loading...
اخبار فوتبال
admin بازدید : 115 سه شنبه 26 خرداد 1394 نظرات (0)

اینزاگی: همیشه طرفدار میلان خواهم ماند | ورزش 3

فیلیپو اینزاگی، مربی جوان ایتالیایی، از اینکه باشگاه میلان تنها بعد از یک فصل او را کنار گذاشت، ‏ابراز ناراحتی کرد.‏ ...

اینزاگی: همیشه طرفدار میلان خواهم ماند - فیدوس

به گزارش "ورزش سه"، اینزاگی که تابستان سال قبل جانشین کلارنس سیدورف در سن سیرو شد، ‏نتوانست نتایج خوبی با روسونری کسب کند و امروز ...

اینزاگی: همیشه طرفدار میلان خواهم ماند | ورزش سه

اینزاگی: همیشه طرفدار میلان خواهم ماند. فیلیپو اینزاگی، مربی جوان ایتالیایی، از اینکه باشگاه میلان تنها بعد از یک فصل او را کنار گذاشت، ‏ابراز ...

اینزاگی: همیشه طرفدار میلان خواهم ماند - ورزش ۳ | خبر فارسی

به گزارش "ورزش سه"، اینزاگی که تابستان سال قبل جانشین کلارنس سیدورف در سن سیرو شد، نتوانست نتایج خوبی با روسونری کسب کند و امروز ...

پیگیر نیوز - اینزاگی: همیشه طرفدار میلان خواهم ماند

به گزارش "ورزش سه"، اینزاگی که تابستان سال قبل جانشین کلارنس سیدورف در سن سیرو شد، ‏نتوانست نتایج خوبی با روسونری کسب کند و امروز ...

اینزاگی: همیشه طرفدار میلان خواهم ماند - News - Shafaqna

اینزاگی: همیشه طرفدار میلان خواهم ماند. فیلیپو اینزاگی، مربی جوان ایتالیایی، از اینکه باشگاه میلان تنها بعد از یک فصل او را کنار گذاشت، ‏ابراز ...

اینزاگی: همیشه طرفدار میلان خواهم ماند - نیوهاب فارسی

اینزاگی: همیشه طرفدار میلان خواهم ماند. فیلیپو اینزاگی، مربی جوان ایتالیایی، از اینکه باشگاه میلان تنها بعد از یک فصل او را کنار گذاشت، ‏ابراز ناراحتی کرد.‏

اینزاگی: همیشه طرفدار میلان خواهم ماند - نیوهاب فارسی

اینزاگی: همیشه طرفدار میلان خواهم ماند. فیلیپو اینزاگی، مربی جوان ایتالیایی، از اینکه باشگاه میلان تنها بعد از یک فصل او را کنار گذاشت، ‏ابراز ناراحتی کرد.‏

اینزاگی: همیشه طرفدار میلان خواهم ماند

فیلیپو اینزاگی، مربی جوان ایتالیایی، از اینکه باشگاه میلان تنها بعد از یک فصل او را کنار گذاشت، ‏ابراز ناراحتی کرد.‏. اینزاگی: همیشه طرفدار میلان خواهم ماند ...

اینزاگی: همیشه طرفدار میلان خواهم ماند - دانلود رایگان فیلم با ...

اینزاگی: همیشه طرفدار میلان خواهم ماند. 0 ..... مورینیو: سه بازیکن جدید می خواهیم · دانلود Calls Blacklist PRO 2.10.33 – بلاکر SMS و تماس اندروید!

اينزاگي: هميشه طرفدار ميلان خواهم ماند - اخبار ما

فيليپو اينزاگي، مربي جوان ايتاليايي، از اينکه باشگاه ميلان تنها بعد از يک فصل او را کنار گذاشت، ‏ابراز ناراحتي کرد.‏ به گزارش "ورزش سه"، ...

بارانی حق پیکان سقوط نبود-ورزش 3|خبرپو

وی ادامه داد: در حال حاضر تمرینات اختصاصی ام را دنبال می کنم و می خواهم فصل آینده کاملا متفاوت ظاهر شوم و ... اینزاگی: همیشه طرفدار میلان خواهم ماند.

ریکاردو کاکا | Ricardo Kaká - Facebook

ریکاردو کاکا: من همیشه گفته بودم که میخواهم در آمریکا بازی کنم، و اکنون به ... که به سائوپائولو برمیگردم این برای من بسیار راضی کننده است، اینزاگی و من دوست ... تنگ خواهد شد، من یک طرفدار میلان هستم و برای همیشه یک طرفدار میلان باقی خواهم ماند، ...

بولتن ورزشی BultanNews فوتبال اخبار ورزشی بولتن نیوز ...

