loading...
اخبار فوتبال
admin بازدید : 74 دوشنبه 25 خرداد 1394 نظرات (0)

پکرمن: کلمبیا با قدرت ادامه می‌دهد | ورزش 3

به گزارش "ورزش سه"، کلمبیا شب گذشته مقابل ونزوئلا قرار گرفت که با تک گل سالومون راندون، شکست خورد و برخلاف انتظارها، رقابت‌ها را با ...

پکرمن: کلمبیا با قدرت ادامه می‌دهد :: ورزش 10

خوزه پکرمن، سرمربی کلمبیا پس از شکست تیمش در دیدار اول در کوپا آمریکا عنوان کرد که آنها به روند خوبشان بازخواهند گشت.

پکرمن: کلمبیا با قدرت ادامه می دهد - ورزش ۳ | خبر فارسی

پکرمن: کلمبیا با قدرت ادامه می دهد. خلاصه خبر. به گزارش "ورزش سه"، کلمبیا شب گذشته مقابل ونزوئلا قرار گرفت که با تک گل سالومون راندون، ...

جام ستاره ها باز هم با چهره های مشهور - فیدوس

تیم 98 هم با حضور علی دایی و سایر بازیکنان تاریخ ساز نود و هشتی ... پکرمن: کلمبیا با قدرت ادامه می‌دهد ... منصوریان و استقلال؛ مذاکرات ادامه دارند.

آخرین اخبار از تحولات استقلال خوزستان - فیدوس

جام ستاره ها باز هم با چهره های مشهور · عرب: استقلال ... پکرمن: کلمبیا با قدرت ادامه می‌دهد · مقدس: هیچ ... منصوریان می‌تواند با فسخ یک طرفه،آبی‌پوش شود.

آخرین اخبار از تحولات استقلال خوزستان - فیدوس

جام ستاره ها باز هم با چهره های مشهور · عرب: استقلال ... پکرمن: کلمبیا با قدرت ادامه می‌دهد · مقدس: هیچ ... منصوریان می‌تواند با فسخ یک طرفه،آبی‌پوش شود.

خلیل زاده: می خواهم با قدرت برگردم - شهرخبر

خلیل زاده: می خواهم با قدرت برگردم. ... شجاع خلیل زاده بازیکن سرباز تراکتورسازی با مجوز مسوولان می تواند مانند ... پکرمن: کلمبیا با قدرت ادامه می‌دهد.

ترکیب اصلی کلمبیا- ونزوئلا

ترکیب اصلی کلمبیا- ونزوئلا. ... در اولین دیدار از گروه سوم رقابت های کوپا آمریکا، کلمبیا مقابل ونزوئلا قرار ... پکرمن: کلمبیا با قدرت ادامه می‌دهد.

انتقام بارسلونا در زمین اتلتیکو مادرید/ آبی اناری‌ها قهرمان شدند

پکرمن: کلمبیا با قدرت ادامه می‌دهد ... در ادامه بارسلونا در زمین حریف توپ و میدان را کنترل کرد تا بازی را با همین یک گل به سود خود پایان دهد.

لحظه به لحظه | خلیل زاده: می خواهم با قدرت برگردم

خلیل زاده: می خواهم با قدرت برگردم. ... شجاع خلیل زاده بازیکن سرباز تراکتورسازی با مجوز مسوولان می تواند مانند ... پکرمن: کلمبیا با قدرت ادامه می‌دهد.

آخرین خبرها - بهترین های روز

تماس با ما ... بود نیمار: مسی شایسته توپ طلاست پکرمن: کلمبیا با قدرت ادامه می‌دهد .... کثافت کاریهای شبکه من و تو یکی یکی بر ملا میشود (956)

اخرين اخبار فوتبال|اخبارفوتبال|ليگ برترفوتبال|فوتبال

منصوريان مي‌تواند با فسخ يک طرفه،آبي‌پوش شود. فسخ يک طرفه قرارداد دو ساله عليرضا منصوريان با باشگاه نفت پس از پايان سال ... پکرمن: کلمبيا با قدرت ادامه مي‌دهد.

ایران مقابل ترکمنستان سفیدپوش شد

آخرین اخبار. پکرمن: کلمبیا با قدرت ادامه می‌دهد ... منصوریان می‌تواند با فسخ یک طرفه،آبی‌پوش شود ... حرکت نمایشی نیمار در بازی با پرو (ویدیو).

