loading...
اخبار فوتبال
admin بازدید : 113 شنبه 30 خرداد 1394 نظرات (0)

مارتینو: حضور بازیکنان در اروپا تیم را خسته کرده - شهرخبر

جراردو مارتینو،سرمربی تیم ملی آرژانتین معتقد است که حضور بازیکنان متعدد اروپایی از این تیم، باعث شده که آلبی سلسته خسته به نظر بیاید.

مارتینو: حضور بازیکنان در اروپا تیم را خسته کرده - فیدوس

جراردو مارتینو،سرمربی تیم ملی آرژانتین معتقد است که حضور بازیکنان متعدد اروپایی از این تیم، باعث شده که آلبی سلسته خسته به نظر بیاید.

مارتینو: حضور بازیکنان در اروپا تیم را خسته کرده

مارتینو: حضور بازیکنان در اروپا تیم را خسته کرده. به گزارش ورزش سه ، آرژانتین در دیدار اول خود مقابل پاراگوئه،پیروزی 2-0 را با تساوی 2-2 عوض ...

مارتینو: حضور بازیکنان در اروپا تیم را خسته کرده | ورزش سه

جراردو مارتینو،سرمربی تیم ملی آرژانتین معتقد است که حضور بازیکنان متعدد اروپایی از این تیم، باعث شده که آلبی سلسته خسته به نظر بیاید.

مارتینو: حضور بازیکنان در اروپا تیم را خسته کرده | برترین ...

مارتینو: حضور بازیکنان در اروپا تیم را خسته کرده. ارسل توسط:info@shahrekhabar.com خرداد ... حضور منتظری در باشگاه استقلال. خرداد ۳۰, ۱۳۹۴ ...

مارتينو: حضور بازيکنان در اروپا تيم را خسته کرده - اخبار ما

جراردو مارتينو،سرمربي تيم ملي آرژانتين معتقد است که حضور بازيکنان متعدد اروپايي از اين تيم، باعث شده که آلبي سلسته خسته به نظر بيايد.

تا 18 روز دیگر آویز دست نورالهی باز می‌شود | ورزش 3

فیزیوتراپ پرسپولیس در این ارتباط گفت: شرایط این بازیکن از آنچه فکر می‌کردیم بهتر ... مارتینو: حضور بازیکنان در اروپا تیم را خسته کرده.

برانکو لیست بازیکنان پرسپولیس را به باشگاه داد | ورزش 3

طاهری که با رادیو ورزش گفتگو می‌کرد، تاکید کرد: برانکو از ما خواست که با یکسری از ... مارتینو: حضور بازیکنان در اروپا تیم را خسته کرده.

برانکو لیست بازیکنان پرسپولیس را به باشگاه داد | ورزش 3

طاهری که با رادیو ورزش گفتگو می‌کرد، تاکید کرد: برانکو از ما خواست که با یکسری از ... مارتینو: حضور بازیکنان در اروپا تیم را خسته کرده.

مارتینو: حضور بازیکنان در اروپا تیم را خسته کرده ... - واضح

مارتینو: حضور بازیکنان در اروپا تیم را خسته کرده جراردو مارتینو،سرمربی تیم ملی آرژانتین معتقد است که حضور بازیکنان متعدد اروپایی از این ...

بولتن ورزشی BultanNews فوتبال اخبار ورزشی بولتن نیوز ...

... آویز دست نورالهی باز می‌شود · مارتینو: حضور بازیکنان در اروپا تیم را خسته کرده ... چه کیفی کرده مهراب قاسمخانی از پیروزی والیبالیست ها/حسی شبیه طرفداران ...

گردان: گفته بودم در سپاهان می مانم / ورزش ۳ - خبر فارسی

شهاب گردان دروازه بان سپاهان امروز همراه سایر بازیکنان این تیم برای فصل آینده تمرینات را ... مارتینو: حضور بازیکنان در اروپا تیم را خسته کرده.

مارتینو: خستگی بازیکنان باعث افت تیم شده است - پایگاه ...

مارتینو: خستگی بازیکنان باعث افت تیم شده است/ پیروزی برای من کافی نیست. دسته بندی: فوتبال اروپا تاریخ: ۱۱:۵۳:۳۸ ۱۳۹۴/۰۳/۳۰ ... تمام این بازیکنان در فصل پیش 50 تا 70 مسابقه را انجام دادند و برای حضور در این تورنمنت تنها یک .... از نظارت روی تیم های پایه استقبال کرد/ برای جذب اسپانسر رایزنی هایی داشته ایم/ با حضور ...

سیمئونه: مقایسه مسی ومارادونا منصفانه نیست

در انتها سیمئونه اظهار امیدواری کرد تا مسی بتواند آرژانتین را قهرمان کوپا آمریکا کند. ... مارتینو: حضور بازیکنان در اروپا تیم را خسته کرده.

