loading...
اخبار فوتبال
admin بازدید : 110 سه شنبه 26 خرداد 1394 نظرات (0)

دشان: مسئول شکست من هستم | ورزش 3

خیلی عصبانی و ناراحتم زیرا مسئول این شکست من بودم. من بازیکنان و سیستم را انتخاب کردم . برای آنالیز بازی زمان خواهم گذاشت ولی شرایط خیلی ...

دشان: من مسئول شکست فرانسه برابر آلبانی هستم - خبرگزاری ...

از بابت این شکست واقعاً ناراحتم و عصبانی چون من مسئول این نتیجه هستم. من هستم که بازیکنان ترکیب اصلی و سیستم بازی را انتخاب می‌کنم.

دشان: من مسئول شکست فرانسه برابر آلبانی هستم - خبرگزاری ...

از بابت این شکست واقعاً ناراحتم و عصبانی چون من مسئول این نتیجه هستم. من هستم که بازیکنان ترکیب اصلی و سیستم بازی را انتخاب می‌کنم.

sporttv.ir:: دشان: من مسئول شکست فرانسه برابر آلبانی هستم

دشان: من مسئول شکست فرانسه برابر آلبانی هستم. سرمربی تیم ملی فرانسه مسئولیت شکست ناامید کننده میزبان یورو ۲۰۱۶ را برابر حریف نه چندان ...

خبرگزاری آريا - دشان: مسئول شکست من هستم - آریا

خبرگزاري آريا-ديديه دشان، سرمربي فرانسه پس از شکست 1-0 مقابل آلباني، عنوان کرد که ... خيلي عصباني و ناراحتم زيرا مسئول اين شکست من بودم.

دشان: مسئول شکست من هستم - شهرخبر

دشان: مسئول شکست من هستم. ... دشان: مسئول شکست من هستم. گوگل پلاس فیس نما کلوب linkedin.

دشان: من مسئول شکست فرانسه برابر آلبانی هستم - شهرخبر

دشان: من مسئول شکست فرانسه برابر آلبانی هستم. ... دشان: من مسئول شکست فرانسه برابر آلبانی هستم. گوگل پلاس فیس نما کلوب linkedin.

دشان: مسئول شکست من هستم - فیدوس

دیدیه دشان، سرمربی فرانسه پس از شکست 1-0 مقابل آلبانی، عنوان کرد که مسئولیت این شکست با اوست.

دشان: مسئول شکست من هستم - فارسی - Shafaqna

به گزارش ورزش سه ،میزبان یورو 2016 پس از شکست خانگی تحقیر آمیز 4-3 مقابل بلژیک، حال مقابل آلبانی، دومین شکست پیاپی خود را تجربه کرد و دشان، خودش را ...

دشان: مسئول شکست من هستم ظهر یکشنبه 24 خرداد 94 | خبرچه

فرانسه ظهر یکشنبه بیست و چهارم خرداد ماه 1394 خبر دشان: مسئول شکست من هستم.

دشان: مسئول شکست من هستم - ورزش ۳ | خبر فارسی

دشان: مسئول شکست من هستم. خلاصه خبر. به گزارش "ورزش سه"،میزبان یورو 2016 پس از شکست خانگی تحقیر آمیز 4-3 مقابل بلژیک، حال مقابل ...

دشان: من مسئول شکست فرانسه برابر آلبانی هستم | متا ورزش

از بابت این شکست واقعاً ناراحتم و عصبانی چون من مسئول این نتیجه هستم. من هستم که بازیکنان ترکیب اصلی و سیستم بازی را انتخاب می‌کنم.

دشان: مسئول شکست من هستم - ترنم دشتی

دشان: مسئول شکست من هستم. دیدیه دشان، سرمربی فرانسه پس از شکست 1-0 مقابل آلبانی، عنوان کرد که مسئولیت این شکست با اوست. دشان: مسئول ...

دشان: من مسئول شکست فرانسه برابر آلبانی هستم | تسنیم نیوز

خبرگزاری تسنیم: سرمربی تیم ملی فرانسه مسئولیت شکست ناامید کننده میزبان یورو 2016 را برابر حریف نه چندان قدرتمندش پذیرفت.

دشان: مسئول شکست من هستم - اخبار ما

ديديه دشان، سرمربي فرانسه پس از شکست ۱-۰ مقابل آلباني، عنوان کرد که مسئوليت اين ... خيلي عصباني و ناراحتم زيرا مسئول اين شکست من بودم.

حذفی کاپ - دشان: من مسئول شکست فرانسه برابر آلبانی هستم

دشان: من مسئول شکست فرانسه برابر آلبانی هستم. ... تراکتورسازی می‌تواند درخواست جذب من را بدهد/ تابع تصمیم سازمان نظام وظیفه هستیم | بانک ورزش - 16 ساعت ...

دشان: من مسئول شکست فرانسه برابر آلبانی هستم-تسنیم ...

دشان: من مسئول شکست فرانسه برابر آلبانی هستم-تسنیم|خبر پو,مرجع اخبار و نیازهای اینترنتی.