... بارانی: حق پیکان سقوط نبود · اینزاگی: همیشه طرفدار میلان خواهم ماند · چرا رونالدو شخصیت اول تبلیغ پیراهن رئال نبود؟ مهدوی کیا در ... همیشه آدم قوی ها برنده نمی شوند!

Iran Breaking News, Latest Top Iran News

... استرالیا با پیروزی مقابل قرقیزستان · بارانی: حق پیکان سقوط نبود · اینزاگی: همیشه طرفدار میلان خواهم ماند · چرا رونالدو شخصیت اول تبلیغ پیراهن رئال نبود؟

اینزاگی در فیس بوک : میلان در قلب من است . | طرفداری

امروز پیپو اینزاگی از سمت خودش یعنی سرمربی گری میلان به طور رسمی ... آینده نگاه کنند،ولی مطمئن باشید من تا آخر هوادار میلان خواهم ماند و نام آن را فریاد خواهم کشید” ... “میلان همیشه در قلب من خواهد بود و من همیشه از میلان پشتیبانی می کنم و این تیم را با ...

موتور جستجوی میتنا - متور جستجوی میتنا

خداحافظی فیس بوکی اینزاگی/ حس بدی است که یک فرصت دیگر به من ندادند. 5 دقيقه پيش. بارانی: حق پیکان ... اینزاگی: همیشه طرفدار میلان خواهم ماند. 6 دقيقه پيش.

بارانی: حق پیکان سقوط نبود - سی ای سی نیوز

وی ادامه داد: در حال حاضر تمرینات اختصاصی ام را دنبال می کنم و می خواهم فصل آینده کاملا متفاوت ظاهر شوم و ... اینزاگی: همیشه طرفدار میلان خواهم ماند.

اخبار بارسلونا و لیگ های اروپایی

... بارانی: حق پیکان سقوط نبود55 دقیقه قبل; اینزاگی: همیشه طرفدار میلان خواهم ماند56 دقیقه قبل; چرا رونالدو شخصیت اول تبلیغ پیراهن رئال نبود؟1 ساعت قبل; مهدوی ...

اينزاگي: با سري بالا از ميلان خواهم رفت

پیپو اینزاگی: می خواهم الکس فرگوسن آث میلان باشم | طرفداری. 14 نوامبر 2014 . .... همیشه گفته‌ام اگر آنها من را بخواهند به میلان خواهم رفت. میلان از ;. ..... انتخاب من مشخص است و هر پیشنهادی که برسد، من در میلان خواهم ماند. ... لوکا تونی ...

آبان 1388 - جديد ترين اخبار باشگاه ميلان - بلاگفا

در صورت عدم حضور او، فیلیپو اینزاگی آماده بازی در ترکیب اصلی است. ... با این وجود، گالیانی گفت که البته آنها تا تابستان آینده در میلان خواهند ماند." ... سایت گل- دیوید بکام به طرفداران لوس آنجلس گلکسی اطمینان داد که پس از یه دوره قرضی در میلان، دوباره به باشگاه آمریکایی بازخواهد ... من همیشه گفته ام که به تیم کمک خواهم کرد.".

اینزاگی: هنوز با میلان قرارداد دارم؛ میلان محل مناسبی برای من است

کلید واژه ها: میلان - قرارداد. ... طرفداری - آدریانو گالیانی به منظور راضی کردن کارلو آنچلوتی برای بر عهده گرفتن هدایت تیم میلان به عنوان جانشین فیلیپو اینزاگی ...

میلان: اینزاگی همچنان سرمربی این تیم خواهد بود - تی نیوز

میلان: اینزاگی همچنان سرمربی این تیم خواهد بود. ... پرنده شاهین در امارات طرفداران... آخرین اخبار فوتبالتازه ترین لینک های دانلود · اعدام فجیع جوان عراقی به دست داعش + ...

Football.ir - اخبار فوتبال : «آث میلان» - صفحه ۱۱

اینزاگی همیشه احترام و علاقه اش را به پیراهن میلان نشان داده. ... از اینکه بخشی از تیم بزرگ میلان خواهم بود به خودم می‌بالم. ... میلان تاکید کرده اند کاکا حداقل یک فصل دیگر با این تیم می ماند اما روزنامه آ اس .... خوشحالی طرفداران سپاهان از قهرمانی این تیم ...

اینزاگی: هنوز با میلان قرارداد دارم؛ میلان محل مناسبی ... - راه فردا

طرفداری - آدریانو گالیانی به منظور راضی کردن کارلو آنچلوتی برای بر عهده گرفتن .... چرچی: تا پایان قراردادم در میلان خواهم ماندسانچز: دلیل پیوستن من به آرسنال وجود ...