سیمئونه: مقایسه مسی ومارادونا منصفانه نیست | شهرخبرها ...

در انتها سیمئونه اظهار امیدواری کرد تا مسی بتواند آرژانتین را قهرمان کوپا آمریکا کند. ... مارتینو: حضور بازیکنان در اروپا تیم را خسته کرده.

روزنامه خبرورزشی 1393/2/22 - خبرهای فوتبالی مختلف اروپا

هافبک اسپانیایی که تحت هدایت تاتا مارتینو حضور فعالی در تیم ..... کرد که نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا بازیکنان این تیم را خسته کرده است.

کامدار: کجای دنیا بازیکن فیکس را بیرون می گذارند؟ - ورزش سه

او در مورد تیم هایی که با آنها مذاکره کرده ادامه داد: من با 4 تیم صحبت کرده ام، 3تیم قطعی است. ... مارتینو: حضور بازیکنان در اروپا تیم را خسته کرده.

حاج‌صفی غایب تمرین سپاهان | مارشال

... باشگاه استقلال · تا 18 روز دیگر آویز دست نورالهی باز می‌شود · مارتینو: حضور بازیکنان در اروپا تیم را خسته کرده · حاج‌صفی غایب تمرین سپاهان ...

سیمئونه: مقایسه مسی ومارادونا منصفانه نیست

او 4 توپ طلا را کسب کرده و 4 بار نیز قهرمان چمپیونزلیگ شده است. تا جاییکه ذهنم یاری می ... مارتینو: حضور بازیکنان در اروپا تیم را خسته کرده.

پرسپولیس منتظر حکم کمیته انضباطی

مارتینو: حضور بازیکنان در اروپا تیم را خسته کرده · حاج‌صفی غایب تمرین سپاهان · اعتراض رونالدو به رفتار غیر ورزشی نیمار (ویدیو) · جدایی مهدی ...

اسامی بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی آرژانتین؛ حضور ...

خراردو مارتینو اسامی بازیکنان تیم ملی آرژانتین برای دو دیدار دوستانه در این ماه را منتشر کرد. طرفداری- ..... کاش بیلیا رو دعوت نمیکرد و به جاش ایکاردی رو دعوت می کرد اینطور هم دوستان اینتری خوشحال بودن و هم ما نگران نبودیم ستون تیممون خطر مصدومیت و خستگی تهدیدش کنه. بیلیا در ... آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا.

پایان کار ستاره گلزن در فوتبال اروپا - جام‌جم ورزشی

پایان کار ستاره گلزن در فوتبال اروپا ... ورزشی ، مهاجم آرژانتینی تیم یوونتوس گویا از حضور در فوتبال ایتالیا خسته شده ... مذاکرات رسمی این باشگاه با توس آغاز شده و آنها اعلام کرده اند حتی ... مسی و دی ماریا، مارتینو را مسخره کردند؟

Football.ir - اخبار فوتبال : «پپ گواردیولا» - صفحه ۱۳

مارتینو: دوست دارم با رکورد قهرمانی های گواردیولا برابری کنم ... سرمربی تیم فوتبال بایرن مونیخ آلمان اذعان کرد تیمش برای تقویت بیشتر نیازی به خرید فوق ستاره ای چون لیونل مسی ... او همچنین روز چهارشنبه مقابل زسکا مسکو در لیگ قهرمانان اروپا حضور نخواهد داشت. .... اما بازیکنان خسته بودند و پاهایشان توان دوندگی موثر را نداشت.

خراردو مارتینو: احتمال حضور مسی در ویسنته کالدرون ... - فوتبال

سرمربی بارسلونا از عملکرد تیمش در دیدار برابر الچه راضی و خوشحال است. او گفت، به ... بارسلونا در هفته‌های پایانی فصل قبل دچار مشکل شد؛ چرا که بازیکنان این تیم خسته شده بودند. می‌خواهم در این ... تاتا در این گفت‌وگو درباره موضوعات زیادی صحبت کرد. .... رده بندی فدراسیون فوتبال اروپا؛ رئال مادرید همچنان در صدر ...

اسامی بازیکنان تیم ملی آرژانتین اعلام شد

... شد سرمربی تیم ملی فوتبال آرژانتین اسامی 23 بازیکن این تیم برای حضور در رقابتهای کوبا آمریکا را اعلام کرد به. ... مارتینو قبلا نام 30 بازیکن را اعلام کرده بود اما در پایان با حذف هفت بازیکن ... و مسی پس از برگزاری فینال لیگ قهرمانان اروپا (16 خرداد) به تیم ملحق خواهند شد. ... اگر از مدهای تکراری خسته شده اید.