بختیاری: امروز و فردا تکلیف بودجه فصل آینده و ادامه همکاری با ...

... دارند تا در خصوص بودجه فصل آینده باشگاه و ادامه همکاری با ویسی تصمیم‌گیری کنند. ... تا تو با قدرت به کارت ادامه دهی اما حالا با یک تصمیم احساسی می‌خواهی کنار بکشی؟ .... باشگاهی که با مربی یا بازیکنی که قرارداد دارد مذاکره کند، محروم می‌شود ... ۰۱:۲۶ کوپا آمریکا / شکست ناباورانه کلمبیا با تمامی ستارگانش ...

کوروشی: ما هم توقع داریم پول بگیریم | خبر 5

باشگاه ما اول از همه با خارجی ها تسویه حساب کرد ولی ما که منتظر ... احساس منصوریان ربطی به ادامه فعالیتش ندارد ... پکرمن: کلمبیا با قدرت ادامه می‌دهد.

دلیلی ندارد مانژوکیچ اتلتیکو مادرید را ترک کند - ورزش سه

به گزارش ورزش سه مانژوکیچ تابستان گذشته با قیمت 22 میلیون یورو از بایرن مونیخ به اتلتیکو پیوست و در ... پکرمن: کلمبیا با قدرت ادامه می‌دهد.

تـراخـتـور نـیـوز - مذاکره سیاه‌جامگان با رسول خطیبی

مذاکره سیاه‌جامگان با رسول خطیبی. ... به گزارش "ورزش سه"، پس از عدم توافق مسئولان تیم سیاه جامگان با سرمربی ... پکرمن: کلمبیا با قدرت ادامه می‌دهد.

قنبرزاده: منصوریان سرمربی نفت است، تمام! | های یو

مدیرعامل باشگاه نفت تهران با تاکید دوباره بر این که علیرضان منصوریان فصل آینده سرمربی این تیم خواهد بود .... پکرمن: کلمبیا با قدرت ادامه می‌دهد.

خطر آنقدر هست

پکرمن: کلمبیا با قدرت ادامه می‌دهد .... ندارد لذا از شما خواهشمنديم در صورتي که اين مطلب را مغاير با قوانين جمهوري اسلامي ايران است به ما گزارش کنيد.

زیدان: آماده نبودم جانشینی آنچلوتی شوم | اخبار ایرانی

به گزارش "ورزش سه"، آنچلوتی که در اولین فصل حضورش در رئال، با این تیم قهرمان کوپا دل ری و ‏چمپیونزلیگ شد، ... پکرمن: کلمبیا با قدرت ادامه می‌دهد.

احساس منصوریان ربطی به ادامه فعالیتش ندارد - سایت تفریحی ...

به هرحال منصوریان با وجود این که استقلال را دوست دارد باید به قرارداد حرفه ای خود پایبند باشد. اگر قرار بر .... پکرمن: کلمبیا با قدرت ادامه می‌دهد.

حذفی کاپ - مهاجری: جدایی ام ربطی به مسائل مالی ندارد

خاطرات خوبی با سیاه جامگان دارم ... رضا مهاجری مربی سیاه جامگان ابومسلم با مسوولان باشگاه برای ادامه همکاری، به ... پکرمن: کلمبیا با قدرت ادامه می‌دهد.

رسمی: رودریگو موره نو به والنسیا پیوست

او پس از امضای قرارداد با والنسیا گفت:"بعد از یک فصل بازی در والنسیا، احساس بسیار خوبی دارم و مشتاقم روز ... پکرمن: کلمبیا با قدرت ادامه می‌دهد.

قنبرزاده: منصوریان سرمربی نفت است، تمام!

وی در ادامه گفت: طبق قانون بازیکن یا مربی زمانی می‌تواند قراردادش را یکطرفه فسخ کند که در پایان نیم فصل ... پکرمن: کلمبیا با قدرت ادامه می‌دهد.

ایران با سردار در گردنه ترکمنستان - ورزش 3 - ست فا وب

ایران با سردار در گردنه ترکمنستان - هفته دوم از مرحله دوم رقابتهای مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ روز سه شنبه آغاز می شود. ... پکرمن: کلمبیا با قدرت ادامه می‌دهد.

