازی کنم!

واقعاً‌ از باخت تيم خودم ناراحت بودم و كاري هم از دستم برنمي‌آمد. ... چرا مجاني؟ قرارداد من با پرسپوليس تا پايان مرحله مقدماتي ليگ قهرمانان آسيا و ليگ برتر است. ... من اعلام كردم اگر برانكو بخواهد حاضرم با درد هم براي پرسپوليس بازي كنم.

سایت خبری تحلیلی فوتبال ایران

مگویان: كاري نكردم كه محرومم كنند/ نورمحمدي مرا هل داد ... گزارش تمرین پرسپولیس/ برانکو دستش را برای الهلال رو نکرد، خانزاده ..... از طرف دیگر او با نفت تهران قرارداد دارد و باید دید مدیران نفت چه واکنشی به این اظهار نظر خواهند داشت. .... free counter ...

گابریل: حاضر بودم جلوی الهـلال مجانی بازی کنم! - ::. مرجع ...

واقعاً‌ از باخت تیم خودم ناراحت بودم و کاری هم از دستم برنمی‌آمد. ... بازی با الهلال را مجانی برای پرسپولیس بازی کنم. چرا مجانی؟ قرارداد من با پرسپولیس تا پایان مرحله مقدماتی ... من اعلام کردم اگر برانکو بخواهد حاضرم با درد هم برای پرسپولیس بازی کنم.

برانکو: سه ماه اول را رایگان کار کردم - مشرق نیوز | آخرین اخبار ...

وی که با سایت باشگاه پرسپولیس گفتگو می‌کرد، درباره اینکه به هر حال برای یک مربی ... قرارداد کاری ما پیش از این شروع شد اما قرارداد مالی از ماه ژوئیه آغاز می‌شود.

غرامت سنگین برای فسخ قرارداد برانکو

فسخ قرارداد سرمربی کروات پرسپولیس غرامت سنگینی برای این ... اخیرا این ذهنیت برای عده‌ای پیش آمده که در صورت روی کار آمدن مدیرعامل جدید در ...

برانکو عاشق ایرانم سه ماه اول رایگان کار می‌کنم امیدوارم ...

گفته می‌شود در این مذاکره پیشنهاد 700هزار دلاری پرسپوليس برای حضور برانکو در یک و نیم فصل مورد موافقت نیز قرار گرفته و حتی شایعه شده پیش قرارداد باشگاه ...

غرامت سنگین برای فسخ قرارداد برانکو - بازی مستر90

فسخ قرارداد سرمربی کروات پرسپولیس غرامت سنگینی برای این ... اخیرا این ذهنیت برای عده‌ای پیش آمده که در صورت روی کار آمدن مدیرعامل جدید در ...

برچسب ها قرارداد برانکو؛ کار مجانی برای پرسپولیس! | ورزش 3 , قرارداد برانکو؛ کار مجانی برای پرسپولیس! نامه نیوز , کار مجاني برانکو براي پرسپوليس! , قرارداد برانکو؛ کار مجانی برای پرسپولیس! | نامه نیوز , قرارداد برانکو؛ کار مجانی برای پرسپولیس! | مهدی ذی کی , قرارداد برانکو؛ کار مجانی برای پرسپولیس! عصر دوشنبه 11 ... , قرارداد برانکو؛ کار مجانی برای این فصل پرسپولیس! فراز ... , قرارداد برانکو؛ کار مجانی برای پرسپولیس! | عسل چت | بوف چت , قرارداد برانکو؛ کار مجانی برای پرسپولیس! | صندلی داغ | دانلود , قرارداد برانکو؛ کار مجانی برای پرسپولیس! بهترین های روز , قرارداد برانکو؛ کار مجانی برای پرسپولیس! , کار مجانی برای پرسپولیس! آموزش سی شارپ , برانکو: به نژادفلاح گفتم عاشق ایرانم و سه ماه اول را رایگان ... , 90tv.ir :: برانکو: 3 ماه اول را رایگان کار کردم , برانکو: عاشق ایرانم و سه ماه اول رایگان کار می‌کنم/ امیدوارم ... , هزینه فسخ قرارداد برانکو برای پرسپولیس پارسینه , توافق کردیم ۳ ماه اول رایگان کار کنم/ برای بازی الهلال برنامه ... , بازیکنان تیم ملی در استادیوم تختی فیدوس , هاشم و آندو از هم جدا نمی‌ شوند فیدوس , سروش رفیعی در تمرینات تیم‌ملی فیدوس ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1733
  • کل نظرات : 16
  • افراد آنلاین : 8
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 338
  • آی پی دیروز : 169
  • بازدید امروز : 636
  • باردید دیروز : 245
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 1,966
  • بازدید ماه : 1,966
  • بازدید سال : 45,373
  • بازدید کلی : 1,098,951
  • کدهای اختصاصی
    عنوان بنر