اخبار فوتبال اروپا و ایران - هفته شانزدهم لیگ های اروپایی

در یک دیدار دیگر از هفته شانزدهم لالیگا اسپانیا، تیم فوتبال بارسلونای ... مارتینو: حیف که لیگ تعطیل می‌شود/ داشتیم خوب پیش می‌رفتیم .... من از زمان حضور در منچستریونایتد به همه بازیکنان شانس این را داده‌ام که بتوانند خودشان را نشان دهند. ... سرمربی بورسیا دورتموند پس از تساوی مقابل هوفنهایم تاکید کرد تیمش خسته بوده اما ...

ifca.ir | ماموریت تاریخی "تاتا" - کانون مربیان فوتبال ایران

احیای این زخم، انگیزه بزرگی برای "جراردو مارتینو" به همراه داشته و تا حدود ... او حتی برای بازی مقابل السالوادور و اکوادور هم بسیار محتاطانه نفراتش را دعوت کرده است. ریتم بازی‌های ملی در آمریکای جنوبی نسبت به اروپا متفاوت است. ... و ورجینی همگی از تیم کنار گذاشته شده‌اند تا شرایط برای حضور موساچیو مهیا شود.

لوییز انریکه - صفحه 3 - انجمن استقلالی - اخبار استقلال تهران ...

علاوه بر آنالیز بازی، مارتینو اذعان کرد: «از عملکردی که تیم در نیمه دوم ... سرمربی باشگاه بارسلونا با حضور افتخاری در انجمن پایه ای باشگاه، ... سرمربي بارسلونا خاطرنشان کرد: پيکه به دليل شرکت در چندين مسابقه و سفرهاي زياد خسته شده است. ... بارسلونا اين هفته در چارچوب رقابتهاي ليگ قهرمانان اروپا با ميلان ...

روزنامه ایران ورزشی

در بارسلونا اگر پیروز می‌شدم به لطف بازیکنان بود و اگر شکست ... حمایت علنی بازیکنان از من در آن هنگام خوب بود اما به‌سرعت از این حمایت‌ها خسته شدم.» مارتینو یک فصل را با بارسا گذراند و با این تیم قهرمانی بزرگی به دست نیاورد. ... او در چهار دیداری که مربی یونایتد بود دو برد، یک تساوی و یک باخت کسب کرد.

مارتین مونتویا تورالبو - سایت تخصصی هواداران بارسلونا

فصل 2013/14 دومین فصل حضور این بازیکن در تیم اصلی بارسلونا بود و تعداد ... در لالیگا، 4 بازی در جام حذفی و 2 بازی در لیگ قهرمانان اروپا برای بارسا به میدان رفت ... در تاریخ 22 مارچ 2014 او قرارداد خود را تا 30 ژوئن 2018 تمدید کرد. ... او همچنین یک مدافع خستگی ناپذیر و قدرتمند است که پس از سپری کردن تقریباً یک دهه حضور در ...

برچسب ها مارتینو حضور بازیکنان در اروپا تیم را خسته کرده شهرخبر , مارتینو حضور بازیکنان در اروپا تیم را خسته کرده فیدوس , مارتینو حضور بازیکنان در اروپا تیم را خسته کرده , مارتینو حضور بازیکنان در اروپا تیم را خسته کرده ورزش سه , مارتینو حضور بازیکنان در اروپا تیم را خسته کرده برترین , مارتينو حضور بازيکنان در اروپا تيم را خسته کرده اخبار ما , تا 18 روز دیگر آویز دست نورالهی باز می‌شود ورزش 3 , برانکو لیست بازیکنان پرسپولیس را به باشگاه داد ورزش 3 , مارتینو حضور بازیکنان در اروپا تیم را خسته کرده واضح , بولتن ورزشی BultanNews فوتبال اخبار ورزشی بولتن نیوز , گردان گفته بودم در سپاهان می مانم ورزش ۳ خبر فارسی , مارتینو خستگی بازیکنان باعث افت تیم شده است پایگاه , سیمئونه مقایسه مسی ومارادونا منصفانه نیست , سیمئونه مقایسه مسی ومارادونا منصفانه نیست شهرخبرها , روزنامه خبرورزشی 1393222 خبرهای فوتبالی مختلف اروپا , کامدار کجای دنیا بازیکن فیکس را بیرون می گذارند ورزش سه , حاج‌صفی غایب تمرین سپاهان مارشال , پرسپولیس منتظر حکم کمیته انضباطی , اسامی بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی آرژانتین حضور ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1733
  • کل نظرات : 16
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 48
  • آی پی دیروز : 71
  • بازدید امروز : 599
  • باردید دیروز : 308
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 599
  • بازدید ماه : 7,084
  • بازدید سال : 34,605
  • بازدید کلی : 1,088,183
  • کدهای اختصاصی
    عنوان بنر