تاج: حضور ایتالیایی ها پُرتنش خواهد بود - باخبر شو

طبق برنامه‌ریزی که صورت گرفته قرار است رقابت‌های لیگ دسته اول با حضور 18 تیم در سال آینده برگزار شود و .... پکرمن: کلمبیا با قدرت ادامه می‌دهد.

جلالی:هر وقت زمانش شد، ترابی از سایپا می‌رود | شهرخبرها ...

مجید جلالی در این باره اینطور توضیح می‌ دهد: من به مهدی ترابی گفته ام که الان زود است که بخواهی این تیم را ترک .... پکرمن: کلمبیا با قدرت ادامه می‌دهد.

درخواست رئیس فدراسیون کلمبیا برای ماندن پکرمن

درخواست رئیس فدراسیون کلمبیا برای ماندن پکرمن یک روز پس از حذف تیم ملی کلمبیا توسط برزیل «خوزه ... من از این مربی ارزشمند خواهش می‌کنم به همکاری با ما ادامه دهد. ... تکلیف قربانی با صبا سه‌شنبه مشخص می‌شود ... می کند سرمربی تیم ملی کلمبیا می‌خواهد در بازی دوستانه با بحرین تیمش را با قدرت راهی مسابقات کوپا امریکا بکند.

Football.ir - اخبار فوتبال : «تیم ملی اروگوئه» - صفحه ۲

پکرمن ادامه داد: به همه مردم کلمبیا تبریک می‌گویم. .... مهاجم با تجربه و پا به سن گذاشته اروگوئه جانشین گلزن بداخلاق و محروم شده این تیم می‌شود. فدراسیون ... به باور دیگو لوگانو کاپیتان اروگوئه، با حضور فورلان از قدرت اروگوئه کاسته نخواهد شد چرا که ...

Football.ir - اخبار فوتبال : «تیم ملی کلمبیا» - صفحه ۴

خوزه پکرمن در پایان دیدار این تیم برابر ژاپن که با برتری ۴ بر یک نماینده آمریکای ... امیدوارم که به سختکوشی‌ام با کلمبیا ادامه دهم. ... سرمربی تیم ملی فوتبال ژاپن اعلام کرد شاگردانش تمام قدرت و انرژی‌شان را برای ... این دیدار ۵:۳۰ فردا برگزار می‌شود.

برچسب ها پکرمن کلمبیا با قدرت ادامه می‌دهد ورزش 3 , پکرمن کلمبیا با قدرت ادامه می‌دهد ورزش 10 , پکرمن کلمبیا با قدرت ادامه می دهد ورزش ۳ خبر فارسی , جام ستاره ها باز هم با چهره های مشهور فیدوس , آخرین اخبار از تحولات استقلال خوزستان فیدوس , خلیل زاده می خواهم با قدرت برگردم شهرخبر , ترکیب اصلی کلمبیا ونزوئلا , انتقام بارسلونا در زمین اتلتیکو مادرید آبی اناری‌ها قهرمان شدند , لحظه به لحظه خلیل زاده می خواهم با قدرت برگردم , آخرین خبرها بهترین های روز , اخرين اخبار فوتبالاخبارفوتبالليگ برترفوتبالفوتبال , ایران مقابل ترکمنستان سفیدپوش شد , بختیاری امروز و فردا تکلیف بودجه فصل آینده و ادامه همکاری با , کوروشی ما هم توقع داریم پول بگیریم خبر 5 , دلیلی ندارد مانژوکیچ اتلتیکو مادرید را ترک کند ورزش سه , تـراخـتـور نـیـوز مذاکره سیاه‌جامگان با رسول خطیبی , قنبرزاده منصوریان سرمربی نفت است، تمام های یو , خطر آنقدر هست , زیدان آماده نبودم جانشینی آنچلوتی شوم اخبار ایرانی , احساس منصوریان ربطی به ادامه فعالیتش ندارد سایت تفریحی ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1733
  • کل نظرات : 16
  • افراد آنلاین : 17
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 103
  • آی پی دیروز : 128
  • بازدید امروز : 138
  • باردید دیروز : 233
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 749
  • بازدید ماه : 749
  • بازدید سال : 44,156
  • بازدید کلی : 1,097,734
  • کدهای اختصاصی
    عنوان بنر