چاپارک - دشان: مسئول شکست من هستم

آخرین اخبار پربیننده ترین اخبار. بازار در آستانه‌ رمضان · پیامد پدیده‌ای به نام «دور-دور» چیست؟ 14 تصادف پر هزینه تاریخ+تصاویر · با 13 شخصیت بزرگ تاریخ ...

دشان: مسئول شکست من هستم

دشان: مسئول شکست من هستم. ... دشان: مسئول شکست من هستم. دیدیه دشان، سرمربی فرانسه پس از شکست 1-0 مقابل آلبانی، عنوان کرد که مسئولیت این شکست با اوست.

دشان: مسئول شکست من هستم - کاوشگر سبنا

به گزارش "ورزش سه"،میزبان یورو 2016 پس از شکست خانگی تحقیر آمیز 4-3 مقابل بلژیک، حال مقابل آلبانی، دومین شکست پیاپی خود را تجربه کرد ...

دشان: مسئول شکست من هستم – بیست نیست

دشان: مسئول شکست من هستم.

دشان: مسئول شکست من هستم

دشان: مسئول شکست من هستم. ... دونگا: فشار زیادی روی برزیل قرار دارد · دشان: مسئول شکست من هستم · دشان: مسئول شکست من هستم, من,شکست,مسئول,هستم,دشان:,

کازرون

دشان: مسئول شکست من هستم. مشاهده خلاصه مطلب. دیدیه دشان، سرمربی فرانسه پس از شکست 1-0 مقابل آلبانی، عنوان کرد که مسئولیت این شکست با اوست.

لينك قبلي

اخبار مرتبط. تیم امید امروز به مصاف منتخب آنکارا می‌رود · درخواست آمدن منصوریان را پنج‌شنبه فرستادم · هاشمی: دوست دارم در تراکتورسازی بمانم · رافا مارکز ادامه دور ...

دشان: من مسئول شکست فرانسه برابر آلبانی هستم - فراز آنلاین

دشان: من مسئول شکست فرانسه برابر آلبانی هستم : خبرگزاری تسنیم: سرمربی تیم ملی فرانسه مسئولیت شکست ناامید کننده میزبان یورو 2016 را برابر حریف نه ...

دشان: مسئول شکست من هستم | بازتاب وب گردی به سبک هوشمند

دیدیه دشان، سرمربی فرانسه پس از شکست ۱-۰ مقابل آلبانی، عنوان کرد که مسئولیت این شکست با اوست. |

دشان: من مسئول شکست فرانسه برابر آلبانی هستم - Proxy Outlet

از بابت این شکست واقعاً ناراحتم و عصبانی چون من مسئول این نتیجه هستم. من هستم که بازیکنان ترکیب اصلی و سیستم بازی را انتخاب می‌کنم.

دشان: مسئول شکست من هستم - ورزش ۳ | آخرین اخبار

دشان: مسئول شکست من هستم-تیتر روز - تیتر جدیدترین اخبار ایران و جهان.

دشان: من مسئول شکست فرانسه برابر آلبانی هستم - خانه

دشان: من مسئول شکست فرانسه برابر آلبانی هستم ... سرمربی تیم ملی فرانسه مسئولیت شکست ناامید کننده میزبان یورو ۲۰۱۶ را برابر حریف نه .

دشان: مسئول شکست من هستم - خبر آنتایم

خبر-آنتایم-دیدیه-دشان،-سرمربی-فرانسه-پس-از-شکست-1-0-مقابل-آلبانی،-عنوان-کرد-که-مسئولیت-این-شکست-با-اوست.

برچسب ها دشان مسئول شکست من هستم ورزش 3 , دشان من مسئول شکست فرانسه برابر آلبانی هستم خبرگزاری , sporttvir دشان من مسئول شکست فرانسه برابر آلبانی هستم , خبرگزاری آريا دشان مسئول شکست من هستم آریا , دشان مسئول شکست من هستم شهرخبر , دشان من مسئول شکست فرانسه برابر آلبانی هستم شهرخبر , دشان مسئول شکست من هستم فیدوس , دشان مسئول شکست من هستم فارسی Shafaqna , دشان مسئول شکست من هستم ظهر یکشنبه 24 خرداد 94 خبرچه , دشان مسئول شکست من هستم ورزش ۳ خبر فارسی , دشان من مسئول شکست فرانسه برابر آلبانی هستم متا ورزش , دشان مسئول شکست من هستم ترنم دشتی , دشان من مسئول شکست فرانسه برابر آلبانی هستم تسنیم نیوز , دشان مسئول شکست من هستم اخبار ما , حذفی کاپ دشان من مسئول شکست فرانسه برابر آلبانی هستم , دشان من مسئول شکست فرانسه برابر آلبانی هستمتسنیم , چاپارک دشان مسئول شکست من هستم , دشان مسئول شکست من هستم , دشان مسئول شکست من هستم کاوشگر سبنا , دشان مسئول شکست من هستم بیست نیست ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1733
  • کل نظرات : 16
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 29
  • آی پی دیروز : 71
  • بازدید امروز : 405
  • باردید دیروز : 308
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 405
  • بازدید ماه : 6,890
  • بازدید سال : 34,411
  • بازدید کلی : 1,087,989
  • کدهای اختصاصی
    عنوان بنر