شوچنکو:میلان همیشه خانهُ من است

... های خوبی انجام داد؛ و نقش خود را به خوبی ایفا کرد، ما طرفداران میلان امیدوار هستیم که او با ما باقی خواهد ماند" ... بازگشت به میلان: "فعلاً کارها بسیار خوب انجام می شود، میلان همیشه خانه من است، اما باید دید که من چه زمانی قادر خواهم بود دوباره به میلان بازگردم" ... لیست بازیکنان مدنظر اینزاگی به نقل از سایت های ایتالیایی.

اینزاگی:”به ماندن امیدوارم! با خرید چند بازیکن بزرگ، میلان به ...

فیلیپو اینزاگی اعتقاد دارد که تیم میلان در اواخر فصل تازه از خواب بیدار شده است، او به ... قلب مردم را تسخیر خواهید کرد، من این حرفه را می خواهم و به این مسیر ادامه خواهم داد” ... “من در مورد صحبت های برلوسکونی، اظهار نظری نمی کنم، چرا که او همیشه به تیم ... پیشین: “رنگ پیراهن تو تغییر کرده، اما در قلب ما باقی خواهی ماند”.

90SP | تورس: اینزاگی شبیه آراگونس است؛ پیروزی 4-0 میلان ...

به گزارش90sp و به نقل از طرفداری ،فرناندو تورس به Corriere dello Sport ... من برای پیروزی به اینجا آمده ام و سال های زیادی اینجا خواهم ماند و از فرصتی که میلان به من داده استفاده خواهم کرد. ... من همیشه با مربی در مورد آینده صحبت می کردم.

91/02/01 - 91/02/31 - Welcome to AC.Milan Fans - Blogfa

این ستاره ایتالیایی در مصاحبه با اسکای اسپورت ایتالیا گفت :"ایبرا همیشه خواهان پیروزی ... با از دست دادن بازیکنان بزرگی مانند نستا، اینزاگی، سیدرف، و گتوزو میلان کیفیت .... روسونری و طرفداران روسونری، به احترام سه جواهر خود که آنها را از دست خواهند داد، به سن سیرو ..... من 100% مطمئن هستم که برای فصل آینده در میلان خواهم ماند.

بزرگترین وبلاگ هواداران پرشور آث میلان

بزرگترین وبلاگ هواداران پرشور آث میلان, , بنده حسین گتوسو هستم مدیر و نویسنده وبلاگ هواداران پرشور آث میلان، هدفم از گذاشتن این ... بواتنگ: میلان و طرفدارانش همیشه در قلب من باقی خواهند ماند ... برچسب‌ها: توتو اسپورت, سیدورف, اینزاگی, اسپالتی, دونادونی ..... کاکا: چهارشنبه شب در کنار تیم خواهم بود .... طرفداران استفان الشعراوی

برچسب ها اینزاگی همیشه طرفدار میلان خواهم ماند ورزش 3 , اینزاگی همیشه طرفدار میلان خواهم ماند فیدوس , اینزاگی همیشه طرفدار میلان خواهم ماند ورزش سه , اینزاگی همیشه طرفدار میلان خواهم ماند ورزش ۳ خبر فارسی , پیگیر نیوز اینزاگی همیشه طرفدار میلان خواهم ماند , اینزاگی همیشه طرفدار میلان خواهم ماند News Shafaqna , اینزاگی همیشه طرفدار میلان خواهم ماند نیوهاب فارسی , اینزاگی همیشه طرفدار میلان خواهم ماند , اینزاگی همیشه طرفدار میلان خواهم ماند دانلود رایگان فیلم با , اينزاگي هميشه طرفدار ميلان خواهم ماند اخبار ما , بارانی حق پیکان سقوط نبودورزش 3خبرپو , ریکاردو کاکا Ricardo Kaká Facebook , بولتن ورزشی BultanNews فوتبال اخبار ورزشی بولتن نیوز , Iran Breaking News Latest Top Iran News , اینزاگی در فیس بوک میلان در قلب من است طرفداری , موتور جستجوی میتنا متور جستجوی میتنا , بارانی حق پیکان سقوط نبود سی ای سی نیوز , اخبار بارسلونا و لیگ های اروپایی , اينزاگي با سري بالا از ميلان خواهم رفت , آبان 1388 جديد ترين اخبار باشگاه ميلان بلاگفا ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1733
  • کل نظرات : 16
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 38
  • آی پی دیروز : 58
  • بازدید امروز : 86
  • باردید دیروز : 115
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 637
  • بازدید ماه : 6,077
  • بازدید سال : 33,598
  • بازدید کلی : 1,087,176
  • کدهای اختصاصی
    عنوان بنر